Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sanna's kletshoekje

+4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lindeke
Angel
ANNA
8 plaatsers

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr mei 29, 2009 2:55 pm

Hier se ne nieuwe he . Je moet nu toch zeggen Lindeke die is zeker voor ons van toepassing he hahhhahahahahah!!!!!!!!!!!.
Wat dacht je dat ik het zo zou laten ???????????? JE kent me he als je niet was gekomen , had ik je uit je kot gehaald zenne hiihihihihihi .
Meidje ik voel het we gaan hier weer lol maken hoor !!!!!!! Vanmorgen de controles gedaan en volgens die arts op het eerste gezicht alles oke . Dus kunnen we er weer tegenaan se . Maar wel geen pretje se die mammo amai die boobs hebben pijn gehad hoor . (oei mag dat hier toch zeggen he ).Maar allee we zijn opnieuw gestart en we gaan ermee door he schatteke . We gaan die site hier ne keer ne boost geven se .
Misschien tot vanavond kusjes Annalindie XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Very Happy Smile sunny sunny flower
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za mei 30, 2009 10:02 am

Hoi Annalindie,

Leuk om te lezen dat alles gisteren goed verlopen is. Ja, die mammo maken is geen lachertje. Ik heb er zelf ooit ook een moeten laten maken en moet zeggen het was nogal pijnlijk, vooral als ze je dan nog in een bepaalde houding draaien om die mammo te kunnen nemen.

Groetjes,

Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za mei 30, 2009 11:27 am

Ja lieve Angel het is zeer pijnlijk maar als het moet het he .Voor eigen bestwil he , maar het was rap weer over zenne .
Toch een dank je wel hoor meid .Geeft nieuwe moed he . flower flowerSanna's kletshoekje 75755234.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke za mei 30, 2009 7:57 pm

I love you
Hé Annalindieke, ik ben blij dat alles ok is met de boops.
En ja hoe meer je hebt hoe pijnlijker natuurlijk.
't doet me zo'n beetje denken aan een pletwals. Shocked
Ik ga nog eens verder kijken waar ik allemaal tegenkom zenne.

xxx Lindeke
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke za mei 30, 2009 8:39 pm

Tussen haakjes,
mijn onderschrift komt niet onder mijn mails en het is thans aangevinkt ?

xxx Lindeke
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty sanna 's kletshoekje

Bericht  ANNA za mei 30, 2009 10:12 pm

HE kan da ook heb het nog niet eens in de gaten gehad . Zal het eens onderzoeken hoe en waar ik het vinden kan .Zijn al terug van communie receptie amai ben gene roddeltante he maar t'was triestig zenne . Zijn thuis gekomen en hebben vlug wat onder de neus gestoken er was daar niet teveel te knabbelen zenne . en je moest steeds rechtstaan om alles zelf te nemen .Zelfs geen glas om een pintje te drinken . Dus waren we vlug weer thuis .
Allee dan kan ik hier nog een babbeltje doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sanna's kletshoekje Beer40yr3.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za mei 30, 2009 10:42 pm

Inderdaad Lindeke het gaat bij mij ook niet zie het wel staan bij profiel maar het komt niet onder de berichten . Misschien dat Sanna eens kan uitleggen hoe dat komt . JA se nieuwe site een kinderziekte zeker maar het komt wel goed .
Kusjes tot de volgende he Annalindie Sanna's kletshoekje Bestfriends17.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo mei 31, 2009 11:05 pm

He meiden ik heb al zeven topic gestart , hebben jullie ook niet een item om als topic te gebruiken .
Er moet toch iets zijn die jullie nauw aan het hart ligt , mij gelijk wat hoor maar voel mij zo een beetje haantje de voorste .
Wil de site wel helpen , maar jullie kunnen ook zelf een topic zetten he . Zit hier zowat te blozen als ik zie dat ik alle topic's op mijn naam heb zenne . Zoek eens uit wat je zoal kan doen
groetjes AnnalindieSanna's kletshoekje Blinkies23.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di jun 02, 2009 1:30 pm

Ja Lindeke heb het nog eens geprobeerd en nee hoor geen onderschriftje .Hij of zij die de site gemaakt heeft mag ons eens uitleggen hoe dat komt heb alles gedaan war gevraagd is .
Dus Meneer of Mevrouw heeeeeelp met ons onderschriftje
Bedankt om voorhand he Sannalindie Sanna's kletshoekje Bedankt6.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jun 03, 2009 10:01 am

Ben aan het kijken naar astro een nieuwe en een goeie zenne ook een heel rustige .
Monita of zo heet ze legt heel goed de kaarten , Maar weet niet wat ze is was te laat om het begin te zien Maar ze zal het nog wel eens zeggen .Veel bellers vind het fijn voor haar , kan me goed in haar vinden gelijk een klik zoals met Sanna . Raar maar zo is het ze praat ook heel vlot,ze legt ook veel uit vind da ook goe . Kortom een goede aanwinst voor VTM.
Als iemand haar gezien heeft pen het hier dan eens neer wat je ervan vind groetjes Annalindie .
Sanna's kletshoekje 1853365753.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx wo jun 03, 2009 10:09 am

Ik heb vanmorgen mijne strijk gedaan voor astrocontact, ahwel ik vond de deze ook vrij goed.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna' kletshoekje

Bericht  ANNA wo jun 03, 2009 2:28 pm

ewel Believertje ik ook vond haar echt goed , heb gekeken tot het einde . Ze is ook een medium en kaartlegster .
Kijk die Lenormandkaartjes heb ik ook en heb vandaag veel geleerd zenne . Ze legt ze heel goed uit , Hatiza ook maar zij leg bijna kaart na kaart uit he .
Goed , heel goed en ze zit elke dag op de privelijn zegt ze dus ook goed he .
HE schatteke en hoe gaat het nu met jou ?????????? Gisteren die onderzoeken en wanneer krijg je dan de uitslag ????
Vond het heel lief van Angel hoor je zo te zeggen hoe zij er bovenop gekomen is . Een mens kan toch altijd eens iets opnemen van iemand anders die het ook heeft meegemaakt he . Lieverd het geen kaarsje kunnen branden zijn gisteren niet geweest we gaan op 16 juni die vrouw waar ik zal meegaan zit in een echte vechtscheiding en ze kon niet gisteren heb dan maar thuis twee kaarsen aangestoken he . DAs toch gelijk waar ze brand het is de intensie he . Maar zal je niet vergeten op 16 juni .
Groetjes AnnalindieSanna's kletshoekje Vriendschap2.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx wo jun 03, 2009 3:46 pm

Ik ga nu kort reageren, morgen zal ik eens wat langer komen langs fietsen, ben bij gyn. geweest, vanbinnen is nog alles stil, hormonen zijn nog niet genormaliseerd, nu afwachten tot wanneer mijn cyclus terug in regel komt. Binnen 2 weken pas de bloednames, en dan 3 weken wachten vooraleer ik de uitslagen ken, dus zijn we weer een dikke maand verder hé.
Moet nu mijn eten gaan klaarmaken, maar kom morgen zeker uitgebreid terug, want heb daarstraks vanalles gelezen, waar ik nog heel graag op wil reageren.
Alvast bedankt aan iedereen die me hier telkens opnieuw moed inspreken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jun 03, 2009 7:57 pm

He Believertje waarom denk je dat wij dat doen ????????????? .Simpel wij willen je ook gelukkig zien !!!!!!!!!!!!. En een mens helpen is toch , ja voor ons normaal he .
En dat is wat wij hier wollen doen se , jou weer een beetje gelukkig maken !!!!!!!!!!.
Schatteke ik weet ook wel dat het niet altijd even gemakkelijk is , maar als je op iemand gelijk wie eens kan terug vallen is dat toch goed .
Ja meid daarvoor is die site hier se , daarvoor doet Sanna het he !!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Allee tot morgen he schat ach ja heb mijn steentjes gaan halen een aan mijn hals en eentje voor onder mijn bed . zien wat het doet .Dada schat Annalindie !!!!!!!!.Sanna's kletshoekje Bestfriends4.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel wo jun 03, 2009 9:44 pm

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag maar een kleine 10 minuten naar astrocontact kunnen kijken. Ik vond die nieuwe presentatrice Bonita wel een aangename verrassing. Ze was vlot, had een zachte, rustige stem en het leek net alsof dat ze al langer dan vandaag voor de camera zat. Dit in tegenstelling tot de beginperiode van Natiza en Sara.

Believertje positief blijven denken en dan zal alles we op zijn pootjes terechtkomen. Ik heb trouwens gisteren de hele dag aan je moeten denken. Heb tevens aan mijn gidsen gevraagd of ze jou willen helpen.

Annalindie, moet zeggen dat je trouwens ook heel goed werk verricht. Bedankt hiervoor!!!! Wink

Groetjes,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx do jun 04, 2009 3:04 pm

Hallo lieve schatten allemaal,
Toch echt fijn hoe jullie hier iemand weer aan het lachen kunnen brengen, ik wil jullie nogmaals bedanken omdat jullie allemaal zo lief voor me zijn, en neen ik wil niet horen dat dat toch normaal is, jullie zijn volstrekt vreemde mensen, en ik heb aan jullie meer steun dan aan mijn vriendenkring.
Annalindie, en heb je die zwarte steen (toermalijn) ook gekocht? En de welke heb je nog aanhangen dan. Ik heb gisteren nog een labrodoriet aangekocht, blijkbaar sta ik veel te open en vang ik veel te veel energiën van andere op, dus ook de negatieve hé, ook ga ik nimmer op forums over miskramen meebabbelen, kost me te veel energie om hen op te beuren, terwijl ik mijn eigen verdriet nog moet verwerken.
Angel jij bent ook heel fel met het spirituele bezig? Wat doe je zoal?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jun 04, 2009 3:12 pm

Hoi Angel !!!! Bedankt , waarvoor ??? Om iemand te steunen of helpen !!!!!.Alleee meid das toch normaal niemand ziet graag een ander ongelukkig !!!!!!!!!!.
Ik doe het met plezier heb op de oude site van Sanna ook veel steun gekregen en moed in gesproken geweest dat ik nu ik beter ben hetzelfde wil terug doen . Toen kon ik het niet zo lang volhouden had zelf geen energie genoeg nu gaat dat veel beter Wat hier zo leuk is je geeft energie maar je krijgt er ook terug en daardoor kan ik blijven doorgaan . Het is hier van nemen en geven en ik ben zo'n mens zou altijd maar geven . Maar mijn Lindeke heeft me daarbij ferm geholpen hoor die zag direct als ik het niet meer aankon en hielp me erdoor .
Wij zijn de eerste en de laatste overblijvers van Sanna's haar site's .Wat hebben wij volgeschreven op de vroegere site zeg .We waren toen met ongeveer 13 dames en 1 heer we noemden ons eerst de Sannabende amai die topic was rap gevuld zenne dan waren we de Sannababes en ook daar ging het vlot tot Sanna in zwangerschaps verlof ging . Jammer maar één voor één haakten de meiden af wat Lindeke en ik ook probeerden we zagen ze niet meer terug .Heb al een paar weer een oproep gedaan maar noppes . Ach ja niet wanhopen he we zijn hier en wie weet he .Dag lieve schat tot de volgende he heb nog een mooi plaatje voor jou hier komt het se .Liefs Annalindie

Sanna's kletshoekje Sannaline02.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jun 04, 2009 3:26 pm

Helaba se daar is ons Believertje ook se . IK heb een maansteentje gekocht om aan een kettingkje om de hals te dragen dat steentje zorg dat he hormonen in evenwicht komen en daardoor word je kalmer . Kijk meid zo heb ik het gelezen op het net en die zwarte steen ligt onder mijn bed en gelooft het of niet ik heb de hele nacht doorgeslapen zonder wakker te komen .
En vandaag ben ik heel rustig ja zit het nu tussen de oortjes of niet maar ik weet wat ik voel .
JA schatteke het is waar wat je zegt hier wordt je geholpen door mensen die je niet eens ken , maar dat is het mooie ervan .Ze helpen zonder iets terug te vragen , misschien klinkt het cliché maar ik vind het normaal en daarom doe ik het graag .
Maar zotte zever moet ik niet zenne je mag op een topic een mop vertellen maar hier vind ik het goe eens een serieus klappeke te kunnen doen .En meid je vertelt alleen maar wat jezelf aan kan , gaat het niet dan zeg je dat gewoon en wij zullen dat begrijpen . Niet elke dag is hetzelfde he , maar als je ons nodig heb dan zeg dat ook maar gewoon . Hier mag alles , moet niets Dag lieverd ik hoor je wel als het nodig is he Kusjes Annalindie
Sanna's kletshoekje 15091rp387foik9vy8.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel vr jun 05, 2009 10:03 pm

Hallo meiden,

Believertje, om op je vraag te antwoorden. Ik sta wel open voor het spirituele, in tegenstelling tot vroeger. Toen was ik er heel bang van. Maar sinds de komst van Astrocontact en van Sanna heb ik hetgeen ik voel en zie leren begrijpen en geleerd dat ik er uiteindelijk niet zo'n angst voor moet hebben.

Sanna bedankt hiervoor!!!

Volgens mijn therapeute ben ik, door al hetgeen wat er in mijn verleden gebeurd is, zeer intuïtief (High sensitive) geworden. En als ik online de tarotkaarten trek dan komt ook altijd de hogepriesteres naar boven. Merk wel dat de laatste tijd het geen dat ik aanvoel of binnenkrijg ook op een veel kortere tijdspanne dan vroeger uitkomt.

Op het gebied van de kaartjes heb ik enkel de tarotkaarten in huis, maar die vind ik nogal moeilijk. Heb mij wel al een aantal boeken aangeschaft over het spirituele maar heb er nog niet de gelegenheid voor gehad om ze te lezen.

Groetjes,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ma jun 08, 2009 8:27 am

Tja denk dat bijna iedereen die spiritueel gelovig wordt een niet zo'n makkelijke periode heeft doormaakt vooraleer ze zich daarmee gaan bezig houden. Je begint uiteindelijk naar andere uitwegen te zoeken hé.

Mijn vriend viel hier vanmorgen bijna van zijne stoel van het lachen, hij vroeg aan me waarom dat buiten al die stenen op tafel lagen, ik legde uit dat die in de volle maan moesten opladen (was ze de vorige dag vergeten, vandaar 1 dagje te laat) ik zei ge moet niet lachen, die stenen zijn voor mij van groot belang, maarja hij is echt ne ongelovige thomas, maar dat laat me koud zolang ik me maar goed voel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's klethoekje

Bericht  ANNA ma jun 08, 2009 9:03 am

Hoi believertje die van mij was ook zo in het begin . Maar na mijn gesprek met Sanna en te horen hoeveel die kon zeggen is hij toch wel wat bijgedraaid zenne . Als ik de kaarten boven haal dan vraagt hij er eentje te trekken .Zou hem graag zelf eens met Sanna laten praten , maar dat wimpeld hij nog af het zou hem goed doen hoor want die zit met zoveel verdriet en zelfs wrok tegenover zijn familie he . Ik weet zeker dat Sanna hem zou kunnen helpen maar je kent dat he bij ne man ik heb niets en wat zou ik moeten zeggen dat ligt allemaal achter mij tot er iemand een woord zegt zie ik dat hij zich weer boos maakt .Hij is een kind uit het eerste huwelijk en in het tweede waren er nog vijf , dus je kan je voorstellen hoe het daar aan toe gegaan is zelfs zijn eigen vader heeft hem onterft . Maarik heb dat niet toegelaten met een advokaat heeft die toch gekregen waar hij recht op heeft en dat zit hem nu natuurlijk dwars dat zijn eigen vader zoiets gedaan heeft . Van zijn stiefmoeder had hij het verwacht maar niet van zijn vader .IK vind het ook moeilijk voor hem maar hij moet zelf willen he een gesprek met sanna .Doe jij maar je steentjes voort meid heb het mijne aan en het andere ligt onder mijn bed en ikke slaap goed dus .Dag schatteke tot de volgende .Sanna's kletshoekje 53ah.th

Very Happy Smile Surprised Very Happy Very Happy
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ma jun 08, 2009 10:30 am

Zit ik hier een ellenlang verhaal te typen, hups alles weg, tja jammer dat ik niet mag vloeken.Opnieuw dan maar:

Annalindie jammer dat je man dat allemaal heeft moeten meemaken, snap niet dat ouders zo kunnen doen tov hun eigen kinderen, gelukkig heeft het recht in ieder geval geschied, en ik wens je veel succes om hem alsnog zover te krijgen dat hij openstaat om met Sanna te babbelen, hopelijk dat hij dan toch alles een plaatsje kan geven en zijn woede plaats kan maken.

Mijn vriend moet af en toe gewoon toegeven dat er iets is, als ik weer met verhalen thuis kom die dan achteraf blijken te kloppen, maar ja hem veranderen zal ik nooit kunnen, mijn moeder staat ook erg sceptisch tov datgene wat mij op het moment het meest bezighoud, maar haar heb ik al zover dat ze me helpt in mijn onderzoek, zo is zij op zoek naar de naam en een foto van mijn gids, (is mijn overgrootmoeder aan mijn vaders kant) en mijn mama heeft haar ook nooit gekend.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ma jun 08, 2009 10:34 am

deel 2

Nu ga ik hier wat verder werken, zit al sinds vanmorgenvroeg achter pc, naar eventuele oorzaken van mijn miskramen te zoeken, ik heb het gevoel dat de dokters me niet willen helpen, dus speel ik zelf maar voor dokter, zo heb ik ontdekt dat dagelijks 1 kinderaspirine nemen dikwijls al kan helpen, maar de dokters gaan daar niet in mee, ga het toch doen onder het motto baat het niet schaad het niet, mijn gevoel zegt gewoon dat ik het moet proberen. Maar ga nog wachten tot na de bloedtesten, anders worden daar de waardes beïnvloed en dat wil ik niet.

Heel veel liefs en een dikke knuffel, mss tot straks, maar ik moet namiddag gaan werken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 08, 2009 1:37 pm

Hoor eens believertje wij hier op deze site zijn zo van die mensen die voor iedereen willen goed doen en naar iedereen willen luisteren . Sinds ik Sanna en Lindeke ken ben ik daar veel in veranderd zenne .IK doe wat ik voel wat ik moet doen en de rest de p...... ... op.Die zegt zo een ander ze sus wel ik zeg ikke en als ik me daar goed bij voel ewel dan kunnen die anderen hun kop erbij leggen ik doe wat ik voel wat voor mij goed is .Punt andere lijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En weet je lieverd ik zeg tegen die niet believers niets meer hou het voor mezelf en ik voel mij daar gelukkiger Bij . Ik vind het zalig als ik in mijn eentje thuis ben en mijn kaartjes boven haal en niemand om de oren van mijn hoofd te zagen . Heb een goede uitleg gekregen van Sanna in verband met dat verhuizen en kijk manlief geloof het . Dus blijven we waar we zijn en wachten af , IKKE gelukkig zenne
Dus meid je doe maar waar je je goed bij voelt en denk IKKE gelukkig .
HE lieve Sanna bedankt he meid zal je een bloempje sturen en ook voor jou he Believertje
Kusjes en liefs Annalindie .
Sanna's kletshoekje Blue20angelbedankt20.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke di jun 09, 2009 7:43 pm

believertje schreef:deel 2

Nu ga ik hier wat verder werken, zit al sinds vanmorgenvroeg achter pc, naar eventuele oorzaken van mijn miskramen te zoeken, ik heb het gevoel dat de dokters me niet willen helpen, dus speel ik zelf maar voor dokter, zo heb ik ontdekt dat dagelijks 1 kinderaspirine nemen dikwijls al kan helpen, maar de dokters gaan daar niet in mee, ga het toch doen onder het motto baat het niet schaad het niet, mijn gevoel zegt gewoon dat ik het moet proberen. Maar ga nog wachten tot na de bloedtesten, anders worden daar de waardes beïnvloed en dat wil ik niet.

Heel veel liefs en een dikke knuffel, mss tot straks, maar ik moet namiddag gaan werken.

Dag Believertje,

mijn huisarts heeft eens gezegd dat elke vrouw vanaf haar dertigste alle dagen een kinderasprine moet nemen om tromboses tegen te gaan.
Het is bloedverdunnend, dus wacht je beter tot na je testen.
Als je een tand ofzo moet laten trekken mag je zeker een week geen aspirine nemen.

zo ik was in een vorig leven dokter (dat zegt mijn huisdokter altijd)

x Lindeke
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum