Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sanna's kletshoekje

+4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lindeke
Angel
ANNA
8 plaatsers

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo nov 15, 2009 9:30 pm

Hallo iedereen zoals jullie zullen lezen, zal Isisangel ons verlaten om haar eigen praktijk en haar leven een andere wending te geven .
JA jammer maar het is hier al weken erg stil .Niemand heeft blijkbaar nog iets te vertellen .Maar goed das iedereens goed recht , ik vind het spijtig dat iets wat zo goed begonnen is zo'n stilte beleeft .
Vind het ook jammer voor de mensen die al hun werk en tijd hierin hebben gestoken .
Maar ons motto was "" niets moet , alles mag '' dus zal ik me er ook bij neerleggen . Maar ik ga niet van het forum af ik zal mooie plaatjes en gedichtjes blijven geven alleen omdat ik deze forum graag heb.
Dus allemaal met pijn in het hart heb ik dit neergepend, hoop jullie nog te zien hier .
Ik doe jullie allemaal vele lieve groetjes loveyall Annalindie .


Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1258308597-650
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty begin en eindigd de dag met een groet

Bericht  ANNA zo nov 15, 2009 9:33 pm

IK wens jullie een zalige nacht

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1258308764-450
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma nov 16, 2009 3:30 pm

Hallo ben hier nog eens , mooi weertje buiten maar wel wat wind .
Allee ben er weer door se die Mexicaanse prik heeft me wat parten gespeeld maar het is al weer over .
Binnen veertien dagen de gewone prik , hopelijk ben ik dan goe want de dag nadien gaan ik en Amber en mijnvriendin naar een concert van Natalia .
Dat word dansen en zingen geblazen hoor en vol ambiance .
Dada tot de volgende Annalindie .

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1258373383-940
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo jan 03, 2010 9:48 pm

Hoi Angel blij je nog eens te zien , hoe gaat het met jullie en de kleine meid ?????????.

Heb jullie ook gemist , maar ja gaan werken en een kleintje een mens heeft soms tijd tekort he .

Ben toch blij je eens gehoord hebben Annalindie .



Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1262431791-830

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel ma jan 04, 2010 10:34 pm

Hallo Annalindie,

Hoe gaat het met jullie?

Met ons gaat het goed, zou soms alleen eens willen dat die drukte voorbijging en ik eens wat meer tijd had voor mezelf.

Met Hannelore gaat het heel goed. Volgende week word ze al 4 jaar, wat gaat die tijd toch snel. Het is zelfs de eerste keer in al die jaren dat ze de laatste maanden van het jaar eens niet in het ziekenhuis heeft gelegen.
Op school doet ze het ook heel goed, mag er echt trots op zijn. Ook al kan ze soms het bloed van onder mijn nagels uithalen, toch kan ik met recht en rede zeggen dat ik een trotse en fiere mama ben.

Tot binnenkort en veel liefs,

Angel

_______________________________________
"De grootste openbaring is de stilte."
Lao-Tse, Chinees filosoof (+/- 600 v.C.)
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di jan 05, 2010 11:10 am

Ach Angel ik herken dit zo goed he . Eerst met de zoon inmiddels 35 en nu met de kleindochter je ziet ze doodgraag , maar zoals je zegt ze zouden soms het bloed in de keel doen komen . Zo zeggen wij dat hier , maar vanonder de nagels ook zenne .
Amber is nu 11.5 jaar die hebben ook streken se die pubers . Amaai het was ook zo met de zoon maar een meisje ja lieverd das nog iet anders hoor ..
Toch zou ik ze niet kunnen missen, als ze op reis gaan lopen mijn man en ik bijna verloren . Ja die is veel bij ons he komt elke middag eten en s'avond als de mama en de papa nog niet thuis zijn blijft ze ook bij ons . Gelukkig wonen we maar drie huizen van elkaar en dat is gemakkelijk he .
Jaja meisje koester de momenten maar ze zijn zo rap groot he .

Liefs Annalindie
Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1262676702-720
Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1262431791-830

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jan 07, 2010 7:40 pm

Kom hier effen en dan ben ik weer weg , doodop .We hebben ons hondje moeten laten inslapen deze middag .
Zijn al bezig met de vets van zaterdag , maar vandaag ging het steeds slechter .
de vets zei dat ze nog allerlei onderzoeken kon doen maar was heel eerlijk met ons onze Laika was al stervende .
Niertjes geblokkeerd dus niets meer aan te doen , hebben dan de moeilijke beslissing genomen en haar laten gaan .
Ik weet wel , misschien over reageer ik maar ze was al 12.5 jaar een lidje van ons gezin en haar zo snel te verliezen doet pijn .
Heb nu nog eentje over Milan die weet ook niet goed waar hij het heeft ziet ons wenen en vind Laika niet in haar mandje .
Ja zal moeten slijten he maar doet pijn

Liefs Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1262431791-830

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za jan 09, 2010 11:24 pm

Hallo Annalindie,

Ik ben er weer!

Wat erg om te lezen over je hondje Laika en waarom zou je overreageren. Een (huis)dier verliezen kan net zo pijnlijk zijn als een medemens verliezen. Heb dit ook al meegemaakt. Je heb er tenslotte toch ook jaren meegeleefd, lief en leed meegedeeld en een vriendschapsband meeopgebouwd. Dan is het toch niet meer als normaal dat je je verdrietig voelt en af en toe eens een traantje wegpinkt.

Ben de voorbije week heel moe geweest, lag gisteren zelfs al om 21u in mijn bed en heb de klok rond geslapen. Zal wel met het weer te maken hebben, zeker. Hoop dat dit winterweer snel voorbij is, want hier hou ik niet van.

Ga het hier voor vandaag bij laten en tot binnenkort,

Veel liefs,

Angel I love you Sleep

_______________________________________
"De grootste openbaring is de stilte."
Lao-Tse, Chinees filosoof (+/- 600 v.C.)
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo jan 10, 2010 6:00 pm

Hallo Angel bedankt voor je steun het doet inderdaad pijn . ze was dan ook al 12.5 jaar bij ons , maar het is zeer vlug gegaan .
de veearts zei dat ze al stervende was in mijn armen .
Het heeft amper 6 min .geduurd en het spuitje had zijn werk al gedaan .Ja vriendschap van zo'n diertje heb je wel , enkel spraak had ze soms tekort .Ben blij dat ze niet lang heeft afgezien dat wou ik niet .heb haar nog een goed geknuffeld en haar laten gaan .
Het is een stukje van je gezin dat verloren is he , en mijn ander hondje Milan zoekt alsmaar waar Laika is he .Heb alles van haar naar zolder gedaan en de deken waar ze samen op lagen gewassen . Ben blij dat ik de laatste weken en dagen nog foto's van haar heb genomen .
Heb hem omkaderd en in een mapje gedaan ga nog een lijstje halen en een foto insteken en bij mijn andere twee zetten .
Nogmaals bedankt Angel liefs annalindie .

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1263133177-460
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel zo jan 17, 2010 9:31 pm

Hallo iedereen,

Annalindie hoe gaat het nu met je? Ben je al een beetje over het heengaan van Laika heen? En hoe doet Milan het nu?

Dankjewel van ons drietje, en vooral van Hannelore, met de felicitaties die ze van jullie voor haar vierde verjaardag heeft gekregen. Ze was er heel blij mee.

Gisteren hebben we haar verjaardag, samen met een klasgenootje dat op dezelfde dag als Hannelore jarig was, en enkele vriendjes van hun klas gevierd. Het was een leuke maar een vermoeiende dag met zo'n elf kindjes van 3 en 4 jaar oud.

Voorlopig ben ik komende dinsdag nog steeds van de partij voor de chat. Het zal de komende week weer een drukke week worden, want Hannelore heeft komende zaterdag haar schoolfeest en morgen en overmorgen is het voor mij weer het huis schoonmaken.

Ga het hierbij laten voor vandaag, ben nog een beetje moe van gisteren.

Veel liefs,

Angel I love you
_______________________________________
"De grootste openbaring is de stilte."
Lao-Tse, Chinees filosoof (+/- 600 v.C.)
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo jan 17, 2010 9:55 pm

Dag Angel bedankt voor je medeleven .Vergeten kan je niet maar het gaat stilaan beter .
Milan gaat nu mee naar boven in zijn mand , keek ons zo triestig aan dat we het niet laten konden .
Hij is braaf en stil en slaapt rustig , maar in de dag zoek hij nog veel om haar .
Ze waren dan ook 8 jaar samen he .

Blij dat het feestje voor Hannelore zo'n succes was en normaal zenne om je klein wonderke te feliciteren .

Liefs Annalindie .



url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2237851.html]Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1262431791-830[/url]

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jan 20, 2010 3:11 pm

Hoi iedereen zoals jullie zullen zien heb ik mijn naam ingekort Het is van nu af aan gewoon Anna .Mooi en kort zal het overal veranderen maar je weet Annalindie wordt Anna .

Liefs Anna

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1262431791-830

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jan 21, 2010 7:47 pm

Hallo velen van jullie zullen zich afvragen wie is die ANNA nu , wel ik ben het Annalindie .
Naam ingekort , is ook gemakkelijker en op de chat zeggen ze toch al ANNA dus vond ik het leuk .
'Tis ook nog mooi he .Vond het wel eens tijd om iets anders en de chatters hebben het voor mij gedaan waarvoor mij dank .

Dus niet vergeten he ANNALINDIE IS NU VOORTAAN ANNA .

Groetjes ANNA

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1263988525-260

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN


Zoals jullie zien is de rest ook al veranderd bye bye
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jan 21, 2010 7:55 pm

Zo weer iets nieuws gezet nieuwe avatar en onderschriftje . Deze zal ik nu een eindje laten staan vind ze mooi .
Allee hoop wat volk over de vloer te krijgen in het nieuwe jaar .
De zware dagen zijn voorbij dus laat 2010 een gezellig jaar worden .

Groetjes ANNA


Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1264090000-020

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za feb 20, 2010 11:35 pm

Hallo iedereen,

Hoe gaat het met jullie?

Engeltje hoe gaat het met je en met kleine Yana?

Anna en hoe gaat het nu met jullie en Milan?

Het is weer al een tijdje geleden dat jullie nog iets van mij gehoord hebben, maar ik hoop dat daar nu verandering in zal komen.
Na de laatste chat was ik enkele dagen stil, denk dat ik een beetje moest bekomen. Daarna zijn we hier allemaal één voor één ziek geweest, te beginnen met mezelf en daarna Hannelore en Raf. De jongste van de hoop vond het zelfs nodig om de eerste schooldag na haar ziek zijn/herstel opnieuw ziek te worden. Omdat haar juf zei dat het in de klas hing en dat er veel kindjes van haar klas een beetje ziek naar school kwamen, hebben we dan maar besloten om ze thuis te houden tot na de krokusvakantie. Dit had wel tot gevolg dat het hier enorm druk werd voor mij en ik 's avond te uitgeput was om op het forum te komen.

Jagadishvara63: heb gezien dat je een topic het aangemaakt met 'werken met Engelen' gaat het zeker en vast eens lezen.

Sanna: wil je via deze weg laten weten dat ik het gevoel heb dat de tijd aangebroken is om een afspraak met je te maken, zeker na wat ik de laatste tijd weer allemaal gevoeld heb. Dus als alles hier terug een beetje op wieltjes draait dan neem ik contact met je op.

Ga het voor nu hierbij laten en wens iedereen nog een goede nachtrust toe.

Veel liefs,

Angel

______________________________________
"De grootste openbaring is de stilte."
Lao-Tse, Chinees filosoof (+/- 600 v.C.)
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo feb 21, 2010 8:22 pm

Dag lieve Angel ach meidje hier ook zieken hoor en het blijft zolang hangen he .
Wel lieverd was ook een beetje van slag na de chat , maar heb veel hulp gehad van SANNA en John.
Die kent er wel wat van hoor ik heb veel geleerd van zijn uitleg over de engelen en lees het soms nog eens over .
Met SANNA heb ik gebeld na de dood van Laika kon er niet over maar nu gaat het goed hoor .
Ze is goed en dat stel mij tevreden , raar maar waar ik heb alles aan mijne Milan vertelt en ook hij is rustiger geworden .
Hij hangt wel meer aan ons , maar dat geeft niet .
Best dat je Hannelore hebt thuis gehouden , er zijn toch veel mensen die een ziek kind naar school doen en ja dan zijn er veel ziek he .
Rust nu maar wat uit van de krokus vakantie ik zie of hoor je wel .
Dag lieverd tot de volgende ANNA XXXXXXXXXXXXXXX
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you flower flower flower
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma maa 01, 2010 2:17 pm

Wat his het hier weer stil zeg , ben hier ook niet teveel geweest .Niet leuk tegen jezelf te praten .
Hopelijk is er gauw weer een chatmoment .

DAG ANNA I love you I love you I love you
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma maa 01, 2010 10:53 pm

Hallo iedereen wat laat maar ik ben just uit de douche .Ben voor de eerste keer gaan fitnessen , ewel al zeg ik het zelf het is heel goed gegaan .Dus ga ik de maandag avond gaan fitnessen , op vrijdag naar de revalidatie en vrijdagavond naar de yoga .
Als het zo goed voort gaat zal ik blij zijn want dat doe ik graag .Met en tv voor je neus of prettige muziek .
zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen van er goed aan is dat je daar eens over de schreef gaan daar begeleid wordt is goed voor mij durf nogal over de schreef gaan zenne .
Alle sweet dreams allemaal ANNA




Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1267469626-010


Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1264090000-020

ALLEEN IN NOOD KENT MEN ZIJN ECHTE VRIENDEN
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel wo maa 03, 2010 10:29 pm

Hallo iedereen,

Ben er eindelijk weer geraakt. De jongste van den hoop hier (Hannelore) was na enkele dagen terug school weer ziek. Heb haar de hele week bij me gehad en dat is dan weer moeilijk werken. We zijn gisteren met haar naar de kinderarst geweest, want die vond het niet normaal dat ze zo op regelmatige basis moest overgeven en ze wou haar even onderzoeken om te kijken of ze misschien geen allergie had. Maar dit was blijkbaar niet het geval, ze is alleen zeer gevoelig als er andere mensen ziek zijn. Morgen gaat ze terug naar school, hopelijk blijft alles dan goed gaan, want ik ben enorm uitgeput en heb bij momenten het gevoel dat ik op instorten sta.

Anna leuk om te lezen dat het je zo goed afgaat. Ik vind het erg dat ik momenteel niet zoveel op het forum kan zijn en dat je dan tegen jezelf moet praten. Mijn vrijtijd is de laatste tijd zeldzaam, het lijkt wel met uitsterven bedreigd te zijn. Maar de tijd die ik vrij ben probeer ik toch even eens op het forum te komen.

Hopelijk tot vrij binnenkort en houd jullie goed.

Veel liefs,

Angel I love you flower flower flower
______________________________________
"De grootste openbaring is de stilte."
Lao-Tse, Chinees filosoof (+/- 600 v.C.)
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do maa 04, 2010 1:08 pm

Hoi dag Angel , moeilijke tijden he lieverd wij ik en ventje ook ziek geweest bronchitis gehad .Amai zeg hoesten , hoesten dacht dat mijn ribben gingen kraken .
Nu ligt de zoon plaat ik ga niet kijken zenne, heb gene goesting om weer over te nemen .
Het is het zonnetje dat we nodig hebben na die lange , lange winter .
Hoop dat kleine Hannelore nu wat gespaard blijft he .
En meid als ikeens zaag dak hier alleen ben je moet daar niet op letten zenne .Een keer dat je 60 geworden ben mag je al eens zagen zeker . HAHAHAHAHAHAHAHAhahahahhHhH.

Lieve groetjes ook aan de kleine ANNA
EEn mooi Engeltje voor een (b)Engeltje HAHA Sanna's kletshoekje - Pagina 12 1267693663-480
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel zo maa 07, 2010 6:55 pm

Hallo iedereen,

Anna: in het topic 'Sanna op de radio' las ik dat je niets hoorde. Op de pc van Raf raakte ik er meteen op, maar op mijn eigen pc geraakte ik er in eerste instantie ook niet op tot ik een instelling aanpaste.

Als je Windows Mediaplayer gebruikt, probeer dan eens het volgende te doen:

1. Windows Mediaplayer openen.
2. 'meer opties' zoeken (Bij mij kan ik eraan via eender welk tabblad).
3. Eenmaal geopend kies je hier voor het tabblad 'Bestandstypen', daar moet je dan eens kijken of er een vinkje staat bij 'MP3-audiobestand'. Zoniet vinkje dit aan en klik je op 'Toepassen' en daarna op 'OK'
4. Nu moet je het desbetreffende bestand bij Utopia Radio openen.
5. Als alles goed is zou het moeten werken.
6. VEEL LUISTERPLEZIER! Very Happy Very Happy Very Happy

Veel liefs,

Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma maa 08, 2010 2:53 pm

Dedankt Angel ga da seffens eens uitproberen se , kreeg het open hoor maar de klank en het beeld ging gelijk in snokjes .

Liefs ANNA I love you sunny sunny sunny I love you I love you I love you
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel di maa 09, 2010 1:54 pm

Hallo Anna,

Als je het in snokjes krijgt, kan het ook liggen aan de snelheid dat het bestand wordt binnengehaald. De snelheid van het binnenhalen ligt dan wat lager dan de afspeelsnelheid. Wat je dan eens kunt proberen is: in je mediaplayer loopt er onderaan een balkje als je aan het afspelen bent, probeer het kleine blokje op dat balkje eens wat naar links of helemaal terug naar het begin te schuiven, zodoende er wat ruimte zit tussen het binnenhalen en het afspelen. Soms kan het zijn dat je dit een aantal keer moet er herhalen.
Hoop dat het beluisteren dan beter gaat.

Veel liefs,

Angel I love you
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty radio

Bericht  ANNA di maa 09, 2010 2:02 pm

Hoi Angel ben je er nog ik zat net even op de chat te kijken of je kwam piepen ,

Dus daar ben ik nu ANNA
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel di maa 09, 2010 2:59 pm

Hallo Anna,

Zag net de melding van je reactie binnenkomen in mijn inbox, ik had niet gezien dat je ook op het forum zat. Maar ja, ben hier dan ook weer met allerlei zaken tegelijk bezig.
Zou heel graag met je willen chatten, maar heb er helaas even de tijd niet voor. Er moeten hier nog een aantal zaken afgewerkt worden vooraleer ik Hannelore van school ga halen.
Als de tijd het mij toestaat probeer ik vanavond nog even op het forum te komen.

Hoop dat je het niet al te erg vind.

Veel liefs,

Angel I love you

P.S.: Is het je gelukt om het programma te beluisteren?
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 12 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum