Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sanna's kletshoekje

+4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lindeke
Angel
ANNA
8 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo sep 20, 2009 6:19 pm

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 6473194bf0ux1.th


wat fijn Believertje dat je er zo in op gaat met die eerste keer tante ik hoor het dat ventje wordt verwend door tante Believertje


Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  chandra di sep 22, 2009 10:16 am

believertje schreef:hallo,
Ja is het eerste kleinkind in de familie, alé er is ook wel een stiefkind (bijna 11 jaar, halfbroertje) dus voor de eerste keer tante, en ja het was voor mij even moeilijk, maar nu al helemaal mijn hart verloren aan dat kleine jochie hoor, de bevalling is zeeeeer vlot verlopen, alleen heeft Luca het een beetje moeilijk met eten nu, eet eigenlijk veel te weinig, hopelijk komt dat ook helemaal in orde. Alé ben ermee weg moet naar een feest van een instelling voor gehandicapten, gaat daar weer een hele drukte worden, muziek die veel te luid staat enz. maar kei gezellig om te zien hoe die mensen daar in op gaan.
daaaaaaaaag

alien Ik hoop dat de kleine snel went aan het 'aardse eten'Wink alien

Fijn dat je, ondanks je eigen gevoelens, de kleine in je hart hebt gesloten!!!

take care! sunny

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di sep 22, 2009 6:04 pm

Beste Sanna's Team , jullie zullen het wel zien op de forum .
Met toestemming heb ik de topic's verwijderd waar niemand intresse voor had .
Toen Sanna haar forum starte heb ik een hoop topic's erop gezet , echter niet wetende wat elk van jullie smaak was .
Nu zien ik dat de meeste van jullie erg geinspireert is door het spirituele , dus daar is niets van verwijderd .
Nu is het aan jullie om je eigen ding te zetten wat je wilt , maar zorg er enkel voor dat er niet iets tweemaal of een gelijke erop gezet wordt .
Dus er is nu weer veel plaats en als Sanna haar nieuwe project van start gaat kunnen jullie dan zoveel als jullie willen jullie gedacht hier neer pennen
En je weet het he NIETS MOET , ALLES MAG !!!!!

Groetjes Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za okt 03, 2009 7:31 pm

Hoi ik ben weer beter , ja weer beter . Had een dipje en daardoor wat minder van spraak .
Zijn jullie ook zo benieuwd naar het project van Sanna en Ocker . Ik hoop zo voor hen beiden dat het een kanjer van een programma wordt . Ze hebben zoveel gedaan en gewerkt om het te doen slagen .
Lieve Sanna en beste Ocker heel , heel veel succes en geluk met jullie nieuwe project .
IK hoop zo dat jullie erin slagen een steengoed programma op de buis te zetten dat ik van de partij zal zijn is zonder twijfel .
Ik wens jullie sterkte , licht en liefde loveyall Annalindie .
[img]Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1254587006-950[/img]

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo okt 18, 2009 8:00 pm

Hallo dag Annalindie , hoe gaat het ?
Wel moet zeggen redelijk goe se !!!
En nog iemand gehoord ???.
Ach neen zenne ben hier alleen !!!!!!.
Allee zeg gaat het niet ??????????.
Weet niet wat er aan mankeert!!!!.
Wat jammer he t'was hier anders leuk he !!!!!!!!!
Ja dat weet ik , nu bepaald niet he .
ach ja echt jammer se !!
Och ik weet wel wat te doen zenne .
AH ja wat dan ?????????
Wel praten tegen jezelf heeft ook iets zenne .

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1255884499-940

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke ma okt 19, 2009 8:26 pm

Maar schatteke toch,
zit jij hier nu tegen uw eigen te babbelen?
Met mij is alles inorde hoor, maar dat wist ge al hé !!
'k Heb mij al van facebook gesmeten, want dat neemt te veel tijd in beslag.
Allé tot devolgende hé

dikke knuffel
xxx Lindeke
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  engeltje do okt 22, 2009 9:46 am

Hallo allemaal ,
Gisteren was het zover , ik heb mijn healing van Sanna gekregen !! Het was zalig Very Happy Very Happy
Ik ben al een tijd een meditatie aan het doen van Doreen Virtue , chakra's en visualisaties ,
s'morgens om de dag te beginnen en één s'avonds om de dag af te sluiten !!! Nu zei Sanna
dat al mijn chakra's volledig openstaan , dat ik zelf in regressie ben gegaan en al mijn rommel
van t'verleden aan het opruimen ben !! Ze heeft me zelfs gefeliciteerd met het vele werk dat
ik al heb gedaan met het loslaten !!! Ik was best wel fier hoor Very Happy Very Happy Dus zijn mijn meditatie's
echt wel heel goed , ik kan ze iedereen aanraden , die geblokkeerde chakra's heeft .... Bij deze
lieve Sanna nogmaals BEDANKT voor de prachtige healing .....
Heel veel groetjes engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  chandra do okt 22, 2009 10:06 am

Goedemorgen Allemaal:)

Engeltje, wat heerlijk om te horen dat je zo goed bezig bent, en dat je hebt genoten van de healing van Sanna!
Ze is een engel, en uit ervaring begrijp ik precies hoe zoiets voelt.....HEERLIJK!!

Wens jullie allemaal een hele fijne dag!

vanuit liefde en licht! sunny

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do okt 22, 2009 2:14 pm

Hoi Engeltje proficiat , ik ben ook begonnen met mijn meditatie's .Maar het klikt nog niet zo goed ben te getresseerd nog denk ik .Maar morgenavond ga ik weer naar de yoga en zal dan weer eens opnieuw starten .
Het gaat nu weer veel beter met mij en denk dat het nu zal lukken .
Bonita van Astro heeft uitgelegd wat je doen moet en ik ga het proberen .
Ik hoop Sanna dat je het niet erg vind , ik kijk soms nu en dan naar haar .Zij is ook erg goed met de Lenormand kaarten .
Ik hoop dat het je deugd gedaan heeft Engeltje je verdiend het meid .
Vele groetjes Annalindie .

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1256209276-370
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za okt 24, 2009 3:42 pm

Hoi allemaal ik kon weer eens kletsen se .
Ja lang geleden da we nog een met zijn allen op het forum zaten he .
Maar ja ik heb veel tijd om handen he dus doe ik voort .
En juist als op de vorige site blijf ik volharden .
Allee tot de volgende klets he Annalindie .
Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1256387394-080
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma okt 26, 2009 7:23 pm

Hela kijk eens aan had het ook nog niet in de gaten .Er zijn al 1500 berichten op het forum . Alle op naar de 2000 se .
Love Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1256573352-770
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke ma okt 26, 2009 10:13 pm

engeltje schreef:Hallo allemaal ,
Gisteren was het zover , ik heb mijn healing van Sanna gekregen !! Het was zalig Very Happy Very Happy
Ik ben al een tijd een meditatie aan het doen van Doreen Virtue , chakra's en visualisaties ,
s'morgens om de dag te beginnen en één s'avonds om de dag af te sluiten !!! Nu zei Sanna
dat al mijn chakra's volledig openstaan , dat ik zelf in regressie ben gegaan en al mijn rommel
van t'verleden aan het opruimen ben !! Ze heeft me zelfs gefeliciteerd met het vele werk dat
ik al heb gedaan met het loslaten !!! Ik was best wel fier hoor Very Happy Very Happy Dus zijn mijn meditatie's
echt wel heel goed , ik kan ze iedereen aanraden , die geblokkeerde chakra's heeft .... Bij deze
lieve Sanna nogmaals BEDANKT voor de prachtige healing .....
Heel veel groetjes engeltje

Hé Engeltje,
keigoed van je dat je er zelf aan gewerkt hebt.
Ja en Sanna, da's gewoon onze Engel op aarde.

dikke knuffel
Lindeke
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di okt 27, 2009 4:04 pm

JA he Lindeke ons Sanna is zeker een engel .Vind het jammer dak zover weg woon .Anders zou ik ook eens tot bij haar gaan zenne .Moet leuk zijn haar eens echt te ontmoeten he .
Maar ja het zal wel eens gebeuren , je weet als je erin gelooft . dan gebeurd het toch eens he .Weet je dak nooit door raakte op TV en dan ineens tweemaal achter elkaar . Da zijn de engelen en haar gidsen die zeggen nu is het de tijd se en dan zal het gebeuren dat weet ik heel zeker . Ik daar geloof ik ook in zenne .
Allee tot de volgende Annalindie .
Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1256647846-850
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  engeltje zo nov 01, 2009 7:38 pm

Hallo allemaal ,
Ik heb een heel zwaar weekend achter de rug !!! vrijdagmorgen rond 6u45 is er brand ontstaan
op de zolder van mijn oudste dochter , mijn oudste kleinzoon van tien die daar zijn slaapkamer
heeft ging boven kousen halen , want hij zou met school gaan schaatsen !! Toen hij geknetter
hoorde in het aanpalende zolderkamertje , hij deed de deur open en het brande er !! Hij heeft zijn lange broek uitgedaan en geprobeerd om het vuur te doven , maar lukte niet !!! zijn mama was
beneden de kleinste van drie maanden aan t verzorgen, toen is hij zijn broertje ( 2 jaar ) uit zijn
bedje gaan halen en is hij beginnen roepen naar zijn mama dat er boven brand was en heeft zijn broertje naar beneden gebracht in veiligheid , zijn mama heeft de brandweer gebeld en is met de kinderen bij de overburen opgevangen !! Het huis is onbewoonbaar verklaard door de experten , zolder en eerste verdiep zijn helemaal vernield , en
beneden hebben ze enkel hun salon en televisie kunnen redden !! Ze hadden het huis iets meer dan
een jaar geleden gekocht en al heel veel gerenoveerd !! Nu wonen ze in een noodwoning tot hun
huis weer bewoonbaar is !!! Mijn kleinzoon is echt een held hé !!!! Gelukkig is er niemand gewond !!
groetjes engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo nov 01, 2009 9:04 pm

Wow Engeltje wat erg zeg , heeft ze nu nog niet genoeg meegemaakt dat hen dat nu nog moet overkomen .
Wat knap van da kereltje , zo jong en zeker de held van de familie .
Maar erg voor die kinderen zo hun huisje te zien opbranden . Meid bij jullie vallen de bakstenen ook met hopen he .
Allee zeg ze hadden al veel gedaan zoals jij zegt en dan gebeurd er zo iets ben toch blij zenne dat iedereen gezond en wel is .
Engeltje mijn kaars brand alweer se voor jou en je ganse familie .
Sterkte meid wou dak meer kon doen , meer kon zeggen .
Laat nu en dan eens horen hoe het jullie gaat he .
Sorry lieverd dat dit er nog moest bij komen .
Liefs Annalindie .

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257097730-380
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  engeltje zo nov 01, 2009 11:02 pm

Hartelijk dank Annalindie voor het branden van een kaarsje , t'zal wel weer een les zijn hé ,
misschien groeien ze als koppel nu dichter naar elkaar toe .... Als dat zo is dan is dat alweer een geluk Very Happy
Ik hoop nu wel dat het eventjes gedaan is met de tegenvallers Crying or Very sad Crying or Very sad Zodat we allemaal
kunnen bekomen !! Ik moet wel zeggen dat de mensen allemaal heel behulpzaam zijn ...
Ze krijgen van overal kledij en zo , en er zijn ook bepaalde steunactie's ook van de school waar
mijn kleinzoon school loopt Very Happy Very Happy Er zijn dus nog wel heel veel engelen op aarde hoor Wink
Ik ben héél blij met wat je hebt gezegd hoor Annalindie , op sommige dingen kan je gewoon niet
meer zeggen hé !!!! K'ben wel heel moe hoor , kinderen opgevangen ! Noodwoning gaan opkuisen
samen met mijn jongste dochter en partner !! en dan nog helpen met alle kledij en wat ze kregen
te sorteren enz .. Sleep Sleep En mijn lichaam wil nu ook eventjes niet meer mee !! Met mijn
oudste kleinzoon gaat het redeljk , maar hij roept wel in paniek in z'n slaap , en zegt heel vaak dat
hij telkens de vlammen weer ziet !! Gelukkig praat hij er met ons goed over ...
ik ga naar mijn bedje se ... misschien tot morgen ... Groetjes engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di nov 03, 2009 7:23 pm

Wat fijn dat ze zoveel hulp krijgen lieverd , je ziet dan toch hoe behulpzaam de mensen kunnen zijn als ze zoiets zien he .
Ik hoop met jou dat ze dichter naar elkaar toekomen , jammer dat er eerst zoiets moet gebeuren .
Laat gauw nog iets weten hoe het hen gaat he groetjes Annalindie .
Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257264436-190
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  engeltje wo nov 04, 2009 10:22 am

Hallo Annalindie ,
Ze zitten bijna op hun stel in de andere woning !! Is nog wel elke dag heel hectisch ,maar dat
zal ook nog wel voorbij gaan hé !! Mijn dochter en de oudste kleinzoon kunnen s'nachts bijna niet
slapen , ze hebben schrik dat er weer iets gaat gebeuren .... Overdag gaat het goed , maar daar zullen ze hopelijk overheen geraken !!! Nu moet je weten dat ik overtijd de lenormandkaarten had
gelegd voor mijn dochter , en daar zag ik een verhuis en overheidsdiensten en tekenen van officiele
documenten en de zeis ( dus het zou snel en onverwacht gebeuren ) !! Ik dacht toen , dat mijn dochter daar gewoon zou vertrekken , maar nu weet ik dus wat de kaarten me wilden vertellen hé !!!
Zo k ga u laten , nog wat gaan helpen met het uitpakken en sorteren van de gekregen goederen ...
Heel vele groeten Engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo nov 04, 2009 11:01 am

Ja Engeltje das normaal he dat de schrik er daar in zit das ook niet niks he .
Och arme die jongen en die heeft zeker zijn best gedaan . Maar ja op hetzelfde moment denk je daar niet aan he je denkt alleen we moeten hier buiten en nu krijg da schaapje zijne klop he .
wat hij nodig heeft is de verzekering dat het niet zal gebeuren en geef dat dapper mannetjes vele knuffels zodat hij zich veilig voelt.Ik hoop Engeltje dat jullie allemaal snel op jullie plooi komen en dat jullie goede en leuke feestdagen tegemoet gaan .
Veel licht en sterkte en ja lieverd de kaartjes liegen niet he .
Sannaline .

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257320711-860
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do nov 05, 2009 8:13 pm

Hallo allemaal , heb gister avond een dijk van een avond gehad , Ben naar The Hight Off The proms geweest
IN een woord fantastisch de beste in lange tijd .Heb genoten en alles van me afgezet geklapt en gezongen dat het een lieve lust was .
Kortom echt genoten
.Love Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257440213-230
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Lindeke vr nov 06, 2009 12:01 am

Hé Engeltje,

't was even geleden dat ik nog langs ben geweest, en nu lees ik hier zo'n nare ervaring voor jullie.
Dat is echt wel een held die kleine.
Ik hoop dat je dochter en haar familie vlug gesetteld geraken in hun woning en dat ze de nare herinneringen kunnen loslaten.
't Is wel normaal dat je schrik hebt in het begin dat het nog eens zal gebeuren. Hopelijk slijt het vlug.

Geef ze allemaal een dikke knuffel van mij.
In licht en liefde
Lindeke
xxx
Lindeke
Lindeke

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr nov 06, 2009 3:35 pm

Ja LIndeke een dapper manneke he , denk dat ze nu pas allemaal de klop kregen zenne . Eerst ben je bezig iedereen staat voor je klaar maar daarna moet je het van je afzetten he . Nie gemakkelijk zenne .
Zo'n kleine en zoveel lef pet af zenne .
Klein dapper ventje dat je bent hier een mooi plaatje voor jou .
Annalindie .
Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257509869-080
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  engeltje ma nov 09, 2009 3:54 pm

Hartelijk dank , lieve meiden ,
Inderdaad nu komen er nog dagelijks mensen langs met spulletjes , maar toch zei mijn dochter
al dat ze bang is om terug in hun andere huis te gaan wonen !! Omdat ze dan alles terug zou herbeleven , maar ik zei dat is nog veraf hé !! Dat ze nu maar eerst op haar positieven komt ,
met mijn oudste kleinzoon Ruben gaat het redelijk Smile Hij slaapt al wel beter , maar ziet het toch
nog vaak voor zich !! En weet je wat nu het strafste is , hij is te oud om door slachtofferhulp te worden geholpen Evil or Very Mad Evil or Very Mad En bij andere hulpinstantie's zijn er wachttijden tot zes maanden!!
Ge moet dus al zes maanden van tevoren weten dat er iets gaat gebeuren Crying or Very sad Crying or Very sad Nu
zal via de school het clb worden ingeschakeld , hopelijk kan hij daar dan al met iemand praten !!!
Nu is hij nog thuis , hij heeft de mexicaanse griep van de vrijdag , maar hij is al veel beter hoor nu,
met de andere kindjes gaat het goed hoor Very Happy Very Happy en ook met ons Nina is alles heel goed , eet goed
groeit goed en weegt genoeg ! Zo ik ga jullie nu laten tot de volgende hé Wink
Heel vele groetjes Engeltje
engeltje
engeltje

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma nov 09, 2009 4:17 pm

Dag Engeltje blij dat er al een klein beetje beter nieuws is .Ik begrijp dat hoor van je dochter het is ook niet niks he dat ze heeft meegemaakt .
Maar wat jammer voor die kleine allee zeg geen hulp , dat is hier toch wat in dat apenland zenne .
Had ik het geld en kon ik de kinderen achterlaten was ik allang weg .
Maar je kinderen achtelaten zouhet niet over mijn moederhart krijgen .
Wens iedereen veel sterkte lieverd en dat jullie gauw wat geluk in de schoot geworpen krijgen .
Liefs Annalindie .
Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257771580-120
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di nov 10, 2009 3:06 pm

Alle ben weer op controle geweest op het eerste gezicht prima ,nu nog volgende week de uitslag verwachten .
Maar volgens de arts is alles oke .
Moet wel de Mexicaanse prik krijgen deze week en dan binnen twee weken de gewone griep prik .
Vandaag bloed afname amai zeven tubes maar ja ze moeten ook veel onderzoeken he .
Ach ja ik voel me weer goe se en da is het voornaamste is het niet .
Groetjes Annalindie .

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 1257853656-350
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 11 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum