Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

engelenorakelkaarten

5 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA ma sep 14, 2009 4:53 pm

Daniel

Ik ben de engel van het huwelijk en de verbintenis en ik ben nu hier om uw te helpen.

Problemen, onzekerheid, wie heeft ze niet. Allemaal kennen we die momenten en allemaal hopen we op dat moment op wat hulp, wat extra inzicht of een wonder. Zeker als het een huwelijk of andere verbintenis aangaat. Wat is er gebeurd of wat gaat er gebeuren? Is er iets niet helemaal pluis, is een verbintenis even onzeker of wankelt het? Geen nood, de engel Daniel is hier om u te helpen. Een huwelijk of verbintenis zal van alle problemen worden ontdaan en u zult zegevieren. Heb dus vertouwen en roep meteen om hulp als er weer eens wat naars op dit vlak dreigt te gebeuren.



engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-18


engelenorakelkaarten - Pagina 4 244s105


Annalindie

What comes around goes around
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty Re: engelenorakelkaarten

Bericht  engeltje di sep 15, 2009 10:12 am

ISAIAH

Het is nu de juiste tijd om nieuwe ideeën en situaties in uw leven geboren te laten worden . Ik waak
over u en zal u leiden en beschermen tijdens deze veranderingen .

Er gaat heel wat ten goede veranderen , maar alleen als u het zelf toelaat . Laat al het oude los
en vorm nieuwe ideeën en situaties in uw leven . Denk na over wat u wilt en kunt , maak nieuwe
plannen en ga daarvoor . De Engel Isaiah zal u erbij helpen en u begeleiden op uw nieuwe pad .
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA wo sep 16, 2009 4:58 pm

Aurora

U vliegt op dit moment erg hoog, hetgeen bedreigend voor anderen kan zijn. Wees echter niet teneergeslagen want anderen zullen spoedig door u geïnspireerd worden.

U gaat wel heel erg hard de laatste tijd. In een mum van tijd lijkt u anderen voorbij te zijn gegaan. Alsof u hoog boven iedereen uitzweeft, waarbij anderen naar u opkijken. Niet iedereen zal dit waarderen, velen zullen jaloers zijn. Toch hoeft u geen gas terug te nemen, mits uw streven niet opzettelijk ten koste gaat van anderen. Velen zullen door u geïnspireerd worden en spoedig uw voorbeeld volgen.

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-10

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1252956148-720

Annalindie

ALLES MAG , NIETS MOET !!
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA do sep 17, 2009 4:08 pm

Athena

Het is veilig voor u om sterk te zijn. U weet hoe u sterk moet zijn op een liefdevolle manier dat zowel anderen als uzelf voordeel kan opleveren.

Soms durven we niet sterk te zijn omdat we bang zijn onszelf of anderen te kwetsen. Toch kunnen we ook op een zeer liefdevolle manier sterk zijn. Op die manier valt er voor uzelf en anderen alleen maar voordeel te halen. Spreek uzelf krachtig uit, wees sterk en zeg duidelijk wat u wilt en niet wilt en laat u niet in een hoek drijven. Als u het op de juiste, liefdevolle wijze weet te brengen, zal iedereen er zijn of haar voordeel mee kunnen doen.



engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-09


engelenorakelkaarten - Pagina 4 1252956148-720

Annalindie

ALLES MAG , NIETS MOET !!
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA vr sep 18, 2009 8:47 pm

Indriel

U bent een lichtwerker! God wil dat u uw goddelijke licht en liefde laat schijnen over alles dat leeft, groeit en bloeit, zoals ook een engel dat doet.

U staat niet in het licht, u maakt deel uit van het licht. We noemen dat een lichtwerker. Soms lijkt alles wat donker en somber om ons heen en komt er een heleboel negativiteit op ons af of ontstaat het om ons heen. Al dat u dan zou moeten dien is uw liefdevolle licht te laten schijnen, zoals ook een engel dat doet. Alleen op die manier maakt u de situatie en uw omgeving weer gezond. U zult zien dat alleen liefde en een positieve instelling de juiste antwoorden zijn.



engelenorakelkaarten - Pagina 4 1252956148-720

Annalindie

ALLES MAG , NIETS MOET !!



engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-23
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA za sep 19, 2009 3:55 pm

Serephina

Ik ben de engel der families en gezinnen. Een gelukkige verandering of toevoeging komt uw familie of gezin binnen.

Er gaat wat veranderen in uw familie of gezinssituatie. Er is een positieve verandering of toevoeging op komst. Dat kan van alles zijn, een kind, een liefde, een huisdier, een positieve verandering, werkelijk alles dat een toevoeging of een gelukkige verandering inhoudt. Het zal u hoe dan ook meer geluk brengen dan ooit tevoren omdat God zelf zijn engelen gestuurd heeft om dit te bewerkstelligen.


engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-38

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA wo sep 23, 2009 10:10 pm

Daniel

Ik ben de engel van het huwelijk en de verbintenis en ik ben nu hier om uw te helpen.

Problemen, onzekerheid, wie heeft ze niet. Allemaal kennen we die momenten en allemaal hopen we op dat moment op wat hulp, wat extra inzicht of een wonder. Zeker als het een huwelijk of andere verbintenis aangaat. Wat is er gebeurd of wat gaat er gebeuren? Is er iets niet helemaal pluis, is een verbintenis even onzeker of wankelt het? Geen nood, de engel Daniel is hier om u te helpen. Een huwelijk of verbintenis zal van alle problemen worden ontdaan en u zult zegevieren. Heb dus vertouwen en roep meteen om hulp als er weer eens wat naars op dit vlak dreigt te gebeuren.

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-18
engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA do sep 24, 2009 6:00 pm

Teresa

TIME OUT! U bent zo druk bezig geweest om voor iedereen te zorgen en rekening te houden met de behoefte van anderen, dat het nu wel eens tijd wordt om meer voor uzelf te gaan zorgen.

Wat bent u toch druk bezig om anderen te helpen, ook al krijgt u vaak een trap na. Weet u niet dat dit boodschappen zijn dat u even wat meer aan uzelf moet denken? Goed zijn voor anderen en anderen helpen is meer dan lovenswaardig maar denkt u wel op tijd aan uw eigen behoefte? Wie helpt u als u het straks niet meer aan kunt? Een ander kan u nu niet helpen, omdat u moet leren meer aandacht aan uzelf te besteden, meer voor uzelf op te komen, meer aan uzelf te denken en u niet langer weg te cijferen voor anderen, ten koste van uzelf. Ga nu eindelijk eens aan uzelf denken!

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-41

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA za sep 26, 2009 1:48 pm

Raye

Yoga en lichamelijke oefeningen zijn essentieel voor uw welzijn, een rustige geest en een spirituele groei.

We willen zoveel en liefst allemaal tegelijk en wel zo snel mogelijk. Vaak lopen we daarbij onszelf voorbij en missen we allerlei mogelijkheden en lopen situaties soms volledig vast. Weet dat u op tijd moet ontspannen. Doe aan yoga, lichamelijke ontspanningen of oefeningen. Ze zijn zeer essentieel voor uw persoonlijke welzijn, geestelijke rust, spirituele groei en ze zullen alle situaties positief beïnvloeden.

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-34

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA zo sep 27, 2009 4:51 pm

Aartsengel Uriel

Uw emoties zijn aan het genezen, waardoor u in staat zult zijn uzelf open te stellen voor grotere liefde. Ik zal u helpen om boosheid en wrok uit uw hart weg te nemen en u te leren te vergeven.

Boosheid, wrok, haat, woede, we hebben er allemaal wel eens last van. Toch kunnen sommige mensen blijkbaar sneller iemand vergeven dan anderen. Er zijn zelfs mensen die de moordenaars van hun geliefde zomaar kunnen vergeven, anderen kunnen niet eens vergeven als iemand een leugentje om bestwil heeft gedaan. Toch heeft degene die wel kan vergeven, het stukken makkelijker. Wrok en haat maken ons geestelijk en lichamelijk ziek en vormen een blokkade voor liefde en geluk. Aartsengel Uriel zal u helpen om alle wrok, haat en boosheid weg te nemen en u helpen te vergeven. U zult zien dat u er veel rustiger door wordt en dat de zon weer veel meer gaat schijnen. Wrok en haat zal plaats gaan maken voor liefde. U kunt het!



engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-06


engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA ma sep 28, 2009 3:11 pm

Daniel

Ik ben de engel van het huwelijk en de verbintenis en ik ben nu hier om uw te helpen.

Problemen, onzekerheid, wie heeft ze niet. Allemaal kennen we die momenten en allemaal hopen we op dat moment op wat hulp, wat extra inzicht of een wonder. Zeker als het een huwelijk of andere verbintenis aangaat. Wat is er gebeurd of wat gaat er gebeuren? Is er iets niet helemaal pluis, is een verbintenis even onzeker of wankelt het? Geen nood, de engel Daniel is hier om u te helpen. Een huwelijk of verbintenis zal van alle problemen worden ontdaan en u zult zegevieren. Heb dus vertouwen en roep meteen om hulp als er weer eens wat naars op dit vlak dreigt te gebeuren.

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-18

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA di sep 29, 2009 7:13 pm

Bridgette

Oplettendheid is geboden! Bekijk de situatie nog eens heel aandachtig voordat u verder probeert te gaan.

Deze kaart spreekt voor zich. U dient de huidige situatie eens goed onder de loep te nemen. Er schuilen namelijk nogal wat gevaren in. Indien u blindelings verder gaat kan dat veel problemen gaan geven waaruit mogelijk geen weg meer terug is. Bekijk daarom nu de situatie eens van heel dichtbij om te zien of u op deze manier wel verder met gaan en breng indien mogelijk, de nodige veranderingen aan. Nu kan het nog, straks niet meer!

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-13

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA wo sep 30, 2009 3:47 pm

Bethany

Wanneer u extra zorg aan uzelf besteed, zal iedereen daarvan profiteren. Laat uzelf vandaag eens een ontspannende behandeling geven, zoals een massage of een pedicure behandeling of neem een heerlijk ontspannend bad met zeezout.

We lopen allemaal van tijd tot tijd onszelf voorbij. Dat geeft alleen maar onnodige stress. Daardoor pakken we de zaken vaak verkeerd aan of duurt het langer dan nodig voordat het beoogde resultaat zich aandient. Op zulke momenten zou u even wat meer tijd voor uzelf moeten nemen, dat zal uzelf en anderen goed doen. U krijgt er weer kracht en nieuwe energie door en u kunt de dingen weer met nieuwe energie aanpakken. Neem dus eens de tijd voor wat ontspanning, neem een lekker ontspannend bad, ga naar de sauna, laat uzelf masseren of doe datgene dat voor u erg ontspannend werkt! U zult zien dat het u en anderen goed zal doen!

http://www.starmanproductions.nl/engelenorakel/images/kaarten/kaart-12.jpg


engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty Re: engelenorakelkaarten

Bericht  engeltje do okt 01, 2009 10:15 am

Aartsengel Michael
Ik ben altijd bij u , ik geef u de moed om veranderingen aan te brengen welke u zullen helpen bij
uw Goddeljke levensdoel !

Vaak zitten we compleet vast en zou er iets moeten veranderen zodat we weer verder kunnen
op ons levenspad. We zouden ons doel weer kunnen bereiken als we maar zouden durven om
het één en ander te veranderen. Veranderingen aanbrengen is doodeng,dat is ook heel normaal.
Alles bij het oude laten en klagen dat het zo slecht gaat is makkelijker dan veranderingen aan te
brengen waarvan we niet weten hoe die uit zullen pakken. Geen vrees, aartsengel Michael snelt
u te hulp en zegt u dat hij u de moed zal helpen vinden die u zo hard nodig heeft om de nodige
veranderingen aan te brengen. Alleen op die manier kunt u uw levensdoel bereiken. Moed zal u
dus binnenkort ten deel vallen om dat te doen wat nodig is !
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA do okt 01, 2009 1:22 pm

Sonya

Ik breng u een boodschap van een overledene dierbare. De boodschap luidt: "Ik ben blij, besta in vrede en houdt erg veel van je. Maak je alsjeblieft geen zorgen over mij".

We hebben allemaal wel eens iemand verloren die ons dierbaar was. Vaak hadden we nog zoveel willen vragen waarop nooit een antwoord meer lijkt te komen. Soms maken we ons zorgen of er wel iets is na de dood en of het goed gaat met deze dierbare. Soms ook wenste we dat de ander er nog was, gewoon omdat we in bepaalde situaties de ander zo hard nodig hebben. Weet dan dat je gehoord wordt. De ander is niet weg maar nog steeds bij je, diep in je hart en overal om je heen. De ander zegt "Ik ben blij, ik heb vrede en ik houd erg veel van je. Ik mis jou ook, maar jij moet nu verder en eens zullen we elkander weerzien. Doe wat je moet doen, ik steun je, ook al merk je het misschien niet. Zie dit als het teken van mij waarop je zo lang gewacht hebt. Ik ben bij je, dus ga door!

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-40
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA vr okt 02, 2009 2:12 pm

Serephina

Ik ben de engel der families en gezinnen. Een gelukkige verandering of toevoeging komt uw familie of gezin binnen.

Er gaat wat veranderen in uw familie of gezinssituatie. Er is een positieve verandering of toevoeging op komst. Dat kan van alles zijn, een kind, een liefde, een huisdier, een positieve verandering, werkelijk alles dat een toevoeging of een gelukkige verandering inhoudt. Het zal u hoe dan ook meer geluk brengen dan ooit tevoren omdat God zelf zijn engelen gestuurd heeft om dit te bewerkstelligen.

http://www.starmanproductions.nl/engelenorakel/images/kaarten/kaart-38.jpg

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA za okt 03, 2009 2:18 pm

Leila

Breng wat tijd alleen door in de natuur, mediteer over uw verlangens en intenties. Vraag de engelen om u te helpen om alles vanuit een nieuw en positief perspectief te kunnen bekijken.

Soms weten we niet eens meer wat we zelf willen of hoe dat te bereiken en daardoor kunnen we compleet vastlopen en blijven we alles vanuit hetzelfde negatieve standpunt bekijken. Op dat soort momenten lijken we even volledig het contact met onszelf verloren te hebben. Trek u op zulke momenten even helemaal terug, het liefst in de natuur, en mediteer over uw verlangens en intenties. Als u daarbij ook nog eens de engelen om hulp vraagt, zult u zien dat u alles weer vanuit een nieuw en positief perspectief kunt bekijken. Het zal u zeer zeker ten goede komen!

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-26

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA wo okt 07, 2009 10:17 pm

Vanessa

Om een juiste beslissing te nemen, stel uzelf deze vraag: Welke weg brengt mij dichter bij mijn goddelijke doel en welke weg voert mij er juist bij vandaan?

Soms weten we niet wat we moeten doen, welke beslissing we moeten nemen en welke weg we in moeten slaan. Daardoor zien we vaak ook de antwoorden niet die op onze paden liggen. Bekijk in dergelijke gevallen eens goed welke beslissingen en mogelijkheden u dichter bij uw doel zouden kunnen brengen en welke u juist verder er van af. Al dat u dan nog hoeft te doen is het pad te kiezen dat u dichter bij uw doel brengt. Anderen kunnen dat niet voor u doen, dat moet uzelf doen. De engelen zullen u helpen het juiste pad te vindeengelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-42
engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA do okt 08, 2009 3:25 pm

Teresa

TIME OUT! U bent zo druk bezig geweest om voor iedereen te zorgen en rekening te houden met de behoefte van anderen, dat het nu wel eens tijd wordt om meer voor uzelf te gaan zorgen.

Wat bent u toch druk bezig om anderen te helpen, ook al krijgt u vaak een trap na. Weet u niet dat dit boodschappen zijn dat u even wat meer aan uzelf moet denken? Goed zijn voor anderen en anderen helpen is meer dan lovenswaardig maar denkt u wel op tijd aan uw eigen behoefte? Wie helpt u als u het straks niet meer aan kunt? Een ander kan u nu niet helpen, omdat u moet leren meer aandacht aan uzelf te besteden, meer voor uzelf op te komen, meer aan uzelf te denken en u niet langer weg te cijferen voor anderen, ten koste van uzelf. Ga nu eindelijk eens aan uzelf denken!
engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-41
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA zo okt 11, 2009 7:23 pm

Serena

Ik ben de engel van overvloed en rijkdom. U zult de rijkdom ontvangen die u nodig heeft, en God bekijkt hoe dit moet gaan gebeuren. Heb vertrouwen!

Rijkdom, we willen het allemaal ook al zeggen we soms van niet. Voor de één is rijkdom een hoop geld, voor de ander is rijkdom veel kennis, liefde, geluk, gezondheid of vrienden. Ware rijkdom is niet in geld uit te drukken. Toch ontbreekt het ons vaak aan deze rijkdom. Weet dan dan u vertrouwen moet hebben omdat God zelf aan het bekijken is op welke manier hij u het beste deze rijkdom kan geven. Heb dus vertrouwen, en alles komt goed!
engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-37
engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA ma okt 12, 2009 2:19 pm

Francesca

Wat is het dat u nu verlangt? Visualiseer het en het zal uitkomen. Negatieve gedachten blokkeren alleen maar het proces.

U verlangt iets maar twijfelt of het ooit zal gebeuren of uitkomen. Misschien heeft u er al over liggen dromen of fantaseren maar lijkt het toch niet uit te komen. Dat komt omdat u er zelf in feite niet in geloofd of vol zit met twijfels. Weet dat dit allemaal negatieve gedachten zijn die het proces nadelig beïnvloeden. Probeer zo vaak mogelijk dat wat u verlangt te visualiseren en vertouw er op dat het gaat gebeuren. Alleen op die manier beïnvloed u het proces op een positieve manier en zijn uw kansen vele malen groter. U kunt het!

engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA do okt 15, 2009 6:36 pm

Aurora

U vliegt op dit moment erg hoog, hetgeen bedreigend voor anderen kan zijn. Wees echter niet teneergeslagen want anderen zullen spoedig door u geïnspireerd worden.

U gaat wel heel erg hard de laatste tijd. In een mum van tijd lijkt u anderen voorbij te zijn gegaan. Alsof u hoog boven iedereen uitzweeft, waarbij anderen naar u opkijken. Niet iedereen zal dit waarderen, velen zullen jaloers zijn. Toch hoeft u geen gas terug te nemen, mits uw streven niet opzettelijk ten koste gaat van anderen. Velen zullen door u geïnspireerd worden en spoedig uw voorbeeld volgen.

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-10
engelenorakelkaarten - Pagina 4 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA ma okt 19, 2009 1:21 pm

Vanessa

Om een juiste beslissing te nemen, stel uzelf deze vraag: Welke weg brengt mij dichter bij mijn goddelijke doel en welke weg voert mij er juist bij vandaan?

Soms weten we niet wat we moeten doen, welke beslissing we moeten nemen en welke weg we in moeten slaan. Daardoor zien we vaak ook de antwoorden niet die op onze paden liggen. Bekijk in dergelijke gevallen eens goed welke beslissingen en mogelijkheden u dichter bij uw doel zouden kunnen brengen en welke u juist verder er van af. Al dat u dan nog hoeft te doen is het pad te kiezen dat u dichter bij uw doel brengt. Anderen kunnen dat niet voor u doen, dat moet uzelf doen. De engelen zullen u helpen het juiste pad te vinden!
engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-42
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA do okt 22, 2009 7:28 pm

Omega

Overwinning! Uw verlangen en inzet begint haar vruchten af te werpen. Blijf doorgaan met het goede werk dat u doet!

Soms duurt het erg lang voordat iets zijn positieve uitwerking lijkt te hebben. We zetten ons al zo lang volledig in en soms lijkt alle energie die we er in gestoken hebben verspilde moeite. Welnu, weet dat u dit keer eindelijk zult overwinnen! Uw inzet en verlangen begint nu eindelijk vruchten af te werpen. Ga dus door op deze weg, het is de juiste! De engel Omega zal u begeleideengelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-31
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty engelenorakelkaarten

Bericht  ANNA vr okt 23, 2009 7:53 pm

Isabella

Ja, de tijd is er nu rijp voor! Een gelukkige uitkomst zal volgen op uw positieve verwachtingen.

Vaak twijfelen we even of de tijd wel rijp is om bepaalde dingen te doen of te verlangen. Soms kunnen we beter even wachten maar soms ook moeten we meteen de dingen aangrijpen omdat de tijd er rijp voor is. Dit is zo'n moment! De tijd is er rijp voor dus doe wat u moet doen en doe het met liefde! Het zal allemaal goed uit gaan pakken, zolang het maar positief is dat u wilt gaan doen. Dus laat los al die angst en twijfels en ga ervoor, voordat het straks te laat is!

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Kaart-24
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

engelenorakelkaarten - Pagina 4 Empty Re: engelenorakelkaarten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum