Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

engelenorakelkaarten

5 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

engelenorakelkaarten Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA za jul 25, 2009 11:08 am

http://www.starmanproductions.nl/engelenorakel/engelenorakel.html

Bridgette

Oplettendheid is geboden! Bekijk de situatie nog eens heel aandachtig voordat u verder probeert te gaan.

Deze kaart spreekt voor zich. U dient de huidige situatie eens goed onder de loep te nemen. Er schuilen namelijk nogal wat gevaren in. Indien u blindelings verder gaat kan dat veel problemen gaan geven waaruit mogelijk geen weg meer terug is. Bekijk daarom nu de situatie eens van heel dichtbij om te zien of u op deze manier wel verder met gaan en breng indien mogelijk, de nodige veranderingen aan. Nu kan het nog, straks niet meer!

Laatst aangepast door Annalindie op za aug 22, 2009 10:49 am; in totaal 8 keer bewerkt
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ANNA za jul 25, 2009 2:30 pm

Ja, je bent sterk genoeg

Rood: Mercuriusvrouw & Blauw: Venusvrouw
Best mogelijk dat je in een zeer moeilijke situatie bent beland, en dat je nu een manier zoekt om weer uit de problemen te geraken. Deze combinatie geeft aan dat je op jezelf moet vertrouwen. Koppel je intelligentie aan je gevoel, en maak gebruik van al je vrouwelijke krachten. Je verstand en je hart zeggen je via deze kaart combinatie dat je sterk genoeg bent om elke situatie aan te kunnen. De kans op slagen is groot. Blijf intussen nog even geduldig, en denk positief.

Wijze vrouwen orakel kaarten
ANNA
ANNA

engelenorakelkaarten Empty Re: engelenorakelkaarten

Bericht  chandra za jul 25, 2009 10:10 pm

Embarassed misschien het teken dat ik er vaak op zit:P Leuk dat je zulke topics opent;)

take care en goed weekend!

liefs

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Bericht  ANNA za jul 25, 2009 10:55 pm

Leef en geniet per minuut : dat is mijn gelukskoekje en tis nog waar ook
Bye everybody Annalindie
ANNA
ANNA

Bericht  chandra za jul 25, 2009 11:17 pm

bedoel je dat ik geen kaartje heb getrokken annalindie?

Ik hou mijn getrokken kaartjes altijd voor mezelf en trek ze sochtends Wink wie weet plaats ik wel ns wat Wink

sunny Maar Anna, ga jij gerust verder, en andere dames sluiten daar vast bij aan!

sweet dreams alvast!

Jeetje, drie keer hetzelfde bericht?? what happend..hmmmmmmmm! ik zie nu pas wat je ermee bedoelde. cyclops

T lijkt erop dat ik deze berichten alleen maar kan aanpassen. Er staat geen delete bij.

Laatst aangepast door isisangel op zo jul 26, 2009 10:02 am; in totaal 2 keer bewerkt

chandra

Bericht  chandra za jul 25, 2009 11:21 pm

Geen idee wat er gebeurde Anna..heel vreemd, maar ik heb het aangepast..hoe ik hem helemaal kan verwijderen? geen idee, weet jij dat An? Laughing

best strange: toen ik het bericht schreef heb ik hem maar 1 keer verzonden (geloof ik) Razz

chandra

Bericht  ANNA do jul 30, 2009 7:44 pm

Sonya

Ik breng u een boodschap van een overledene dierbare. De boodschap luidt: "Ik ben blij, besta in vrede en houdt erg veel van je. Maak je alsjeblieft geen zorgen over mij".

We hebben allemaal wel eens iemand verloren die ons dierbaar was. Vaak hadden we nog zoveel willen vragen waarop nooit een antwoord meer lijkt te komen. Soms maken we ons zorgen of er wel iets is na de dood en of het goed gaat met deze dierbare. Soms ook wenste we dat de ander er nog was, gewoon omdat we in bepaalde situaties de ander zo hard nodig hebben. Weet dan dat je gehoord wordt. De ander is niet weg maar nog steeds bij je, diep in je hart en overal om je heen. De ander zegt "Ik ben blij, ik heb vrede en ik houd erg veel van je. Ik mis jou ook, maar jij moet nu verder en eens zullen we elkander weerzien. Doe wat je moet doen, ik steun je, ook al merk je het misschien niet. Zie dit als het teken van mij waarop je zo lang gewacht hebt. Ik ben bij je, dus ga door!

bedankt lieve Engelen Annalindie
ANNA
ANNA

Bericht  ANNA do jul 30, 2009 8:03 pm

Symboliek:

De stekelbrem staat symbool voor het verzamelen van informatie en wijsheid en het delen van deze informatie en wijsheid met anderen. De stekelbrem heeft eigenlijk altijd wel een moment waarop hij kan bloeien maar de grootste bloei is in de lente. De gele bloemen ruiken heerlijk zoet en insecten, zoals de bijen, maken dankbaar gebruik van de stekelbrem. De stekelbrem kan ook onrust bedaren maar ook juist opwekken en werd in de oudheid als magisch attribuut gebruikt om stormen te bedaren of juist op te roepen. Daarvoor gooide men simpel weg een takje brem de lucht in.

Kleur: Groen en geel.

Periode: Lente en voorzomer.

Uitleg met betrekking tot de spiritualiteit:
U bent altijd bereid anderen geestelijk bij te staan, hun leven te kleuren, maar waar zijn die anderen als u ze nodig hebt? Uw veerkracht is groot en eigenlijk kent u geen echte geestelijke inzinkingen en uw spirituele groei is enorm. Toch is het nodig dat u zo nu en dan wat gas terug neemt en rustig aan doet. Onze ziel vraagt soms om herstelperioden en dat betekent rust nemen en ontspannen en even alles los laten. Pas ook op dat uw spirituele zoektocht geen obsessie wordt waarbij u alles en iedereen om u heen van u vervreemd. In afzondering maar toch met anderen samen is het sleutelwoord. Dat is de combinatie om spiritueel en geestelijk te kunnen groeien. Kijk en luister naar anderen en neem dat in uzelf op wat u aanspreekt, want dat is wat bij u past. De rest is ballast voor u. Laat anderen genieten van uw wijsheid zoals de bijen de bloemen van de stekelbrem zien omdat ze zoveel zoetstof voor de honing schenken. Een mooiere symbolische voorstelling van wat u met uw geestelijke wijsheid zou moeten doen, kun je je haast niet voorstellen. Het zou uw leven meer kleur geven!
ANNA
ANNA

Bericht  chandra do jul 30, 2009 8:32 pm

Ann, zou jij ze willen verwijderen? ik zie de 'delete'knop niet.. jij als mod kan dat ws wel aanpassen!

Liefs sunny

chandra

Bericht  ANNA vr jul 31, 2009 5:15 pm

Hoi Isisangel ze zijn weg hoor meid , je kan wel een kaartjes trekken en als jij zegt ik kijk alleen maar is dat je goed recht .
Lieverd hier is iedereen vrij te doen en laten wat ie wilt .
Dadadada zonnig weekend Annalindie

engelenorakelkaarten 3787reikieengelene1.th
ANNA
ANNA

Bericht  ANNA vr jul 31, 2009 8:56 pm

Akasha

U bent een spirituele leermeester. U heeft de mogelijkheid anderen bij te staan en te helpen en hen bewust te maken van hun spirituele geschenken en gaven en hun goddelijke levensmissie.

Iedereen heeft een leermeester nodig. Niemand kan zonder. Hoe groot ook uw aangeboren wijsheid en kennis kan zijn, zonder de hulp van iemand die verder is dan wij, zullen we vaak blijven hangen en weten we niet hoe we verder moeten. Wat is ons doel, onze missie, waar ligt onze kracht? U kunt anderen antwoord geven op al dat soort vragen, omdat u een geboren leermeester bent. Uw raad, kennis en wijsheid, zal voor velen een leidraad voor het leven zijn. Help anderen op hun pad te komen, help ze hun missie te vinden en te volbrengen en u zult de hoogst mogelijke kracht en zegeningen ervoor terug krijgen.
ANNA
ANNA

Bericht  chandra za aug 01, 2009 1:51 pm

sunny Thanks Ann, voor het opschonen:).
Ik lees net het bericht terug, en bedacht mij dat ik je anders had begrepen dan hoe je het bedoelde. Sorry!! Ik had ws de pagina vernieuwd zodat het bericht er nog een aantal keren op kwam te staan.Jij dacht dat ik iets wou plaatsen..hm, en zo ontstaat er een rare manier van communiceren Razz.

take care, tata:)

chandra

Bericht  ANNA za aug 01, 2009 2:53 pm

Hoi Isis wilde je dat ik een andere kaart zetten of niet .Je hoeft het maar te vragen he schat , Anna staat paraat he hahahahaah.
Zal eens een mooie Engel hier zetten se . Wou dat gisteravond doen maar het net wou niet meewerken dus hier komt die
Dada Annalindie

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Isis zal eens kijken wat er aan de hand is mijn plaatjes komen niet door
ANNA
ANNA

Bericht  chandra za aug 01, 2009 4:55 pm

Mooi plaatje Ann. Cool

chandra

Bericht  ANNA za aug 01, 2009 5:42 pm

Sonya

Ik breng u een boodschap van een overledene dierbare. De boodschap luidt: "Ik ben blij, besta in vrede en houdt erg veel van je. Maak je alsjeblieft geen zorgen over mij".

We hebben allemaal wel eens iemand verloren die ons dierbaar was. Vaak hadden we nog zoveel willen vragen waarop nooit een antwoord meer lijkt te komen. Soms maken we ons zorgen of er wel iets is na de dood en of het goed gaat met deze dierbare. Soms ook wenste we dat de ander er nog was, gewoon omdat we in bepaalde situaties de ander zo hard nodig hebben. Weet dan dat je gehoord wordt. De ander is niet weg maar nog steeds bij je, diep in je hart en overal om je heen. De ander zegt "Ik ben blij, ik heb vrede en ik houd erg veel van je. Ik mis jou ook, maar jij moet nu verder en eens zullen we elkander weerzien. Doe wat je moet doen, ik steun je, ook al merk je het misschien niet. Zie dit als het teken van mij waarop je zo lang gewacht hebt. Ik ben bij je, dus ga door!

Dat is nu al de tweede keer dat ik deze kaart trek .
Denk dat omaatje bij me is en mijn oom . Kusjes Allebei en bedankt Engelen
ANNA
ANNA

Bericht  ANNA ma aug 03, 2009 5:08 pm

Omega

Overwinning! Uw verlangen en inzet begint haar vruchten af te werpen. Blijf doorgaan met het goede werk dat u doet!

Soms duurt het erg lang voordat iets zijn positieve uitwerking lijkt te hebben. We zetten ons al zo lang volledig in en soms lijkt alle energie die we er in gestoken hebben verspilde moeite. Welnu, weet dat u dit keer eindelijk zult overwinnen! Uw inzet en verlangen begint nu eindelijk vruchten af te werpen. Ga dus door op deze weg, het is de juiste! De engel Omega zal u begeleiden!

Bedankt lieve Engelen Annalindie
ANNA
ANNA

Bericht  ANNA ma aug 03, 2009 10:52 pm

Vogelfrei - De dans van de schepping
Smaragden druppels glinsteren
als sporen van ondoordringbare
betoverde paden.
Je ogen dringen door wouden van lichtende regenbogen.
Een toverachtig gefluister onthult je
de geheimen van de wereld,
als de veren van sneeuwwitte onzichtbare vleugels,
die langs de hemel zweven,
om het hart te bereiken.

Na een heldere nacht verrassen de eerste zonnestralen het bos, in een betoverend moment van zijn leven. Schitterend als diamanten bieden de dauwdruppels de opmerkzame en fijngevoelige toeschouwer een prachtig schouwspel. Ieder blad, elke bloem, elke draad van een spinnenweb glinstert door duizenden heldere druppeltjes. Als even zovele kristallen prisma's breken die de zonnestralen in ontelbare overal trillende kleuren van licht. Dat is allemaal magie. De betovering van het leven is er op ieder moment. Een volmaakte alchemie van liefde en schoonheid.
En hoe lang loop je al achter je leven aan, alsof je ver weg zou moeten vluchten en alles achter je zou moeten laten? Je gejaagdheid laat je geen tijd om om je heen te kijken. In de rustpauze die je noodgedwongen inlast, zie je waarschijnlijk alleen maar een grijs, monotoon verstrijken van vervelende uren, die altijd hetzelfde zijn. Sinds wanneer kun je geen bewondering meer voelen voor iets moois? Beter gezegd: sinds wanneer merk je niet meer, dat er iets moois te bewonderen is? Houd een ogenblik stil, een momentje maar. Geen goud van de wereld kan opwegen tegen het kostbare bezit van een moment, waarop je ziel zich door de heerlijkheid laat overweldigen, die haar op dit moment wordt onthuld.
ANNA
ANNA

Bericht  Lindeke di aug 04, 2009 11:42 am

!http://www.starmanproductions.nl/engelenorakel/engelenorakel.html

Aartsengel Rafaël

Ik help u om geestelijke uitdagingen in uzelf en voor anderen te genezen. U bent een genezer, net als ik!

Vaak zitten we geestelijk in een compleet dal. We zien geen uitweg meer en durven nauwelijks enige geestelijke uitdagingen aan. Al dat we doen is geestelijk wat wegkwijnen en diep van binnen, angstig in een hoekje kruipen en hopen dat het over gaat. Helaas gaat het op die manier nooit over. Anderen kunnen vaak niet helpen, de meeste mensen moeten het helemaal zelf doen. U bezit echter de kracht uzelf en anderen geestelijk weer gezond te maken waardoor u en anderen nieuwe geestelijke uitdagingen weer met gemak aan kunnen. U kunt het, want u bent, net zoals aartsengel Raphael, een ware genezer van de ziel

engelenorakelkaarten 1247861733-330engelenorakelkaarten 1247861794-580engelenorakelkaarten 1247861733-330

Laatst aangepast door Lindeke op wo aug 05, 2009 11:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67

Bericht  ANNA di aug 04, 2009 12:16 pm

Isabella

Ja, de tijd is er nu rijp voor! Een gelukkige uitkomst zal volgen op uw positieve verwachtingen.

Vaak twijfelen we even of de tijd wel rijp is om bepaalde dingen te doen of te verlangen. Soms kunnen we beter even wachten maar soms ook moeten we meteen de dingen aangrijpen omdat de tijd er rijp voor is. Dit is zo'n moment! De tijd is er rijp voor dus doe wat u moet doen en doe het met liefde! Het zal allemaal goed uit gaan pakken, zolang het maar positief is dat u wilt gaan doen. Dus laat los al die angst en twijfels en ga ervoor, voordat het straks te laat is!

Daar is die weer he Lindeke love Annalindie
ANNA
ANNA

Bericht  ANNA di aug 04, 2009 7:28 pm

Aartsengel Gabriël

U heeft een belangrijk levensdoel met betrekking tot communicatie en kunst. Laat alstublieft onzekerheid u niet weerhouden uw doel te bereiken. Ik zal u helpen!

U heeft zich vaak afgevraagd, wat is mijn doel en wat is mijn taak op aarde. Als u goed op had gelet, dan had u dat geweten. U kunt namelijk praten als de beste en weet bijna alles tot kunst te verheffen. U heeft werkelijk gouden handen, een gouden geest en een gouden hart. Al dat u nodig heeft is wat meer zekerheid. Vaak durft u de dingen niet te zeggen of te doen en dat is jammer, want dat is nu net wat u juist wel zou moeten doen. Laat al die onzekerheden los, aartsengel Gabriël zal u samen met zijn blauwe engelen helpen. Vertrouw op uzelf en op hun en alles komt goed!

Eindelijk weet ik wat er bedoeld werd met deze kaart , en zal alles doen wat in mijn mogelijk is omdat te vervolmaken . Bedankt Engelen Annalindie

engelenorakelkaarten 3787reikieengelene1.th
ANNA
ANNA

Bericht  Lindeke wo aug 05, 2009 12:09 am

Bridgette

Oplettendheid is geboden! Bekijk de situatie nog eens heel aandachtig voordat u verder probeert te gaan.

Deze kaart spreekt voor zich. U dient de huidige situatie eens goed onder de loep te nemen. Er schuilen namelijk nogal wat gevaren in. Indien u blindelings verder gaat kan dat veel problemen gaan geven waaruit mogelijk geen weg meer terug is. Bekijk daarom nu de situatie eens van heel dichtbij om te zien of u op deze manier wel verder met gaan en breng indien mogelijk, de nodige veranderingen aan. Nu kan het nog, straks niet meer!

Hier moet ik eens over nadenken, ik kan me niet indenken wat ze bedoelen ???
Lindeke
Lindeke

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx wo aug 05, 2009 7:52 am

Akasha

U bent een spirituele leermeester. U heeft de mogelijkheid anderen bij te staan en te helpen en hen bewust te maken van hun spirituele geschenken en gaven en hun goddelijke levensmissie.

Iedereen heeft een leermeester nodig. Niemand kan zonder. Hoe groot ook uw aangeboren wijsheid en kennis kan zijn, zonder de hulp van iemand die verder is dan wij, zullen we vaak blijven hangen en weten we niet hoe we verder moeten. Wat is ons doel, onze missie, waar ligt onze kracht? U kunt anderen antwoord geven op al dat soort vragen, omdat u een geboren leermeester bent. Uw raad, kennis en wijsheid, zal voor velen een leidraad voor het leven zijn. Help anderen op hun pad te komen, help ze hun missie te vinden en te volbrengen en u zult de hoogst mogelijke kracht en zegeningen ervoor terug krijgen.

Deze kaart trek ik thuis ook vaak

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Bericht  Lindeke wo aug 05, 2009 9:39 am

Akasha

engelenorakelkaarten 1247861733-330engelenorakelkaarten 1247861794-580engelenorakelkaarten 1247861733-330
Lindeke
Lindeke

Bericht  ANNA wo aug 05, 2009 1:56 pm

Teresa

TIME OUT! U bent zo druk bezig geweest om voor iedereen te zorgen en rekening te houden met de behoefte van anderen, dat het nu wel eens tijd wordt om meer voor uzelf te gaan zorgen.

Wat bent u toch druk bezig om anderen te helpen, ook al krijgt u vaak een trap na. Weet u niet dat dit boodschappen zijn dat u even wat meer aan uzelf moet denken? Goed zijn voor anderen en anderen helpen is meer dan lovenswaardig maar denkt u wel op tijd aan uw eigen behoefte? Wie helpt u als u het straks niet meer aan kunt? Een ander kan u nu niet helpen, omdat u moet leren meer aandacht aan uzelf te besteden, meer voor uzelf op te komen, meer aan uzelf te denken en u niet langer weg te cijferen voor anderen, ten koste van uzelf. Ga nu eindelijk eens aan uzelf denken!

Voel me nog thans goed vandaag Amber is terug , Annalindie

engelenorakelkaarten A21
ANNA
ANNA

Bericht  Lindeke wo aug 05, 2009 11:29 pm

http://www.starmanproductions.nl/engelenorakel/engelenorakel.html
Lindeke