Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Radio) stilte voor de storm?

2 plaatsers

Ga naar beneden

(Radio) stilte voor de storm? Empty (Radio) stilte voor de storm?

Bericht  Sanna do nov 26, 2009 8:43 pm

Hallo lieve allemaal,

het is niet te geloven hoe lang het al geleden is dat ik hier nog kwam. Mijn oprechte excuses daarvoor. Ik ben door een enorme transformatie gegaan, en heb het gevoel dat de tijd werkelijk voorbij is gevlogen. Opeens is het bijna sinterklaas, en ik heb het eigenlijk niet eens echt doorgehad. Automatische piloot, noemen ze dat. Ik wil Annalindie en Lindeke bedanken voor al hun steun en inzet om dit forum levendig te houden. En natuurlijk iedereen die hier gewoon lekker is blijven komen om af en toe eens te praten.

Inmiddels zijn er -eindelijk- knopen doorgehakt, en wil ik jullie als eerste melden dat ik weg ben bij AstroTV/Astrocontact. De afgelopen maanden heb ik daar achter de schermen gewerkt aan kwaliteitsverbetering. Dit kostte mij behoorlijk wat tijd én energie, maar heeft me ook in die transformatie gezet. Vandaar de radiostilte. Ik ben dankbaar voor deze heftige tijd, en ben het Universum dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken.

De maan wordt weer vol, en dat betekent dat ik deze energie ga gebruiken om nieuwe, positieve dingen te zaaien. Morgen spreken we met een potentiele sponsor voor ons programma, en maandag ook. In het tussenliggende weekend, kijken Ocker en ik terug naar ons eerste huwelijksjaar, en dat vieren we in Brussel (business en pleasure gaan heel goed samen hoor). Het was een heftig jaar, maar ik heb het gevoel dat een cirkeltje rond is en we nu eindelijk een tijd tegemoet gaan waarin "geoogst" kan worden.

Het forum is stil, en dat begrijp ik helemaal. Wel wil ik in december nog vóór de feestdagen een chatmoment inlassen. Lijkt jullie dat wat?

Een heel prettig weekend gewenst, en tot gauw.

Liefs, Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

(Radio) stilte voor de storm? Empty ( radio) stilte voor de storm

Bericht  ANNA vr nov 27, 2009 5:19 pm

Hoi Sanna het is inderdaad lang geleden , maarzie iedereen heeft zo zijn eigen ding en soms gaat dat niet altijd he .Ik ben thuis niet veel om handen dus wel veel tijd om op het forum te komen .
Het is inderdaad wel jammer ,maar veel kan je er toch niet aan doen .
Spijtig dat he astro heb moeten laten gaan , maar als het niet strookt met jou principes meid dan is het ook niet lekker om daarmee door te gaan .
Ik hoop voor jou en Ocker dat alles nu vlotjes mag verlopen en inderdaad een zeer moeilijk jaar geweest . Weet je zal ook blij zijn dat de kalender helemaal afgescheurd is en we opnieuw een nieuw jaar kunnen beginnen.
Allee zeg das al een jaar se dat jullie gehuwd zijn en de kleine Elektra wordt in januari al één jaar .Soms was het een rotjaar maar ook vele goede momenten , hoop dat 2010 een beter jaar wordt . Maar we moeten toch nemen wat er komt he daar kunnen we er niet vanonder uit .
Ja moet ook maar laten weten voor de chat ik zal er zeker zijn en de rest dat zien we dan wel .
Dag lieve Sanna tot de volgende he groetjes en dikke kus Annalindie .
(Radio) stilte voor de storm? 1259329966-310

één jaar gehuwd proficiat Annalindie .

(Radio) stilte voor de storm? 1259330058-490

IK duim mee voor jullie Annalindie
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Radio) stilte voor de storm? Empty Re: (Radio) stilte voor de storm?

Bericht  Sanna ma nov 30, 2009 11:40 pm

Tnx lieve Annalindie!

Ja, het jaar is voorbij gevlogen. Klinkt cliché, maar het is echt waar! Afgelopen weekend is heerlijk geweest. We hebben eigenlijk weinig gedaan, omdat de kleine mee was, maar daardoor lekker veel geslapen. Wat een zaligheid!!!!!

Blijf nog maar even doorduimen, want het sponsoring verhaal voor ons programma gaat nog niet zo makkelijk. Maar men vindt het concept geweldig! Het is alleen het moeten betalen he? Smile

Heel veel liefs, meis! Het nieuwe jaar komt er bijna aan...

Knuffel, Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

(Radio) stilte voor de storm? Empty Radio stilte voor de storm

Bericht  ANNA di dec 01, 2009 5:16 pm

Ja meisje , ze vinden het allemaal leuk tot ze de geldbeugel moeten open trekken he .
Maar ik ben blij dat je een goed weekend achter de rug hebt , jullie konden het gebruiken he .
Maar we geven niet op he n we gaan door tot het gaatje .Positief blijven zeggen ze dan .
Ach meid je ziet wel wat er uit de bus komt , je weet nooit he met zulke zaken .
Allee ben toch blij dat het jullie en de kleine bevallen is in Brussel .
Nu weer met volle moet ertegen aan .
Liefs voor allemaal familie Van Tets Annalindie .
Heb nog een mooi plaatje voor jullie dadadadda

(Radio) stilte voor de storm? 2wrm7aq
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Radio) stilte voor de storm? Empty Re: (Radio) stilte voor de storm?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum