Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

berichtje van Sanna

3 plaatsers

Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty berichtje van Sanna

Bericht  Sanna wo sep 16, 2009 9:14 pm

Hallo allemaal,

Jullie hebben me al twee weken niet meer gehoord of gezien. sorry daarvoor! De griep is ondertussen uitgewoed hier in huize van Tets, maar het blijft bedrijvig! Tussen de consulten door, regelen we nog de laatste dingetjes voor onze laatste proefopnames van het nieuwe TV programma (die morgen en volgende week dinsdag plaatsvinden), en mag Quinten vrijdag op school uitdelen. Er moet ook nog een kinderfeestje worden gevierd, én reclame worden gemaakt voor de cursus Intuitieve ontwikkeling... Rolling Eyes
Intussen probeer ik mijn kalmte te bewaren... Shocked Soms zou ik willen dat ik een tibetaanse monnik was in een klooster in de bergen. Heerlijk lijkt me dat! Maar ik ben toch ook wel heel erg blij met het leven dat ik heb gekregen. En dan nog met zulke prachtige kinderen! Kortom: de uitdaging ligt er voor mij in om in dit leven de spiritualiteit te kunnen vinden in de hectiek van het dagelijkse leven. Want iederéén kan spiritueel bezig zijn in zijn eentje op een bergtop....maar probeer het maar eens in de dagelijkse toestanden. Wat een uitdaging! Wink Very Happy

Maar goed, dit was even een kleine overdenking. Ik wilde jullie dus laten weten dat ik veel aan jullie denk en dat ik gauw hoop terug te zijn. Tenslotte moeten we ook nog een nieuwe datum prikken voor onze chat!!??? Ja toch?

Pas goed op je zelf, en op elkaar en tot gauw!

LIefs, Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty berichtje van Sanna

Bericht  ANNA do sep 17, 2009 11:52 am

Ach meid we weten toch ook wel dat het niet van een leie dakje loopt mat drie van die ukkupukkie's . Ik moet je bewonderen , heb er maar een maar weet wel waarom .Full time werken en maar dan een wist ik van mezelf dat ik dat niet aankon .
Meid jij ben een superwoman , drie kleintje en al dat ander werk je moet het maar doen he .
En als je eens rust wil kom dan eens een dagje bij mij t'is hier echt stil genoeg HAahahahahahh.
We zien je wel wanneer je er klaar voor ben al zijn we echt benieuwd zenne .
Sterkte , licht en liefde Annalindie
berichtje van Sanna 0flowers337.th

berichtje van Sanna 1252956148-720

Annalindie

ALLES MAG , NIETS MOET !!
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty Re: berichtje van Sanna

Bericht  Sanna vr sep 18, 2009 8:49 pm

Tnx lieverd! I love you
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty berichtje van Sanna

Bericht  ANNA vr sep 18, 2009 9:14 pm

Ach lieverd geen dank voor nodig jullie hebben ook maar twee handen en maar zoveel uren op een dag he .
Maar nieuwsgierig zijn we wel , maar dan zal het des te beter aankomen .
Jullie kennen er wat vanhe om ne mens in spanning te houden .Allee zal nog wat ( geduld oefenen hahahaha).
Lieve groetjes en kusjes daar in het verre Holland Annalindie

berichtje van Sanna 1253297211-420

berichtje van Sanna 1252956148-720

Annalindie

ALLES MAG , NIETS MOET !!
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty berichtje van Sanna

Bericht  ANNA za sep 19, 2009 3:53 pm

Hoi lieve Sanna , ben al weer bezig zenne weer een nieuw onderschriftje gemaakt .
Vond dat goed passen hier op deze forum Loveya Annalindie


berichtje van Sanna 1253299434-210

Annalindie

Live A nice life , but you have to make it nice
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty Re: berichtje van Sanna

Bericht  chandra za sep 19, 2009 11:38 pm

'teken van leven;)'

Het is mij opgevallen dat iedereen in mijn omgeving vanaf eind augustus in een soort 'rush' zit. Veel activiteiten om balans te herstellen en de 'basis te gronden' deze maand. Rennen, vliegen, springen..en ziek zijn, ik heb geen kiddo's maar petje af hoor voor de dames die dat wel kunnen;). Had/heb genoeg aan mezelf en mijn omgeving momenteel, maar ik geniet er intens van.

Ik herken dus de sfeer die je omschrijft San:)

Toch goed te lezen dat je hard je best doet, en dat het jullie goedgaat (ook al zouden wat monnikenuren welkom zijn).

Heel veel succes, vanuit liefde en licht! sunny

chandra

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 14-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

berichtje van Sanna Empty Re: berichtje van Sanna

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum