Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen

Bericht  ANNA di nov 10, 2009 10:27 pm

Hier een trotse oma hoor ons Amber heeft een heel mooi rapport zenne .
91,50 % zeg we zijn echt verschoten zenne , we verwachten altijd wel goed .
Maar das toch een verrassing hoor lieveke proficiat van oma en parrain .
OMA Annalindie .
nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1257880153-780
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Mijn kleindochter

Bericht  Riemie zo jan 24, 2010 6:28 pm

Dit is mijn kleindochter Cynthia.
Op 14 april word ze alweer 2.
En ik ben natuurlijk supertrots op haar. Very Happy

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 825436634_5_C6dF
Riemie
Riemie

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 10-07-09
Leeftijd : 60
Woonplaats : Feanwâlden

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen

Bericht  ANNA zo jan 24, 2010 6:41 pm

Wat een leuke meid Riemie ,ja nu zijn ze heerlijk he beginnen van alles te zeggen , krijgen ook hun willetje Smile Smile .Heb het ook meegemaakt met ons Amber die wordt dit jaar al 12 .Zoals je wel gezien hebt op de topic is ze een paard rijster .Verzot van die dieren ga 2 maal inde week rijden en doet ook kampen .Riemie geniet er maar van ze worden toch zo rap groot .

Liefs ANNA

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1264344866-870

hier was ze maar 9.5 ik moet eens dringend de nieuwe foto's installeren hahaha
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  Riemie zo jan 24, 2010 10:35 pm

Leuk zeg, ik heb vroeger ook paard gereden.
En inderdaad, het gaat echt supersnel.
En genieten doe ik zeker, het is zo bijzonder om oma te zijn. cheers
Riemie
Riemie

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 10-07-09
Leeftijd : 60
Woonplaats : Feanwâlden

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen

Bericht  ANNA ma jan 25, 2010 12:29 pm

INderdaad Riemie ik zorg al vanaf haar drie maanden voor haar .Ze in nu een beetje ziekjes een plaagje , diaree en overgeven .
Nu is de papa nog thuis maar vanmiddag komt ze naar hier tot de mama thuis komt he .
Bij ons is het wel gemakkelijk we wonen maar 3 huizen van elkaar , hebben on vorig huis verkocht en een ander gezet om voor die kleine te kunnen zorgen anders was dat 4x per heen en weer zo'n 20 km om haar naar school te doen .
NU is dat gemakkelijk se moeten ze heel vroeg gaan werken slaapt ze bij ons en doen wij haar naar school .
EEn goede oplossing , ach wat men niet alllemaal doet voor je kinderen en kleinkinderen .
IK heb maar een zoon , een creme van een schoondochter en dan mijn kleindochter AMBER.

Groetjes RIEMIE vanANNA

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1264408973-70
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  Riemie di jan 26, 2010 11:03 am

Wat leuk zeg dat jullie dat zo doen.
Dat doen de ouders van een vriendin van mij ook met hun kleindochter.
Mijn kleindochter woont helaas wat verder weg.
Maar met de bus ben ik er gelukkig zo.
En als het meezit komen ze misschien wel weer op fietsafstand wonen.
Dan kan ik haar weer lekker vaak zien.
Tis gewoon zo'n heerlijk blij kind.
Ik had echt niet kunnen denken dat oma zijn zo superleuk zou zijn.
Ik voel me heel erg rijk wat dat betreft.
Riemie
Riemie

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 10-07-09
Leeftijd : 60
Woonplaats : Feanwâlden

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen

Bericht  ANNA di jan 26, 2010 2:34 pm

Ja Riemie wat een mens al doet he .Heb het gezegt he ze is alweer naar school was zondag en maandag zo ziek (plaagje )
Maar deze middag toets van frans en ja hoor ze is al weer weg . Heb nog nooit een kind gezien die zo graag naar school gaat al zij .In de grote vakantie zet de in augustus al ze zeggen dat het maar gauw weer school is .

Allee misschien zit er bij jou ook in dat ze dichter komen wonen , moet zeggen had daar eerst een beetje mijn bedenkingen bij zo dicht maar dat valt heel goed me .
Wel is het zo zij in hun huis en wij in het onze we bemoeien ons met niets en over de kleine doen zij eerst hun zeg .
Doe wel bijna 3 a4 keer in de week hun warm eten klaar als je nu kookt voor drie of wat meer voor 5 is niet meer werk he .
Ze hebben allebei heel moeilijke uren , als ze dan pas om 19.30 binnen komt en ze moet nog aan een warme maaltijd beginnen .
Allee zou het ook niet meer zien zitten hoor , dus staat het klaar in hun bord speciaal deksel open de micro in en klaar zijn ze .
Ben weer aan het tetteren he !!!!!!!!!!!!

Riemie tot een volgende keer dan liefs ANNA I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you Smile Smile Smile
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  engeltje wo jan 27, 2010 10:55 am

Hallo allemaal ,
ik wil jullie even laten weten dat met mijn kleindochtertje Yana alles goed gaat Very Happy
Ze eet heel goed , ze is alleen nog wat bleekjes , maar dat zal ook nog wel weggaan !!
Met mijn andere kleinkinderen gaat alles goed Smile
Maar mijn oudste kleinzoon van 10 jaar , die altijd heel goede punten had op school is sedert
de woningbrand heel erg achteruit gegaan op school , hij zegt dat hij zich niet meer kan
concentreren , is wel spijtig , alle vorige jaren had hij rapporten van over de 80 punten , nu is dat slechts 63 !!! Maar ja is ook niet niks hé wat hij tegenwoordig allemaal meemaakt !! Hij kan niet meer doen dan wat hij kan ....
In Liefde en Licht engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen

Bericht  ANNA do jan 28, 2010 10:49 am

Is ook niet niks he wat da manneke heeft gedaan, blij dat Yana weer oke is
Engeltje ben blij voor jou maar ga het hier bij laten ben ziek.Bronchitis .
Niet van de poes maar ik bekijk alleen de mail .
dus groetjes van ANNA Smile Smile I love you I love you pale pale pale pale
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  engeltje di maa 16, 2010 10:41 am

hallo allemaal ,
Ben weer even terug tot het volgende zich weer zal aandienen ! Waardoor ik weer niet veel tijd
over zal heben om aan de pc te zitten Embarassed Embarassed Embarassed De redenen waarom ik zolang afwezig ben geweest : mijn partner heeft klierkoorts gehad , zes weken .... Ondertussen heeft mijn oudste dochter haar autorijlessen gevolgd , waardoor ik op de kindjes moest gaan letten Very Happy Very Happy
Dan hebben ze bij mijn kleindochtertje Nina bloed geprikt voor een allergietest : uitslag : allergisch
voor aardappelen , alle melkproducten , eiwitten ( hoogste graad ) , brood kortom er is niet veel
van voedsel wat ze wel mag eten Crying or Very sad Crying or Very sad allergisch voor honden en katten ... De kinderarts had gezegd dat ze dat nog nooit had gezien zo'n kleine meid met zoveel allergieën Crying or Very sad Crying or Very sad
En twee weken geleden heeft ons Yana een epilepsieaanval gekregen , daar hebben ze een
hersenfilm van genomen en morgen weten we de uitslag ... Hopelijk was het maar een eenmalige
aanval !!! Vandaar dat ik dus geen tijd heb gehad om aan de pc te zitten ... Ik hoop dat ik er nu weer wat meer tijd voor zal hebben .....
vele groetjes in Liefde en Licht engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes over onze kleinkinderen die we willen delen

Bericht  ANNA di maa 16, 2010 8:48 pm

Hoi Engeltje hier ook zo druk , Amber doet haar communie en moet lessen gaan volgen . Dan tweemaal in de week gaan paardrijden .Dan voor haar blokjes , de zoon sinussen moeten laten kuisen . IK weer een onderzoek die gelukkig goed is , maar vandaag naar dokter van inwendigen ziekten .Kan niet goed eten , heb constant diaree en overgeven .
Dus nu eerst een paar testen en dan een gastroscopie en coloscopie dat op 15 april eerst zien hoe die testen uitspelen .
Ja lieverd heeft een tijdje goed gegaan , maar ze kennen ons weer zenne .
Je hebt het misschien gelezen of niet ook een van mijn hondjes moeten laten inslapen zeer zenne .
Hoop voor jou en je hele gezin dat alles rap over is , laat horen welk nieuws je hebt over de kleintjes en de grote ook he .
Dag lieverd licht en liefde ANNA (vroeger ANNALINDIE wat ingekort ) I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you flower flower flower flower flower
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  engeltje do maa 18, 2010 9:41 pm

hallo Anna ,
Ik laat je even weten dat de hersenfilm bij Yana in orde was , niks te zien Very Happy Very Happy
nu ga ik verder rusten de dokter is vandaag geweest , ik was
al een tijdje ziek pale maar bleef er maar mee lopen dacht dat gaat wel weer over , en
nu zit ik met een bronchitis !!!
Ik wou je nog veel troost sturen voor het verlies van je hondje , ik weet wat het is wij hebben
er ook al vele moeten afgeven en iedere keer doet het weer heel veel pijn !!!
En ben je al wat beter Anna , uitslagen zal je nog wel niet hebben zeker van de onderzoeken ?
Ik stuur je heel veel Liefde en Licht engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty nieuwtjes over onze kleinkinderen die we willen delen

Bericht  ANNA vr maa 19, 2010 1:42 pm

Neen lieverd nog niet wel van borstonderzoek die is in orde .
Ze denken dat ik nu met een bacterie zit in maag of darmen .
Al vele testen gedaan maar moet er nog doen ben er al moe van .
Zal je wel laten weten wat ze gevonden hebben .
Goed nieuws voor Yana en haar familie minder voor jou .
Ik zit nog steeds met de uitloper van een bronchitis van begin februari .
Blijft lang in je lijf zitten zenne en ja natuurlijk ben jij ziek na al die problemen je zou woor minder he .
Lieverd en schenk je veel licht en liefde en dat alle miserie rap moge gedaan zijn
Liefs ANNA

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1268991394-380
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  engeltje zo maa 21, 2010 1:46 pm

Hallo Anna ,
Kom alleen effe de post bekijken , de antibiotica is op , maar ben nog zieker !! Koorts gaat ook
maar niet weg en dan die pijnljke hoestbuien hé !!! Jij kent dat wel he , want heb jij ook nog niet
zolang geleden gehad .... Ben blij dat je borstonderzoek in orde was hoor Very Happy Very Happy
Ik moet dinsdag ook naar het ziekenhuis , voor een echo van de halsstreek , is ook weer iets
raar ze , heb al een hele tijd wat ik dacht een dubbele kin ( hm dacht dat het dat was ,met ouder
worden hé ) Nu heb ik dat in de week aan de dr gezegd al lachen , nu zou er iets met mijn
speekselklieren zijn die zijn namelijk zo hard gezwollen , dat het lijkt of ik een dubbele kin heb Question
Dus afwachten wat er op de echo te zien zal zijn hé .... Ik wens je nog heel veel sterkte lieve Anna
voor al je testen , nu ga ik terug op mijne zetel liggen se pale pale
Heel vele groetjes en Liefde en Licht engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Nieuwtjes over onze kleinkinderen die we willen delen

Bericht  ANNA zo maa 21, 2010 2:00 pm

JA Engeltje weet wat het is borstkast doet pijn , keel doet pijn net alsof ze gaan open springen .Met het hoesten had ik pijn aan de ribben , allee je hebt er ook nog een onderzoek bij .
Ik zeg altijd " Als er een baksteen valt verwacht dan maar een hele camion "".
Zo is er altijd iets he , maar toch blij dat Yana beter is ondanks allergieén.
En je nal is die al beter heb gehoord dat je daar nogal ziek van kan zijn he van klierkoorts .
Ach ja lieverd eens komen we er weer bovenop als de lente eens goed begint .
Lieve groetjes en licht en liefde van ANNA .



nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1269165209-170

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1264090000-020

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  engeltje ma maa 22, 2010 9:44 pm

Hallo Anna ,
Ja inderdaad hoesten doet pijn en ook mijn ribben , maar ik heb echt overal pijn , antibiotica is
al van gisteren op ! Zou normaal geen koorts meer mogen hebben zei de dokter , maar is toch
nog !!!! Ach zal wel beteren hoop ik , ben wel zenuwachtig voor de echo morgen hoor !!!
Yanake is niet het meisje met de allergieen hoor , dat is ons Ninake !!!! Mijn schatje is al terug aan
het werk , maar is toch nog sneller moe dan voor de klierkoorts , blijft inderdaad lang in uw lijf
zitten ..... Zo ik ga rusten ( ALWEER ) ik stuur je heel veel Liefde en Licht toe engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Nieuwtjes over onze kleinkinderen die we willen delen

Bericht  ANNA di maa 23, 2010 10:59 am

GA maar lekker rusten meid het beste dat je kan doen .
Sorry voor de vergissing .
Hopelijk begint je man niet te vroeg is niet van de poes he die klierkoorts .
groetjes ANNA

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1269327090-430

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 1269165854-890

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  engeltje di maa 23, 2010 11:25 am

Lieve Anna ,
Nog een misverstandje ( maar dat komt door mij ) mijn partner is een vrouw , wij zijn al 21 jaar een heel gelukkig koppel ! Vertrek sebiet naar t'ziekenhuis se , ben toch we behoorlijk zenuwachtig
hoor ...... Tot de volgende in Liefde en Licht engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Nieuwtjes over onze kleinkinderen die we willen delen

Bericht  ANNA di maa 23, 2010 11:49 am

Meidje mijn is dat gelijk hoor wat je partner is als je maar gelukkig bent en zo te horen is dat zo veel succes lieverd .

Begrijp dat je wat nerveus bent maar je zal zien gaat allemaal goed verlopen .

Wil je wat kwijt ga dan naar PB he Groetjes ANNA .
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!! - Pagina 2 Empty Re: nieuwtjes die we willen delen over onze kleinkinderen !!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum