Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De cursus Intuitieve Ontwikkeling gaat van start!

2 plaatsers

Ga naar beneden

De cursus Intuitieve Ontwikkeling gaat van start! Empty De cursus Intuitieve Ontwikkeling gaat van start!

Bericht  Sanna zo aug 23, 2009 11:03 pm

Lieve mensen,

Ik ben zo blij dat ik eindelijk de locaties heb gevonden waar ik de cursus kan geven waar velen van jullie al om gevraagd hebben in het verleden: Intuitieve Ontwikkeling (persoonlijke groei).

Een cursus van 10 maanden waarin ik je persoonlijk begeleid in het ontdekken van je (Hogere) Zelf, je innerlijke zintuigen, je energetische lichaam (aura/chakra's) en de achtergronden van de psyche en het "paranormale" (vreselijk woord, maar ok). Buiten het aanreiken van de informatie, wordt er veel praktisch gewerkt, en krijg je dus oefeningen en manieren aangereikt om o.a. te ont-spannen, contact te maken met je Hoger Zelf en eventueel met je hulpbronnen, en om je energetisch af te kunnen sluiten.

je kunt de cursus volgen in Nederland of Vlaanderen op twee fantastische locaties. In NL is dat het Heart to Heart Centrum in Bussum/Huizen, en in Vlaanderen is dat Geboortehuis Ena in Lier. Met die laatste ben ik ook zo blij: niet alleen omdat het net als het Heart to Heart Centrum een heel fijne locatie is met super fijne mensen, maar ook omdat het een centrum is waar alles rond Geboorte wordt georganiseerd. En deze cursus zal voor velen een wedergeboorte inluiden. Daarom is de ondertitel van deze cursus dan ook: "Worden wie je bent".

Ik ben heel enthousiast en hoop dat jullie dat ook worden. Ik zou zeggen: kijk eens op de site onder "workshops" en ... zegt het voort!!! De plaatsen zijn beperkt en de tijd is kort (we beginnen al eind oktober!), dus wees er snel bij.

Ik heb er ontzettend veel zin in. Wie doet er mee? cheers

Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

De cursus Intuitieve Ontwikkeling gaat van start! Empty DE CURSUS INTUITIEVE ONTWIKKELING GAAT VAN START!

Bericht  ANNA wo aug 26, 2009 7:14 pm

Wel Sanna dat is goed nieuws he , je hebt al lang gewacht en gezocht voor goede locatie 's.
Ik hoop dat het veel volk zal aantrekken , zeker die je kennen van op TV en die dichtbij wonen .
Ja meid weer een nieuwe start voor jou he !!
Ben je nu al door je transformatie heen , en het vele werk dat jullie hebben .
Amai jullie zijn nogal in gang geschoten zenne , maar vind het goed ben wel benieuwd wat het gaat worden .JA je weet het he ben altijd zeer nieuwsgierig .
Daarom wil ik jullie nu al alle succes wensen met al wat jullie zullen ondernemen en beginnen .
Maar als jullie er het koppie bij houden het wel gaat lukken .
Loveya Annalindie
De cursus Intuitieve Ontwikkeling gaat van start! 112995
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum