Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe start van ons Sanna's site

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA wo mei 27, 2009 4:42 pm

Hoikes Sanna zie je wel het heeft niet lang geduurd he , hier ben ik alweer se .Meid ,meid da gaat hier goe zijn zenne .t'ja mag dat da dialect of liever niet . T'is uwen site he meid en wij doen wat jij ons zegt . Ben benieuwd wanneer Lindeke ons gaat vinden .Zou ik het haar zeggen , of haar gewoon een hintje geven hahahahah .Maar die zal hier rap zijn zenne .
Lieve meid moge dit een nieuwe start zijn en moge alle andere Sannababes terug komen .
Kunnen we hier plaatjes of fotokes zetten , zal dat eens rap gaan uitzoeken se
dadadadadaada Annalindie lol! lol! flower cheers cheers
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA wo mei 27, 2009 7:39 pm

Nieuwe start van ons Sanna's site Vrouw9.th

Zo se die kleine heeft dat voor mij in orde gebracht , zei je toch he dat een krakste was . Amber heeft me al veel geleerd hoor dus nu zal je mijn plaatje zien

Groetjes van Annalindie .
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA do mei 28, 2009 5:17 pm

Hier ben ik weer met een mooi plaatje .
Groetjes Annalindie
Nieuwe start van ons Sanna's site 39035438.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA do mei 28, 2009 5:36 pm

Allee blijf hier nog alleen he maar seffens zal ons Lindeke er ook wel bijkomen zenne .
t'Is nog een beetje zoeken maar we komen er wel .
Stapje per stapje zal ik je site uitpluizen en je weet wie mij help he !!!! Natuurlijk die kleine van ons .
Hier is ze eens !!!!!!
Nieuwe start van ons Sanna's site 1000114zvk.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  Angel do mei 28, 2009 10:05 pm

Hallo Annalindie,

Bij deze ben je nu niet meer alleen op het forum! Ik wens je veel succes toe bij je controle morgen, moge alles er positief uitzien.

Groetjes en veel licht en liefde toegewenst,

Angel Smile
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA do mei 28, 2009 10:44 pm

Hallo Angel welkom, blij niet meer alleen te zijn . Bedankt voor je medeleven meid doet altijd deugt he .
Maar het zal wel loslopen zenne ben nu al twee jaar bezig en die controles geven mij zekerheid .
Sweet dreams Angel en tot de volgende keer groetjes Annalindie Very Happy I love you
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  Lindeke do mei 28, 2009 11:00 pm

Dag Sanna, Annalindie en Angel,
bounce bounce bounce
hier ben ik dan weer hé, maar ik lees dat ik al verwacht werd flower
hoe zou dat nu komen.
Ik hoop dat we hier weer leuke topics krijgen, om eens goed over te tetteren.
en vooral in licht en liefde

xxx knuffel van Lindeke


Laatst aangepast door Lindeke op za mei 30, 2009 7:52 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vr mei 29, 2009 8:30 pm

Hoikes allemaal,

ook ik heb eindelijk de weg naar hier gevonden, was weer wat met het registreren, Laughing was het vanaf hat werk aan het proberen, en wilde maar niet lukken, uiteindelijk via mail van thuis was toch alles al in orde gebracht, bedankt lieve engelen om me tot hier te begeleiden.
Annalindie hoe was't bij de dokter, hopelijk alles netjes in orde?

Ik wil mijn profiel invullen, maar dat lukt me niet, kan iemand mij hiermee effe helpen?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van Sanna's site

Bericht  ANNA vr mei 29, 2009 9:31 pm

He believertje blij dat je de weg gevonden hebt . Alles oke zal maandag de uitslag hebben , maar zo te zien is alles in orde .
Ja meidje het is niet gemakkelijk he de eerste keer hier op de site . Kan het je niet zo goed uitleggen , maar ik ben begonnen bij het begin . Ik heb alles open gedaan en daar vind je hoe je het moet doen .
Heb alleen hulp gevraagd aan onze Amber om de foto's erbij te zetten . Ben ook nog op ontdekking schat , ja zoiets nieuws he .JE moet je wel elke keer inloggen en ook een profiel maken . Ik ga ook nog eens goed bekijken hoe ik hier een blog kan maken .Heb je de foto gezien van mijn kleindochter met paard , wel zij is ook een klein wizardtje met de pc . Ik weet lang ook niet alles en zij of Lindeke helpen mij .Maar anders alles goed en met jou ?????.
Groetjes AnnalindieNieuwe start van ons Sanna's site Kusjes24.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA vr mei 29, 2009 9:50 pm

Kijk believertje zo ben ik er geraakt .
1 :sannatv
2 :inloggen
3 :bovenaan zie je staan profiel op klikken
4 :Dan zie je een hele lijst vul in waar sterretje bij staat
5 :Boven die lijst staat dan avatar klik en zoek een plaatje en voeg het bij je profiel .
De rest zoek ik ook nog verder uit hoor het is wel wat denkwerk hoor maar als het mij niet lukt vraag ik het de kleine en geeg het jou dan door
Voor foto's erbij te zetten of plaatje doe je het zo .hierboven zie je blokje het 15 de blokje is afbeelding upload , bestand kiezen ,dubbel klik op plaatje of foto , host it , Url met img, url kopieren, url plakken en verzenden dan pas zie je je foto of plaatje .
Ik hoop dat het wat duidelijk is voor jou het zal wel wat zoeken zijn hoor heb er ook wat tijd over gedaan maar beter kan ik het niet uitleggen . Dag lieveke veel succes Annalindie

sunny sunny sunny
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx za mei 30, 2009 10:25 am

Hey Annalindie, fijn om te horen dat alles goed is. Hier ietske minder, ben bang voor de resultaten van de onderzoeken die ik de volgende weken ga krijgen, eigenlijk hangt mijn hele toekomst daar vanaf.
Bedankt voor de tips ga morgen uittesten of ik er dan kom, zit nu op mijn werk.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA za mei 30, 2009 2:50 pm

He Believertje wist helemaal niet dat je onderzoeken had ondergaan . Ja meid dan is het altijd bang afwachten he . Ik vind het ook altijd lang duren voor sommige onderzoeken . Denk dan altijd moet dat eigelijk zolang duren , en ja ne mens denkt daar dan voortdurend aan he .Maar heb een hel vracht kaarsen meegebracht van St. Rita dinsdag geweest en er brand al heel de week ene . Zeg dan als ik die aansteek ""voor iedereen die wat licht en hulp nodig heeft .
Volgende week dinsdag ga ik met een vriendin naar Oostakker ben daar nog nooit geweest zal eentje branden speciaal voor jou schatteke .
Alleee moet om18.00naar een receptie , maar zal niet lang kunnen blijven heb dikke knie en die doe pijn zenne .Op 16 Juni naar arts om te zien wat er gaande is en zo blijven we zoet he lieveke .Heb vertrouwen en vraag het aan Aartsengel Rafaél om hulp .
Dag lieveke kusjes AnnalindieNieuwe start van ons Sanna's site Cnslwqa.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx za mei 30, 2009 3:05 pm

Annalindie, ik moet volgende week die onderzoeken nog ondergaan, zijn maar bloedtesten, maar het resultaat is natuurlijk wel van groot belang.
Jou mamografie is hopelijk qua uitslag ook goed , Wel jammer om hier ergens te lezen dat het een vrij pijnlijke zaak is, heb dat onlangs nog gehoord.
Oh fijn naar een receptie en met zo'n prachtig weer. Ik ga vanavond naar een paranormale avond hier in't dorp, begint ook om 18 uur.
St. Rita waar is dat? Ik ben dinsdag met het werk op uitstap geweest naar Scherpenheuvel, jammer genoeg zat het weer ons niet mee; Ik brand hier thuis bijna nooit kaarsen, wel in de winter maar meer voor de gezelligheid, brand op andere forums wel regelmatig een virtuele kaars, vind het vooral belangrijk om heel veel te denken aan die mensen die dat nodig hebben, hoop zo dat ze zich dan niet alleen voelen, maar denk dat ik voorlopig effe wat meer aan mezelf moet denken, heb al dagen barstende hoofdpijn, denk dat ze aan de alarmbel trekken dat ik nu eindelijk eens fatsoenlijk met mijn verdriet om moet gaan, ben gewoon alles aan het opkroppen, maar wel andere met hun gevoel verder helpen (meestal dan met diegene die onlangs een miskraam voor hebben)

Moet verder gaan zien sunny

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA za mei 30, 2009 4:07 pm

He believertje zie dat je een avatar hebt nu , leuk is dat he .
St. Rita is in West -Vlaanderen een kerkje gebouwd door de weinige inwoners die het dorpje bezit De Heilige Rita is de patroon heilige van de hopeloze gevallen . Ze komen daar van heinde en ver , daar staat het vol van de brandende kaarsen .
IK brand er elke dag een en lieverd volgende dinsdag brand er zeker een grote voor jou in Oostakker . Daar kan je van op aan zenne .
Niet de moed verliezen he meid en nu moet je efkens egoitisch zijn en denk nu even aan jezelf . Ik moet dat soms ook eens doen en voelde me daar ook niet goed bij maar meidje even jezelf he . Enkel nu op jezelf concentreren , en je zal zeker meer energie krijgen voor jezelf nu geef je het aan anderen terwijl je het zelf nodig hebt
En je hart eens uitstorten kan ook goe doen , en komen er traantjes wel laat ze vloeien dat opkroppen is voor niets goe . Je weet me te vinden he schat als je hart weer eens overloopt kom maar gerust he .
Dag lieveke sterkte he AnnalindieNieuwe start van ons Sanna's site Beschermengel3.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  Lindeke za mei 30, 2009 7:45 pm

Hallo meisjes,
het gebruik van de site valt goed mee 't is hetzelfde princiepe als die van babbeltjes hé Annalindie. Zodoende moeten we niet te lang zoeken hoe alles werkt. cheers
Ik zal hier ook eens aan jullie denken hoor als ik mijn kaarsje aansteek. Positief denken en dan komt er positief nieuws.
Nu zal ik waarschijnlijk helemaal niet meer gaan slapen, als ik overal op de sites een babbeltje ga doen. Ik zal er een timer voor moeten zetten.
Amuseer jullie vanavond zou ik zo zeggen,
en tot devolgende.
dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxx Lindeke sunny
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA za mei 30, 2009 10:25 pm

Ja lindeke je hebt gelijk , maar we verdelen onze tijd he . We zijn als weer met vier een spelleke kan al he .
Ik wordt zo langzaam aan verslaaft aan dat bakske zenne maar voor mij een uitkomst op saaie regendagen en andere dagen ook zenne .Nu het beter gaat met mijn kennis van het bakske vind ik het leuker . Probeer ook meer zelf uit en lukt het goe niet dan maar opnieuw he .
Allee heb nu niet veel tv gezien maar ga dan naar mijn doze se .sweet dreams iedereen ook de kijkers .hahahahaNieuwe start van ons Sanna's site Goedenavond11.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  Angel zo mei 31, 2009 12:10 am

Hoi Believertje,

Las net dat je te dinsdag bij ons in de buurt bent geweest. Op 1 mei j.l. heb ik trouwens voor jou en Annalindie (en natuurlijk ook voor al degene die het nodig hebben) een kaarsje gebrand. Dit is sinds de geboorte van ons dochtertje een traditie geworden. Ieder jaar, nl. op 1 mei, gaan we dan naar Scherpenheuvel om er kaarsjes te branden en dit om de Heer te bedanken voor het mooie geschenk dat we hebben mogen ontvangen.

Voor de geboorte van ons kindje hebben we ook twee miskramen gehad. Dus ik begrijp nu heel goed wat je moet doorstaan. Maar ik wil je dit zeggen: maak niet dezelfde fout die ik heb gemaakt door alles op te kroppen, maar praat er met iemand over. En het is zoals Annalindie zei: "als die traantjes komen, laat ze dan maar vloeien."

Denk nu maar eens voor een keer aan jezelf in plaats van aan een andere. Ik weet dat dit moeilijk is, ben zelf ook niet zo'n persoon, ik sta ook altijd klaar voor een ander (zoals iedereen op dit forum, denk ik). Ik heb dit ook moeten leren en voel me ook altijd schuldig en egoïstisch als ik eens aan mezelf denk. Maar zoals ze zeggen: "verstand/wijsheid komt met de jaren" en wat heb je eraan als uiteindelijk je batterijen leeg zijn, dan help je er noch jezelf, noch een ander mee.

Kortom: als je er over wil praten, dan weet je met te vinden.

Groetjes en veel licht en liefde,

Angel Like a Star @ heaven
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons sanna's site

Bericht  ANNA zo mei 31, 2009 2:11 pm

Lieve Angeltje beter kon ik het niet verwoorden .Ik heb dat niet meegemaakt zelf , maar mijn jongste zus 5 maal .Je kan je ongeveer voorstellen wat het moet zijn hoor maar als je er echt voor staat is het nog iets helemaal anders .Lieverd mijn eerste werk als ik beneden kom s'morgen is mijn kaars aansteken .En of ze daar mee lachen of niet daar trek ik me niets van aan .
Het is mijn ding en ook ik heb hulp nodig hoezeer ik ook probeer anderen te helpen .Maar het moet van twee kanten komen zenne , zoals hier , ik help Believertje maar zij sprak mij moed in voor al mijn onderzoeken van vrijdag LL .Anders gaat het niet je energie gaat op en das niet de bedoeling om elkaar te blijven helpen en steunen .Ik heb hier iemand die daar over waakt zenne , ons Lindeke zegt dan meidje genoeg geweest he .En ja dan moet ik weer herbronnen he .Believertje wij branden de kaarjes voor jou en duimen hoor .
Angel hoe oud is je dochtertje nu en wat is haar naam als ik weten mag . Dan zet ik haar geboorte datum vast he .
Se das weer een topic se , ga daar eens seffens werk van maken . IK heb een zoon Robby , een schoondochter een creemke , en een schatvan een kleindochter Amber haar foto staat hier al ergens met paard .
Dag Angel en believertje tot de volgende Annalindie Nieuwe start van ons Sanna's site 1000124.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zo mei 31, 2009 6:02 pm

Hallo,
Annalindie bedankt dat je voor mij een kaarsje wil branden as dinsdag, eerlijk gezegd, ik kan het momenteel heel erg gebruiken, heb het op het moment erg moeilijk, en het word nu echt de hoogste tijd om eens aan mezelf te denken.
Ik ben zo blij dat ik hier de steun krijg die ik nodig heb, bedankt allemaal

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuws start van ons Sanna 's site

Bericht  ANNA zo mei 31, 2009 7:26 pm

Maar lieveke wat ik doe is voor mij maar normaal hoor , ik help graag mensen die eens een luisterend oortje nodig hebben .
Ik trek soms een kaartje en daar wordt gezegd dat ik een healer ben en een lichtmens . Wist eerst niet wat daar mee aan te vangen , heb de Engelen om raad gevraagd en kijk nu help ik jou al . Ik dacht healer amai kan zelfs mezelf niet eens genezen , maar ik had het erg mis hoor schat . Ik trok een kaart na de healer van communicatie en er ging een lichtje branden .
Ik denk dat dit hier mijn taak is , en vind het fijn . Vind het zelfs een eer dat dit van mij gevraagd wordt , dus schatteke lucht je hartje en krop het niet op . Daar wordt je alleen maar zieker en moedelozer van . Dus meidje kop op he .
Liefs en kusjes AnnalindieNieuwe start van ons Sanna's site 2004aza.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuws start van ons Sanna 's site

Bericht  Angel zo mei 31, 2009 11:34 pm

Hallo iedereen,

Lees net dat er iemand de moed een beetje aan het verliezen is en dat kan en mag toch niet de bedoeling zijn.

Believertje, heb hier enkele tips die mij geholpen hebben om de eerste stappen te zetten:
1. Er over praten en de traantjes laten vloeien.
2. Een warm bad nemen en de traantjes laten vloeien.
3. Een album maken waar je je documenten, echo's e.d. inkleeft en een afscheidsgedicht of iets dergelijks bijschrijft. (Dit eventueel per miskraam). Je kunt het een beetje vergelijken met het afscheid nemen van een dierbare. Zodoende geef je het een plaatsje in je hart.
4. Een echo van elke miskraam in kaderen en op de kast zetten, eventeel met een kaarsje erbij. Wij hebben de onze ook nog steeds op de kast staan, ook al dateert de eerste miskraam van 6 jaar geleden. Sommige mensen verklaren mij voor gek, maar dit deert mij niet. Het helpt voor mij om het te verwerken en daar draait het tenslotte om. Het een plaatsje te kunnen geven in je hart, want vergeten zal je ze toch niet.
5. Praten met een therapeut of psychiater. Heb hier ook veel aan gehad.
6. Wij zijn er ook steeds voor jou.

Hoop dat je hier iets aan hebt, zou niet willen dat je in hetzelfde zwarte gat valt als ik destijds. Want dit wens ik zelfs mijn grootste vijand nog niet toe.

Veel licht, liefde en sterkte toegewenst!
Dikke knuffel,

Angel Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven I love you
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA ma jun 01, 2009 7:47 pm

Lieve Angel , wat goed van jou om ons believertje zo aanmoedigt .
Ze heeft het wat nodig he , het is niet altijd even gemakkelijk .Ja meiden het leven kan veel leuke dingen in petto hebben , maar ook veel verdriet . Net dat is wat we anders moeten aanpakken , ik was vroeger een harde tante zenne . Maar door mijn drie engeltjes zijnde mijn Psygologe , Sanna en mijn lieve Lindeke .Lieverd ik had een rugzak vol miserie , uit kindertijd , uit tienertijd .En heb ook mijn deel gehad van ziekte .Reeds 14 jaar rugklachten en twee jaar geleden borstkanker .
Maar die drie mensen hebben me erdoor gehaald , en ik ga nog steeds naar die psygologe .Nu is mijn rugzakje ongeveer leeg maar het heeft heel wat moet en tranen gekost .En dat deed ik nooit , IK TRANEN!!!!!!!!!!!!! Waar heb je het over zeg !!!.
Nu laat ik komen wat moet komen voel ik me niet zo goed en moet er water vloeien wel dan laat ik ze vloeien .Believertje dat kan zo opluchten he .Vind wat Angelke gedaan heeft heel goed , zeer goed zelf .In het leven moet je alles een plaatsje kunnen geven en ook wat Lindeke heeft moeten doen is loslaten meid die weet daar ook alles van .Heeft haar zusje moeten afgeven en ook hier heeft zij ook haar rugzakje leeg gemaakt.Leeg is het echt nooit hoor maar als je alles een plaatsje kan geven kom je al heel ver .Koppie laten hangen niet goed hoe moeilijk het ook is , Ik doe het zo "" Zeg eens , je gaat er toch weer niet aan beginnen he .Vooruit schop onder de kont en verder """.Dat help voor mij en wat Angel doet help voor haar dus zoek je iets wat voor jou goed is en ik weet zeker dat het ook goed komt op ons kan je rekenen schat je roept maar Kusjes Annalindie
Nieuwe start van ons Sanna's site 0062.th
Crying or Very sad
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx do jun 04, 2009 3:20 pm

Hoi Angel,
Heb nu eigenlijk pas gelezen wat je voor me geschreven had, sorry maar heb echt een heel moeilijke week achter de rug, zo zwaar, dat ik maandag ben flauwgevallen, heel ongelukkig ben gevallen, een hele dag op de spoed doorgebracht en nu met een zeer pijnlijke nek zit. Maar ik begrijp dat dit allemaal effe nodig was om tot rust te komen, en als ik daar niet naar luister, beslist mijn lichaam daar tochwel over.

Oh woon jij in de buurt van Scherpenheuvel, mijn vriend en ik gaan in de zomer daar nogal regelmatig rondtoeren met de motto, en mijn ouders hebben sinds dit jaar daar in de buurt een campingplaats waar ze alle weken naartoe rijden. Tja eigenlijk is dat ook niet ver van mij vandaan hé.
Oei en ik lees dat jij ook 2 miskramen hebt moeten verwerken, maar uiteindelijk ben je dan toch mama mogen worden? Fijn om te lezen, want eigenlijk komt het toch wel heel vaak voor en meestal is er toch een goede afloop, dat geeft me telkens toch weer hoop, kracht om door te gaan. Bij mijn eerste miskraam heb ook ik 8 mnd heel diep gezeten, en nu wil ik de moed en de kracht vinden om toch mijn hoofd boven water te houden, omdat ik er vanuit ga dat als ik sterk ben , sneller terug zwanger kan worden, dus ik probeer zeker en vast positief te blijven, maar besef nu ook dat ik idd die tranen niet moet wegstoppen, maar af en toe eens flink mag laten vloeien.


Heel veel liefs en een hele dikke knuffel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  ANNA do jun 04, 2009 3:43 pm

HE Believertje zo mag ik het horen se . Oei ben je flauwgevallen en is er iets ?????.Meid nu dat nog maar kijk ik vind je al weer een beetje positiever praten . Dat is goe se , je ziet hier kunnen we elkaar wel helpen he !!!!!!!!!!! Een woordje of een gebaar kan veel doen he .En ons Angel is echt een Engeltje se , ze geeft je een mooi begin gegeven hoe je er een beetje bovenop kan komen hoor .
Ja schatteke hier gaat dat zo se de ene help de andere , schoon he .
Lieve groetjes annalindie

Nieuwe start van ons Sanna's site Bestfriends6.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  Angel vr jun 05, 2009 9:38 pm

Hallo iedereen,

Annalindie, je kunt een mens nogal doen blozen Embarassed Embarassed ! Ik help graag mensen, dus vind ik hetgeen ik gedaan heb voor Believertje niet meer dan normaal!!!
Ik vind het heel lief van je, maar je hoeft me niet telkens zo de hemel in te prijzen. Die vleugeltjes achter op mijn rug die werken nog niet hoor!!!! Grapje !!!! Laughing Laughing Laughing

Believertje, lees net dat je bent flauwgevallen, hoop dat alles in orde is en dat je er niet al te veel last van hebt. Ja naar je lichaam luisteren, weet er ook alles van en zondig daar ook dikwijls tegen. Maar uiteindelijk komt dat mannetje met die grote hamer toch wel langs en verplicht je om rust te nemen.

We zijn kort na de geboorte van ons dochtertje verhuisd naar Scherpenheuvel, maar oorspronkelijk komen we van Limburg.
Ja, we zijn uiteindelijk na de 2 miskramen zwanger geworden, maar dat was ook een mirakel. Mijn beide eileiders zijn namelijk vernauwd en zwangere worden is geen probleem, maar zwanger blijven wel. Heb trouwens de hele zwangerschap van Hannelore moeten platliggen, stress moeten vermijden en heel veel rusten. Uiteindelijk is ze nog 5 weken te vroeg geboren.
Een tip om zwanger te worden: op vakantie gaan!!! (we hebben deze tip van enkele mensen gekregen en ze werkt)
Bij deze bedankt om me te feliciteren met mijn verjaardag. Dankjewel!!!!!xxx

Groetjes en tot de volgende,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe start van ons Sanna's site Empty Re: Nieuwe start van ons Sanna's site

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum