Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forumnieuws

5 plaatsers

Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  Sanna di jul 28, 2009 9:36 pm

Lieve forumleden,

De afgelopen dagen hebben we een aantal nieuwe mensen mogen verwelkomen. Ze zullen nog wat werk hebben met van alles door te lezen, maar vanaf deze plaats laat ik ze graag nog eens weten dat we blij zijn dat ze er bij gekomen zijn. Van harte welkom allemaal!!!!!! We hopen dat jullie snel je weg zult vinden hier.

In de Index vindt je verschillende topics. Onderwerpen waarover we het al eens over hebben gehad. Het kan zijn dat je daar iets over wilt zeggen: hartstikke leuk! voel je vrij om iets toe te voegen. Maar misschien wil jij het wel over iets heel anders hebben? Dan maak je toch gewoon je eigen topic aan? Dat start dan ook weer een heel gesprek. We hopen dat je je snel zo thuis zult voelen, dat je voelt dat je welkom bent om jouw zegje hier te mogen doen. Delen met elkaar, samen filosoferen, dromen, lachen, huilen.....dat is waar dit forum voor is.

Tot slot heb ik een nieuwtje: vanaf vandaag heb ik Annalindie "benoemd" tot moderator. Dat wil zeggen dat zij toegang heeft gekregen tot wat meer functies op het forum. Zo zal zij bijvoorbeeld in staat zijn om berichten te verwijderen als deze niet ok zijn. Daarmee doel ik op eventuele berichten die kwetsend zijn voor één van ons, of spam. Tot nu toe is dit nog niet voorgekomen, en hopelijk blijft dat zo Wink Annalindie is vanaf het begin van het eerste forum altijd aanwezig geweest (samen met nog een aantal van jullie, he dames?), en is een grote steun gebleken voor niet alleen mij, maar ook voor velen van jullie. Ik denk dat jullie het met mij eens zijn dat zij eigenlijk al een moderator wás: zij is degene die het eerste ziet dat er nieuwe leden zijn, ze verwelkomt iedereen, maakt prachtige naambordjes. Kortom: zij zorgt er voor dat mensen zich hier thuis voelen. Ik vond het daarom niet meer dan logisch om haar te vragen en ben heel blij dat ze "ja" heeft gezegd. (Ik moest wel een beetje dwang uitoefenen, maar goed... Laughing )

Er zal voor Annalindie en voor jullie op het oog weinig veranderen, maar voor mij is het een heel fijn gevoel te weten dat mócht er iets zijn, je altijd weet dat je bij één van ons terecht kunt.

Ik ben ontzettend blij met het groepje mensen dat hier op het forum aan het ontstaan is. Zoetjesaan ontstaan hechte banden, en leren we elkaar allemaal steeds beter kennen. Hier ontstaat de plek die ik altijd al voor ogen had: een plaats voor gelijken, en gelijkgestemden. Een plaats waar je mag praten over alles wat je bezig houdt. Een plaats waar niemand wordt veroordeeld, maar waar we allemaal open staan voor elkaars ideeen, en elkaar een hand boven het hoofd houden en troost bieden waar nodig. Ik ben jullie daar állemaal, stuk voor stuk, innig dankbaar voor! En ik buig daarom ook even heel diep...en groet jullie met alle respect: Namasté!!!!

Sanna

ps: voor degenen die de groet Namasté niet kennen, het betekent zoiets als: De God(in) in mij, groet/herkent de God(in) in jou. het getuigt van zo veel respect, zo veel Universele liefde, dat ik daar geen mooie vertaling voor kan vinden. Daarom maar gewoon zo....
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA di jul 28, 2009 9:59 pm

Lieve sanna en forumleden .

Ik ben zeer vereerd dit te mogen doen , het is ergens nieuw voor mij maar jullie kennen mij nu zo stilaan een beetje he . Dus gaan we gewoon door zoals we al bezig zijn en dat is fijn , heeel fijn .
Inderdaad Sanna hier kunnen we eens lachen en eens verdrietig zijn , en steeds sta er de een of de andere klaar om een woordje van troost aan te bieden .
Ik ben blij jou een handje toe te steken , en zo de site wat kan helpen .
Dus zeg ik tegen iedereen kom op en laat ons verder doen zoals we bezig zijn .
Bedankt Sanna voor je mooie woorden en iedereen tot mails .
Veel liefs Annalindie .
Forumnieuws 62213211.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  chandra di jul 28, 2009 11:04 pm

sunny Gefeliciteerd Annalindie! sunny

Super om te lezen dat je het forum gaat beheren, je stopt er veel tijd en energie in (en heel veel liefde!). Gun het je van harte, heel veel succes!

Take care,

liefs en namaste flower

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA wo jul 29, 2009 2:37 pm

Hoi Isisangel heee zeg bedankt he ga er van blozen , ik zal mijn best doen se . En blijven wie ik ben vind het wel een eer zenne amai zit hier nu met rode wangen die van mij zit nu te lachen se .
Maar ik heb het aanvaard om Sanna's werk wat te verlichten en om jullie . Ben zo blij met deze site , het gaat hier zo goed en er komen er steeds nu en dan eentje bij .
Ik hoop dat jullie verder gewoon gaan doen zenne ,ik ben een van jullie he .
Ach Isisangel , dat ik Sanna en haar site in mijn leven heb gekregen betekend heel veel voor mij en ook de mensen die hier hun verhalen komen vertellen .
In elk geval bedankt lieverd voor je gelukwensen zal eens een mooi plaatje voor je zetten se .

Loveya Annalindie
Forumnieuws 65004053.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  Lindeke do aug 06, 2009 12:22 am

Annalindieke, mijn Elfje,

had ik deze topic nog niet zien staan zeg.
Ik had je al wel gefeliciteerd 'ergens anders', maar hier nog niet hé MODJE.

Dat is al een hele klim hé meid, van Oma naar Cyber-oma, naar Moderator van zo'n leuke site.
Sanna, je hebt goed gekozen hoor !! Onze Annalindie gaat dat hier goed doen.


Forumnieuws 1249507582-750



.
Forumnieuws 1247861733-330Forumnieuws 1247861794-580Forumnieuws 1247861733-330
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx do aug 06, 2009 7:51 am

hey ik had dit topic ook nog niet gezien, Lindeke bedankt om het effe omhoog te halen Wink ,
Annalindie ook van mij uit van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie, en ik twijfel er geen sec. aan dat jij dat heel goed gaat doen Very Happy

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA do aug 06, 2009 1:41 pm

Hoi meiden bedankt he , ja ik ben niet iemand die overal met alles te koop loopt he , maar ik ben gewoon Annalindie he . Ben wel blij dak Sanna een handje kan toesteken , na wat zij voor mij en ook voor ons heeft gedaan kon ik dit niet weigeren .
En allee ik doe toch maar hetgeen ik graag doe he dus veel veranderd er niet zenne .
Maar toch bedankt , lieverd Love Annalindie .



Forumnieuws Capfb0ztcaf04xsucazlyu7
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  Lindeke za aug 08, 2009 2:30 am

Annalindie schreef:Hoi meiden bedankt he , ja ik ben niet iemand die overal met alles te koop loopt he , maar ik ben gewoon Annalindie he . Ben wel blij dak Sanna een handje kan toesteken , na wat zij voor mij en ook voor ons heeft gedaan kon ik dit niet weigeren .
En allee ik doe toch maar hetgeen ik graag doe he dus veel veranderd er niet zenne .
Maar toch bedankt , lieverd Love Annalindie .



Forumnieuws Capfb0ztcaf04xsucazlyu7

Annalindie, wat doet jij daar met mijnen George ???????

Forumnieuws 1247861733-330Forumnieuws 1247861794-580Forumnieuws 1247861733-330


Laatst aangepast door Lindeke op za aug 08, 2009 2:31 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : onderschrift werkt niet)
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty wereldwijde meditatie vannacht

Bericht  ANNA za aug 08, 2009 1:44 pm

Voor wie denk he , dat je daar nog aan twijfelt voor jou natuurlijk .Maar hier past dat niet zal je een topic maken met foto's Annalindie .
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA di aug 18, 2009 5:07 pm

Hallo SANNA 'S TEAM, We zijn de 1000 gepasseerd , en wil jullie allemaal feliciteren .
Als Moderator heb ik natuurlijk alles in de gaten he .
Zelfs als ik er effen niet ben , ben ik er toch .
Dus klinken we op de 1000 ste
Love Annalindie

Forumnieuws 112004
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA do sep 03, 2009 4:12 pm

IK zal het efkens over nemen van ons Sanna . Allee Sanna's Team waar is het vuur van de eerste dagen .
Nu is het enkel Lindeke en ik die hier de site wat draaiende houden .
Jullie komen maar af en toe eens piepen , vind het niet zo leuk voor ons Sanna . Die hebben zo'n inspanning gedaan voor een leuke site .
Ik weet wel velen onder jullie gaan nog gaan werken maar elke dag eens een berichtje kost toch niet zoveel moeite .
Op de chat is het heel leuk iedereen die hier anders post is dan daar ook dus Sanna's Team doe eens een erforke en help ons de site weer een beetje leven in te blazen .

LOVEYALL ANNALINDIE

Forumnieuws 113658

Forumnieuws 113659
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  chandra do sep 03, 2009 6:40 pm

Lieve Annalindie,

Ik zit met bewondering te kijken naar de vele berichten die je post, en je probeert inderdaad het forum levende te houden. Toch is het zo dat een forum geen verplichting hoeft te zijn om er meteen iets te plaatsen, tenminste, dat is mijn denkwijze.
Zodra ik het gevoel heb dat er verplichtingen zijn, haak ik af. Ik weet ook nooit elke dag iets zinnigs te schrijven, of wat nuttigs of wat leuks.
Het klopt, ik ben wat drukker met mijn eigen basis opbouwen, en ik weet zeker dat Sanna ook op die manier het forum in de gaten houdt. Ik denk zelf dat Sanna daar geen enkel probleem mee heeft als het een tijdje rustiger is. (en anders lees ik het vanzelf wel)

Dingen gaan zoals ze gaan. Super dat je ons probeert te motiveren, maar ik kan er niet meer van maken dan hoe ik het nu doe: af en toe wat lezen, soms een reactie plaatsen.'in ruimte en tijd'

Ik heb dit bericht vanuit mijn eigen situatie bekeken geschreven, kan en wil geen woorden schrijven die gerelateerd zijn aan anderen , omdat ik daar geen weet van heb.

take care, Annalindie!!

fijne avond. sunny

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA do sep 03, 2009 7:23 pm

Lieve Isis als ik als moeten overkom is dat zeker mijn bedoeling niet geweest .
Hier moet niets en mag alles alleen een beetje motiveren dacht ik dat het kon .
Ik vond het alleen wat stillekes en voelde dat ik meer tegen mezelf aan het babbelen was .
Deze site is met veel liefde en energie gemaakt speciaal voor ons mensen die te zeggen hebben of gewoon eens willen kletsen met elkaar .
Als ik jullie teveel push mijn excuses dan , welgemeende excuses .
Ik wou hier alleen een spetterende forum van maken , sorry als ik te ambitieus was .

Loveyall Annalindie

Forumnieuws 113678
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  chandra do sep 03, 2009 11:16 pm

sunny Lieve Annalindie,

Ik heb vanavond mijn mening gegeven..wil niemand afbranden of flauw doen, en waardeer je zeker! Very Happy Je doet het ontzettend goed, en wat ik schrijf is gebaseerd op wat ik zelf vind..het heeft niets te maken met anderen.

Welterusten en we lezen elkaar zeker!!take care, liefs ut assn Sleep

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Forumnieuws

Bericht  ANNA vr sep 04, 2009 2:08 pm

Hoi Isis weet ik wel hoor .
Daar is deze forum ook voor iedere zijn menig he .
Ik maak daar helemaal geen punt van hoor .
Elk doet wat hij of zij wil en kan .
Een beetje motivatie kan soms ook geen kwaad he .

LOVE ANNALINDIE .


Forumnieuws 113732

Forumnieuws 113239

Annalindie

What comes around goes around
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumnieuws Empty Re: Forumnieuws

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum