Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sanna's kletshoekje

+4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lindeke
Angel
ANNA
8 plaatsers

Pagina 2 van 13 Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke di jun 09, 2009 7:48 pm

Annalindieke mijn Elfje,

als ik op mijn werk begin te vertellen over mijn ervaringen op mijn spirituele pad, of over de kaarten van Doreen Virtue,
dan zijn het de non-believers die aan mijn lippen hangen.
Je ziet ze uren erna nog denken sunny

in licht en liefde
xxxx Lindeke
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx di jun 09, 2009 10:14 pm

Linde thanks, ben blij met de informatie, enne ik ga zeker na mijn bloednames beginnen aspirine te nemen, ik werk tussen de verpleegkundige en iedereen zegt om het toch maar te proberen.

groetjes aan iedereen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Sanna di jun 09, 2009 10:58 pm

Ik sluit mij hier helemaal bij aan! (over Annalindie én over Believertje) Wat fijn dat je dat ook even wilt zeggen Angel, dank je wel! Wat een heerlijk sfeertje is het toch hier. Dat is wat ik altijd voor ogen had met een forum. En al is het dan misschien rustig wat aantallen forummers betreft, het gaat om de sfeer. Het gevoel dat je gerespecteerd en gewaardeerd wordt. Dat je zielsverwanten treft. Dus, meisjes: dank je wel!!!

Ik liet me weer efkes een paar dagen niet horen, maar het was echt even heeeeeeeel erg druk. Maar...goed nieuws: ik heb de blog aan de praat gekregen. Mooie achtergrond gegeven ook, en een eerste artikel geplaatst. Zo... mijn huiswerk weer gedaan, se! Smile jullie zijn dus van harte welkom om eens te komen kijken.

Ik ga nu mijn mandje in. Deze week een kinderfeestje van Yonne voorbereiden én mijn werk voor de Astro prívélijn doen, dus een beetje druk. maar het bevalt me best wel, dat thuiswerken. En de kinderen vinden het super! Rolling Eyes

Welterusten allemaal!!!

Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jun 10, 2009 10:05 pm

Hoi die Sanna , ben al naar je blog geweest , ik heb nog wat moeite met de mijne . Maar ik kom er wel hoor , en ja lieve meid de sfeer is hier echt goed he . Ik voel me zo goed in mijn vel , je kan de andere helpen en wat energie geven , maar je krijgt ook zoveel terug .En ik wist het dat dit jou bedoeling moest zijn .Heb vanmorgen naar Bonita gekeken en goed dat die is , ik zat met pen en papier klaar ze heeft wat uitleg gegeven over de Lenormand kaarten , nu begrijp ik er meer van hoor.Uit dat boekje verstond ik niet veel en telkens ik de doodkist trok stopte ik de kaarten weg van angst .maar nu begrijp ik er wat meer .
van . Dag lieve allemaal tot de volgende keer kusjes Annalindie .
Sanna's kletshoekje - Pagina 2 808gr.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx do jun 11, 2009 9:01 am

sanna ben blij dat het thuiswerk hartstikke meevalt voor je

Annalindie, tis hier rustig hé, tja ben er ook medeschuldige aan, ben alles een beetje achter mij aan het laten, en fixeer me op andere dingen

Angel, jij zit ook erg druk precies , ook gene tijd om langs te fietsen, hopelijk is alles in orde met je.

Lindeke, was van de week op jou site binnengewipt hartstikke leuk die informatie over de kaartjes, alvast bedankt

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jun 11, 2009 4:35 pm

Hier meiden mijn blog daar moet je eens gaan zien http://woman.forumotion.com/ Allee ik verwacht jullie .Als je iets te zeggen hebt ja dan doe je het maar he !!!!!!!Sanna's kletshoekje - Pagina 2 53ahh.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za jun 13, 2009 10:53 pm

Hoi iedereen,

Ik ben doodmoe, maar wil even nog wat neerpennen voor ik ga slapen.

Annalindie, natuurlijk mag je weten wat voor werk ik doe. Ik ben 'home manager' of maw huisvrouw, maar ik gebruik tegenwoordig liever het eerste dan het tweede. Omdat de mensen in mijn omgeving meestal denken dat je de hele dag niets anders doe dan in je luie zetel voor TV zitten en koffie/thee zit te drinken.
Moet wel zeggen dat dit niet mijn eigen, bewuste keuze was/is. Maar omwille van gezondheidsredenen kan in niet anders.
Door al hetgeen ik in mijn verleden heb meegemaakt, zowel op emotioneel, als op mentaal en psychisch vlak, wil mijn lichaam fysiek niet altijd meer mee met mijn verstand. Door de enorme stress waar ik al die jaren (en nu nog steeds) heb ondergestaan, moet ik nu leven als iem. van 70 ipv van 32. Komt daarbovenop ook nog 'ns dat ik sinds mijn 16de met een dwangneurose zit. Hierdoor verlies ik op een dag ook nog 'ns een heleboel tijd.
Maar zolang ik mij aan mijn opgelegde schema's hou valt het best wel mee.
En hier zit nu net het probleem: doordat Hannelore enkele weekjes niet naar school is geweest omdat zij ziek was. Ben ik enorm achterop geraakt met mijn schema en daar het binnenkort schoolvakantie is en Hannelore dan hele dagen thuis is en mijn tijd voor het huishouden behoorlijk krimpt, heb ik mijn dagschema's verdubbeld tot zelfs verdrievoudigd. Met alle gevolgen vandien. ENORME DRUK EN STRESS. Voel mij nu net een wandelende tijdbom.

Zal woensdag waarschijnlijk serieus onder mijn voeten krijgen van de therapeute.

Hoop je een beetje een antwoord te hebben gegeven op je vraag.

Welterusten en dikke knuffel,
Angel Sleep Sleep
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's Kletshoekje

Bericht  ANNA zo jun 14, 2009 2:21 pm

Ach lieverd wat erg zeg . Ik zal je dat niet verwijten hoor weet zelf wat het is al de energie van vroeger niet meer hebben .
Ben al 15 jaar op invaliditeit gesteld , en werd dikwijls een profiteur genoemd .En dat terwijl ik verging van de rugpijn , en ik 32 jaar fulltime gewerkt had .Makkelijk was het niet hoor om aanvaard te worden bij rziv, om de drie maanden op controle en soms zegde ze dat het in mijn hoofd zat .Alhoewel ze de scannes en medische papieren kregen van mijn behandelende arts .Werd soms doorsommige mensen uitgescholden voor luilak en weer profiteur terwijl ik smeekte om mijn oude energieke leven terug te hebben .
Zat steeds bij andere dokter , andere ziekenhuizen overal hetzefde antwoord "we kunnen niets voor je doen , mevrouw leren leven met de pijn " .
En nu twee jaar geleden kreeg ik borstkanker , allee dat kon er nog maar bij . Chemo, bestraling, en Herseptine behandeling .Poef energie helemaal op de grond , niets had ik nog over na elke chemo tien dagen bed houden zo ziek als ne hond . Kon niet eten en als het dan eens lukte was het braken geblazen en misselijk , zo'n zes x daar ga je bijna aan kapot .Maar ik zie altijd onkruid vergaat niet , heb het niet gemakkelijk gehad hoor en minimaliseerde ook altijd ach een anders is nog slechter er aan toe dan ik . Wel lieverd dat doe ik niet meer van mij is het wel even erg en ook ik heb mijn problemen waar ik mag overpraten .IK had al mijn bestralingen achter de Sanna's kletshoekje - Pagina 2 150e.thrug (33)toen ik Sanna's site ontdekte en hier lieverd ben ik stillaan met de hulp van deze mensen erbovenop gekomen.dus meid als het niet gaat dan rust je gewoon en je laat ze zeggen kusjes van Annalindie en tot zien
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel zo jun 14, 2009 8:59 pm

Dank je wel Annalindie!!! Je bent buiten mijn man, therapeute en psychiater de enige die mij geen verwijten maakt.
Ik heb ook al meegemaakt dat mensen mij een profiteur, e.d. noemen, maar als ik dan zeg dat ik helemaal geen uitkeringen krijg, noch stempelgeld noch invaliditeitsuitkering, dan piepen ze wel anders.
Ik heb ook heel veel last van rugpijn (vooral lage rugpijn) en heb daar zelf ook al wat artrose. Heb je al 'ns geprobeerd om Tai Chi te doen? Ik heb het destijds tijdens mijn behandeling bij de kinesist gehad en moet zeggen dat het mij toen enorm geholpen heeft.
Ja, 't is waar. Onkruid vergaat niet. Zeg ik ook vaak, maar soms zei ik toch wel 'ns tegen hierboven of Hij niet 'ns een ander adres wist dan het mijne. Werd er zo moe van om altijd maar weer in een diep dal te vallen en er telkens opnieuw te moeten uit klimmen.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het voor jou ook de goede kant mag blijven opgaan. Je verdient het, echt waar!!!

Veel liefs,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo jun 14, 2009 9:50 pm

HE lieveke laat ze maar zeggen , wij weten beter . Maar ik zeg altijd ik hoop dat ze zelf nooit ziek worden of al die pijn moeten door staan
Ze zouden niet weten wat hen te wachten staat .
Ik trek me in ieder geval er niets meer van aan , anders gaan we zoals je zegt weer door een dal maar eruit kruipen is niet zo gemakkelijk .
Heb moed meisje eens krijgen we hier ook de hemel op aarde .Hier iets om je gedachten ergens op te zetten
Liefs Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 2 6a4.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx di jun 16, 2009 9:27 pm

Angel, jij hebt blijkbaar ook al een hele weg afgelegd, hopelijk lacht vanaf nu alleen het geluk je nog toe, en mensen die praten, laat ze maar doen, ik denk tegenwoordig als men iets zegt dat nogal hard aankomt, dat ze niet beter weten. snap niet dat ze hun moeien met zaken waar ze niets vanaf weten.

Annalindie jij bent op zoek naar nieuwe mensen voor het forum hier, ik hoop echt dat het je lukt om hier wat meer mensen aan te trekken maar heb de indruk dat het overal erg stilletjes is.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jun 17, 2009 10:18 pm

he meiden nog vergeten te zeggen naar de dokter geweest en vrijdag start ik weer met mijn revalidatie .Maar op het gemakske hoor en op mijn eigen tempo . Wou jullie dat nog meegeven .
Salukes Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Blinkies23.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jun 18, 2009 7:31 pm

Nou Sanna daar zou ik ook van balen zenne .Raak ook niet op je blog kom er wel op maar kan niet op je items reageren .Had ook zelf een blog gemaakt maar heb hem al gewist , niemand kon er ook op komen . Dan blijf ik hier maar mijn zegje doen , maar het is zeer rustig . doe wat ik kan maar ja ik kan ze niet verplichten he .Jammer zon' mooie , leuke site .Maar ik hoor dat het overal wat rustig is dus wachten we af .
Lieve groetjes Annalindie .


Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Dxok69th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vr jun 19, 2009 9:39 am

Annalindie, vandaag je eerste dag revalidatie, ik hoop dat je, je snel terug een meid van 18 wordt. Veel succes

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jun 19, 2009 1:15 pm

hela dag Believertje eerste revalidatie achter de rug , was blij iedereen terug te zien . Heb alle apparaten kunnen doen op 15kg en 10 minuten alleen de step .Dat ging niet meer ben een beetje moe , maar tevreden . Nu wat rusten en dan om 17.30 naar de yoga om te ontspannen .
Toch bedankt hoor meid dat je eraan gedacht heb kusjes Annalindie .



Sanna's kletshoekje - Pagina 2 023bedankt.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vr jun 19, 2009 5:55 pm

leuk dat het je zo goed bevallen is, Annalindie, hopelijk kan je binnen kort lekker een dagje met de fiets op stap

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jun 19, 2009 10:01 pm

tju had al een hele pagina vol mag weer herbeginnen.Ben met de fiets naar yoga geweest maar dat was er teveel aan zenne .Ben nu moe naar het zal ook wel over gaan zeker .
Zeg lieverd wanneer moet jij voor die bloedafname n sorry meid maar dat koppie van mij is als een zeef , niets blijft er nog in zitten .
Zie ik weet al niet meer wat ik allemaal de eerste keer neer gezet heb maar allee als je nieuw hebt laat het dan eens weten he .
Liefs en kusjes Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Blinkies9.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx za jun 20, 2009 2:48 pm

Hey Annalindie,
de bloedname was afgelopen woensdag, 9 tubes hebben ze maar liefst moeten trekken, mijn huisarts had het nog nooit meegemaakt, gelukkig ben ik ook al wat gewoon, heb altijd bloed en plasma gegeven bij het rode kruis, nu effe niet, hou lekker als voor mezelf, hihihihi, ik ga woensdag bellen voor de eerste uitslagen, en de rest krijg ik dan pas na 3 à 4 weken.

Yoga lijkt me leuk, maar niets voor mij, is me wat te rustig, kan mijn geest niet leeg maken en zit dan niet anders te doen als te piekeren, ik hou meer van taybo, en stepaerobics, enz is wat levendiger

Alé nog een fijn weekend, ik ga nog effe verder poetsen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za jun 20, 2009 5:44 pm

Ja meid zou ook graag iets anders doen zenne , maar de rug en vermoeidheid laat het niet meer toe . Mijn schoondochter doet tweemaal in de week dat nieuwe Zumba daar verbrand je 1000 cal in een uur . Maar veel te intens voor mij , zal me bij de revalidatie en yoga houden daar wordt ik rustig van .
Allee zal je laten voort poetsen he zodat alles blinkt Hahahahaha
Kusjes Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Blinkies15.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za jun 20, 2009 8:19 pm

Hallo iedereen,

Annalindie: ben blij om te lezen dat je eerste revalidatie goed is meegevallen. Als je zo blijft voort doen zal je zeker in augustus de dodentocht in Bornem kunnen meewandelen! Smile Smile Smile
Tevens bedankt om een kaarsje voor mij te branden, moet zeggen dat ik al heel de week met een smile rondloop. Ben alleen al de laaste 3 dagen zo moe, maar zal waarschijnlijk de weerslag zijn van de voorbije weken.

Believertje: ben eens benieuwd wat de resultaten zullen zijn, maar het zal vast en zeker wel positief uitdraaien. Ze hebben destijds bij mij ook zoveel bloed afgenomen. Het was net alsof ze van plan waren om je volledig leeg te trekken, zoveel tubes waren ze aan het vullen.

Groetjes en tot binnenkort,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx za jun 20, 2009 8:58 pm

Hey Angel,

Weet niet of ik het al eerder gevraagd heb, sorry maar heb van de vorige weken niet veel onthouden, hebben ze bij jou iets uit de bloedtests kunnen halen? Oh ik hoop zo dat ik woensdag weet wat de boosdoener is, (aan die uitslagen is er zeker en vast iets te doen, vandaar)

Hey Annalindie, en je schoondochter aan de zumba? Heeft het effect? Ik doe momenteel niets meer, alles wat ik eraf train, of op dieet, heeft toch geen zin, binnenkort terug zwanger en dan komen die kilo's er terug bij, is het laatste jaar al serieus jojo effect geweest met al die zwangerschappen, effe mijn geld in mijne portemonee houden wat dat betreft.

Hey Lindeke? Druk bezig meid?

En Sanna, ook veel werk voor jou? Of ben jij lekker aan het genieten van je gezinnetje?

Alé veel groetjes en een dikke knuffel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za jun 20, 2009 9:10 pm

Ze is nog maar twee weken bezig , denk wat te vroeg voor wat resultaat .Die kilookes die jij gaat bijkomen zal je zeker verwelkomen schat , want dat zijn kostbare kilookes .

I hope it white you !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Babycollage0.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 22, 2009 4:29 pm

Allee hier ben ik nog eens he , ben gisteren met de zussen vriendin en mannen naar Knokke geweest .We waren uitgenodig om mee te gaan eten .De mannen hadden geholpen aan de afbraak van mijn zus haar verbouwingen dus feest .
Drie uren tafelen zeg en dan nog anderhalf uur gaan wandelen , kort gezegt een leuke dag . Da was lang geleden , maar die avond was niet meer zo leuk heel pijnlijke benen . Maar ik dacht wat ik vandaag gekregen heb nemen ze me niet meer af en heb een pijnstiller genomen zodat ik toch kon slapen . Maar moet toch in gedachten houden van niet teveel ineens te willen .
Ben nu bezig met zelf mooie plaatjes te maken om mijn tijd te verwerken , amaai das veel werk zenne maar ik leer elke dag meer en meer bij
Alleeeeeeee dag iedereen hier een eigen plaatje Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Banners0.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ma jun 22, 2009 6:58 pm

Annalindie, ik vond het al de hele tijd geweldig dat je overal van die plaatjes bij zette, maar als je ze dan ook nog eens zelf maakt, is het helemaal fantastisch
Hopelijk kunnen we nog lang genieten van die mooie dingen die je ontwerpt. I love you

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 22, 2009 7:18 pm

Hoi meid en hoe gaat het met de mens . Ja het zijn mooie he maar veel werk en zo kan ik me niet vervelen he .
Gaat het al wat beter lieverd ??????.
Je ook niet teveel vermoeien zenne , maar hoor wie het zegt he .
Liefs Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Banners03.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 2 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 13 Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum