Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sanna's kletshoekje

+4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lindeke
Angel
ANNA
8 plaatsers

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Sanna ma jun 29, 2009 10:42 am

Zo is het! Ik denk er net zo over. En ben net zo blij met jou in mijn leven!

xxx Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 29, 2009 11:03 am

He Sannake nu doe je me blozen zenne , maar het is wel waar ik heb jou van de eerste keer op vtm in mijn hart gesloten en dat gaat nooit meer over .
Een goede , heel goede vriendin ben jij geworden .Zo eentje dat je kan vertrouwen en niet als vele van mijn zogezegde vriendinnen als het effen scheef zit je ze niet meer hoort .
Zelfs ene die ik al 38 jaar vriendin noemde , ze heeft nooit tijdens mijn ziekte iets laten horen .En dan opeens toen ik al beter begon te zijn een telefoontje met ja ik ben niet graag rond zieke mensen . Ben je nu boos ???????????
Ik zei neen meid ik ben niet boos , alleen heel telleurgesteld .
En heb ingehaakt , misschien niet mooi van mij maar mijn telleurstelling was te groot en daarom ben ik zo blij met al die vriendinnen hier , we kennen elkaar van de pc en helpen elkaar zoveel we kunnen . Meid dat is wat de kaart me wilde zeggen jij bent een healer . Dacht eerst oei wat wordt er van mij verwacht vertelde het aan Lindeke en die zei me meid je doet het al begrijp je dat niet .
Maar als dat het is wat de Engelen me willen zeggen , wel dan doe ik dit met plezier .
Dag mijn lieve vriendin tot de volgende mail Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 52556873.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx ma jun 29, 2009 11:17 am

Hey Sanna,

Dank u dat je eventjes tijd voor mij (ons) hebt gemaakt.
Ik herken mij in alles wat je zegt. Veel zelfvetrouwen heb ik niet. En ik zeg inderdaad heel dikwijls:"Dat kan in niet,..." Maar dat valt te zien bij wat. Voor een ander neem ik risico's en ga ik voor het vuur en als ik iets voor mezelf moet doen dan ga ik er 10x over nadenken en het dan toch maar niet doen. Maar ik ben al lang blij dat ik iets voor een ander kan doen en dat geeft mij een goed gevoel.
Ik ben van alles bang, bang voor de gevolgen van mijn daad, bang van het onbekende, bang voor iets nieuws... bang, bang, bang.
Om gek van te worden.

Ik ben 30 en heb het gevoel dat ik nog nergens sta in het leven.
Geen kindje, geen eigen huisje (mijn gezondheid heb ik gelukkig, die koester ik want dat is eigenlijk de grootste rijkdom).

Ik vnd het hem helemaal niet erg dat je dit op het formum hebt gezet, het zijn hier allemaal lieve en warme mensen, zo heb ik ze graag Smile

Ik wil aan mezelf werken, ik bid veel, maar mijn angsten overwinnen lukt mij maar héél moeilijk. Maar ik werk er aan. Mijn geest heeft geen 5 minuten rust als ik teveel bij mijn angsten blijf stil staan.

Alvast bedankt.

Ik heb je ooit bij astro-contact gebeld en wat er toen naar boven kwam bij jou was er mot op.
Ik vind je echt goed, lief en zacht.
Zoals jij mogen er nog meer zijn.

Dikke kus en knuffel,
Ik ga alvast eens Aartsengel Zodkeil opzoeken en mijn gebedjes tot hem richten.

Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ma jun 29, 2009 11:25 am

Dit is straf, Sanna en Annalindie die ter gelijkertijd een boodschap voor je intikken Hope, en wij 2 op een andere site net aan het zeggen zijn hoe goed Sanna wel niet is, een moment dat we allen tegelijk met hetzelfde bezig waren,
Hope, meid ik ben er zeker van dat alles goed komt met je, net zoals Annalindie door haar moeilijke periode is geraakt;
En ik ben er alvast zeker van dat alle wat Sanna vertelde over je waar is, je bent zo'n lieve meid, en al zoveel meegemaakt in je korte leven het mag allemaal snel beloond worden.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ma jun 29, 2009 11:29 am

Angel en hoe is't met jou ? Alles stillekes in Scherpenheuvel? Ben je al in Lommel geraakt?

Lindeke heeft het te druk zeker? Is precies lang geleden dat ze hier nog iets neergepend heeft.

En Annalindie genieten van het mooie weer hé, en de kleindochter heeft ze al vakantie?

Sanna, zo druk, joh , heb je toch weldra wel wat vakantie gepland?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx ma jun 29, 2009 11:47 am

Smile jullie zijn allemaal liever kostbare schatjes Smile

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 29, 2009 2:40 pm

Ach meid we benne op de wereld om mekaar te helpen nietwaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Misschien kennen jullie dat liedje niet maar ik denk Sanna wel want het komt al jaren geleden uit Nederland .De strofen ken ik niet meer helemaal me het refrein wel.
We benne op de wereld om mekaar , om mekaar te helpen niewaar ,jijjijijij en dat zei er iemand tussen jaaaaaaaaadas waar en dan weer we benne enz .
Heb dat refrein eigenlijk altijd onthouden se , en schat als we elkaar niet meer helpen is het allemaal om zeep .
Dus meid zeg maar wat je kwijt wil en we zijn er voor je Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Hopef.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel ma jun 29, 2009 10:54 pm

Hallo iedereen,

Believertje: Met mij gaat het goed. Ben nog niet in Lommel geraakt, maar dat komt nog wel. Denk trouwens dat ik de dolfijn- en zeemeerminkaartjes ga kopen. Leg ze nu online en merk dat de kaarten die ik trek vrij snel resultaat leveren. Bv. onlangs trok ik de schatkist en enkele dagen later kregen wij bij de post een brief waarop stond dat we geld terugkregen waar we niet op gerekend hadden.

Hope: heb gelezen wat Sanna voor jou geschreven heeft en moet zeggen dat het net was of het over mij ging. Ik herken mezelf in jou. Heb ook overal angsten voor, zelfvertrouwen heb ik ook niet veel en zou voor een ander mijn leven geven en er voor opkomen. Maar voor mezelf, nee hoor!!! Ben ook voor alles bang, voor al het nieuwe e.d.

Annalindie: het nummer ‘We zijn toch op de wereld om mekaar te helpen, nietwaar?' is van Adèle Bloemendaal, Leen Jongewaard en Piet Römer (1969) en is gecoverd door Rob van Daal (We benne op de wereld).

Sanna en Lindeke: hoe gaat het met jullie? Sanna, als ik jou persoonlijk een mail wil sturen, kan dit dan op info@sanna.tv of via een ander adres?

Groetjes,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 29, 2009 11:12 pm

wel , wel Angel ben verbaasd dat je dit liedje kent en nog met uitvoerders en al , wou ze niet opschrijven dacht dat niemand dat nog zou weten .
Meiden ik had dat vroeger ook dat bang zijn voor alles en nog wat . Tot ik eens te rade ging bij een psygologe zijn heeft mijn hele leven uit gespit en mij stapje voor stapje uit gelegd waar mijn knoop zat en ze had gelijk . Ik was van binnen zo bang maar aan de buitenkant hard , keihard voor iedereen en zeker voor mezelf . Had altijd masker op niemand kende de ware ik en nog velen niet .Wou ook nooit hebben dat iemand mijn zwakke plekjes vond en soms nog niet een raar trekje van mij he ?????????.KAn er vanbuiten gelukkig uit zien en grappen en grollen maken terwijl ik soms van binnen sterf .Ja meiden dat is een ander kantje van Annalindie ,maar ik weet dat bang zijn je leven niet gemakkelijker maakt .

Liefs Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Blinkies16.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx di jun 30, 2009 8:58 am

Hey iedereen,

Angel:

Aan mijn zelfvertrouwen heb ik wel al héél hard gewerkt, op sommige vlakken.
Ik denk nog altijd dat er veel dingen zijn die ik niet kan, of ga kunnen maar ik ben wel al sterker geworden. Al is er daar nog veel werk aan de winkel. Ik denk dat er van mijn vrienden maar een paar echt weten dat ik weinig zelfvertrouwen heb. En ik probeer sterker voor de dag te komen. Maar mijn echte vrienden die wijzen mij daar op. En begrijpen het eigenlijk niet goed. Die moeten mij dan op tijd en stond eens flink onder mijn voeten geven. En dat maakt mij wel sterker hoor. Of zo van:"Ze hebben gelijk, ..."

Van mijn angsten daar wordt ik gewoon gek van. Die leggen mij teveel beperkingen op. Bij alles wat ik doe. Als er weer zo eens iets is waarvoor ik bang ben en ik kan die angst op die moment zelf aanpakken dan probeer ik het te doen. Met knikkende knieën, maar ik doe het. En weet je wat:"Eigenlijk breng ik het er achteraf gezien soms nog zo slecht niet van af Wink
In mijn angsten ga ik wel ver. Dat heeft believertje ook denk ik al wat ondervonden, hihi.
Ik speel dan de gekste senario's af in mijn hoofd van welke gevolgen mijn daad wel niet kan hebben. Maar ik bijt door... soms.
Och, zo'n mensen moeten er ook zijn zeker, hihi.
Dat komt wel goed, daar ben ik zeker van.
Al is het verre van leuk.

Believertje: Ik denk dat ik vandaag om kaartjes ga. En als de winkel weer gesloten is, zoals de vorige 2 keer (wegens ziekte) dan is het dat het zo niet mag zijn hé. Dat is teken dat ik geen kaartjes mag kopen. Very Happy ik hou u nog op de hoogte.

Voor mij is het moeilijk om 's avonds op de chat te komen. Maar ik kijk wat er uit de bus komt en ik probeer mij dan wel aan te passen.

Dikke x en knuf
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA di jun 30, 2009 10:22 am

He Hope Als het absolut niet lukt in dat winkeltje kan je ze ook via het internet bestellen hoor ze kosten evenveel als in de winkel maar je moet wel rekening houden met ongeveer 5 a6 euro postkosten
Ze kosten 19.95 +6 zal dan ietsje duurder uirvallen en daar zie je ze allemaal staan . Ik kijk ook eerst hoor maar hier is een winkeltje en dan bestel ik ze bij haar .
Ik geloof niet dat jij die kaartjes niet mag hebben hoor schat , maar niet doen zoals ik he alles te letterlijk opnemen .
Wat die angst betreft meisje dat hebben we allemaal , maar je mag die niet de overhand laten nemen .
Weet je hoe ik dat doe en ik zie Sanna al lachen he , Hen ik een rotdag of maak er iets mij bang of heb ik een huilbui wel , dan laat ik het toe . MAAAAAAAAAAAAAR de volgende dag zeg ik dan alleee stomme trien waar was dat nu weer voor nodig vooruit ne schop onder de kont en er weer tegenaan .
Was ook niet gemakkelijk in het begin zenne maar geleidelijk aan is dat verminderd , niet dat het niet nog eens de kop opsteekt hoor ..HAHAHAHA Neen maar ik ga er beter mee om , en weet je ik luister alleen nog naar mensen die iets zinnigs te zeggen hebben en ook niet naar die , die zo zeggen och here .Neen ik wil helemaal niet och here zijn ik wil geen medelijden neen ik wil sterk staan en dat zeg je alle dagen tegen jezelf "ik wil sterk staan " Wedden dat het je lukt en schud die muizenissen uit he hoofd lieverd .
Heb het zelf gedaan en denk toen Sanna zo ziek was dat ze het ook heeft gedaan toe een beetje meer van willen .
Ken je dat spreekwoord """Willen is kunnen ""
Dag lieve schat kusje van Annalindie

Very Happy Smile Laughing
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx di jun 30, 2009 3:05 pm

Hallo iedereen,

Ik ben net om mijn kaartjes geweest.
Ik was van plan om de magsiche zeemeerminnen en Dolfijnen orakelkaarten te kopen en ik ben met deze weer gekomen. Ze spraken mij het meeste aan.

Toeval is dat die vrouw, net als ik, ook aan het proberen is om zwanger te geraken.
Ze is ondertussen 40 en is al 1.5 jaar aan het proberen om zwanger te raken.
Het is echt zo een lieve en behulpzame vrouw.
We hebben echt een leuke babbel gehad.

Ik ga zeker nog eens terug.

believertje: ik heb mij een maansteen gekocht, hare laatste die ze nog in de winkel had. Je ziet het, ik heb het goed te pakken, hihi. Baad het niet, schaad het niet Wink.

Ik ga nog wat voort werken,

Dag lieve mensen allemaal.
Dikke, dikke KUS
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Sanna di jun 30, 2009 8:20 pm

Lieve meisjes (en heer, als je dit leest Dimi),

Ik ben aan het genieten als ik dit allemaal lees. Als ik zie hoe jullie elkaar kunnen steunen en inzichten geven. Zo geweldig! Zo zie je maar weer dat een ieders ervaringen een ander weer zo kunnen helpen. dus Annalindie, jouw liedje (die ik héél goed ken, want mijn moeder is een grote fan geweest van "Het schaap met de vijf poten", het TV programma waar dit uit kwam) is helemaal van toepassing. Het is ook míjn lijfspreuk!

Voor Angel: als je mij wilt bereiken voor bv een afspraak te maken of even iets privé wilt zeggen: info@sanna.tv is het juiste adres. Gemakkelijk he? En dat geldt natuurlijk voor jou ook he Hope? Allee, voor iedereen uiteraard!

Het is hier heel erg druk: vrijdag is de laatste schooldag. Meestal zijn de moeders tegen die tijd dan ook uitgeteld, hahahaha. Bij jullie beginnen de vakanties morgen. Heerlijk, geniet er maar van!!!!

Ik zeg alvast welterusten/slaapwel, want ik duik er vandaag eens vroeg in. Mijn maatje geeft onze dochter de fles om 24 uur en dan ben ik morgen om 6 uur weer fris en fruitig. Very Happy

Liefs, Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx wo jul 01, 2009 10:31 am

Hallo,

Hope ik moet de dolfijn en zeemeerminnenkaartjes van de week ook gaan halen voor een collega van me, en heel wss zal het niet lang duren eer ik ze mezelf ook aanschaf (mijn obsessie hé) Very Happy
En die maansteen, ik hoop dat hij voor jou even snel effect gaat geven als hij bij mij gedaan heeft, na 14 dagen al zwanger, alleen bij jou natuurlijk met een goede afloop hé. ik draag hem ookal weer een tijdje
maar ik ben er zeker van alles komt hier weldra ook goed zalle, zoals ik het zelf voel gaat het echt niet lang meer duren, heb van de nacht zelfs gedroomd dat ik alweer zwanger was, en eergisteren, met de boodschappen van de engelen, eerst de kaart van opal gelegd en daarbij een kaart waarop een zwangere vrouw staat, haar naam ontbreekt me even, als dit geen positieve boodschap voor me is.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx wo jul 01, 2009 11:02 am

Ik heb nog zitten twijfelen om mij ook de kaarten aan te schaffen met de boodschappen van de engelen. Maar ik heb toch de andere gekozen.
Maar ik kan mij deze later nog aanschaffen.

We hopen allemaal samen met jou.
Ja, dat zijn echt mooie kaarten, en een hele mooie boodschap,dan zal het zeker niet lang meer duren.
Om de hoeveel tijd mag je zo'n kaartje leggen (ja, ik heb nog geen ervaring hé).
Ik zou er constant willen blijven leggen... Smile. Is nog nieuw hé. Hihi.

Heb je ervaring met kaarsjes? Of iemand anders?

Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jul 01, 2009 2:03 pm

Dag lieve Hope , allee zeg ik hoor dat nu zo graag he , jou naam .
Ik leg ze de kaarten wanneer ik het gevoel heb van "se nu leg ik eens een kaartje "
Ik denk niet dat het er toe doet wanneer of hoeveel keer .Sanna zal je wel zeggen als ze langs komt hoe het in elkaar zit .
Dus welke heb je dan gekocht ??????.
Ik lees ook altijd als ik een boek kaarten openmaak alle instruktie's en doe altijd alles wanneer ik alleen en kalm ben .Ik brand ook altijd een kaarsje als ik de kaarten leg niets speciaals hoor wat ik in huis heb , maar ja ik heb dan ook altijd veel kaarsen in huis .
Dus brand ik meestal een witte tenzij er iets anders gevraagd word .
Ik zou mijn kaartjes en kaarsjes en Sanna en jullie niet meer kunnen missen hoor , denk dat ik nu een verslaving heb hahahaha maar wel een leuke en aangename verslaving .
Heb vanmorgen astro gekeken gaat weer heel goed ,maar het was niet Bonita zoals elke woensdag en zie dat er weer een en ander verandert is .Nu zal ik niet veel meer kunnen kijken he met die kleine bij ons ze weet wel waar ik mee bezig ben en soms als ze iets vraag geef ik haar een antwoord maar ze is nog te jong vind ik hoewel het haar wel intresseerd hoor .
Allee weer een heel epistel se kusjes en tot de volgende Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 6a4.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx wo jul 01, 2009 2:31 pm

Ik heb mij de ‘magische zeemeerminnen en dolfijnen orakelkaarten’ gekocht.
Heb jij die ook?
Ik denk dat ik mij binnenkort ook de kaartjes ga halen met de boodschappen van de engelen. Die spraken mij ook wel aan.
Maar eerst deze proberen gewoon te worden .

Ja ik was gisteren zo opgetogen dat ik die kaartjes had, maar ik zou inderdaad ook echt eerst tot rust moeten komen, mijn geest vrij maken, een kaarsje branden en dan eens een kaartje leggen.
Ik ga dat na mijn werk eens doen si.

Morgen examen, in de namiddag,… ik hoop dat ik er door ben.
Door het eerste deel ben ik al door. Morgen dus deel 2.
Heb er wel geen slecht gevoel bij, dus wie weet.

Jammer dat Sanna niet meer op tv komt hé.

Groetjes
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA wo jul 01, 2009 4:43 pm

Ik heb ook de zeemeerminnen en dolfijnen kaarten , Engelen en heiligen kaarten , Lenormandkaarten , de Magische boodschappen van de elfen kaarten en min lieste kaarten zijn toch de Boodschappen van de Engelen .
En nu ga ik mijn boodschappen doen mijn schoondochter komt mij halen dadada Annalindie
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jul 02, 2009 2:35 pm

Hallo meiden heb niet veel energie vandaag , te warm en kan daar niet goed tegen . Ben misselijk en heb diaree , kan weer niet eten kortom voel me ellendig met die hitte .
Maar heb een blog gemaakt , de derde al en ik denk dat het nu goed zal zijn dus hier komt ie :
http://letsblog.sosblog.com /The -first-blog-be1/welcom-b1-p1-htm wel dat zou moeten lukken anders tot de eerste .com
Dag allemaal zal afsluiten misschien vanavond als het frisser is kom ik nog eens piepen groetjes Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Cooltext426828632.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx do jul 02, 2009 7:11 pm

Piep iedereen,

Warm hé vandaag, pfff, echt puffen sunny sunny sunny
Maar ik hou van het zonnetje, door haar voel ik mij altijd super goed!

Awel, ik ben een beetje teleurgesteld in mezelf.
Ivm de zeemeerminnen en dolfijnen kaarten, ik kan er precies niet mee werken.
Ofwel heb ik de verkeerde kaarten gekozen??? Dat kan ook.
Heeft er iemand goede raad? Hoe ik het juist moet doen, en hoeveel keer,...

En ik probeer zo overal tekens in de zoeken. Maar het lijkt precies of ik die niet krijg of beter gezegd niet zie.
Zou ik er niet genoeg open voor staan?
Der is nog veel werk aan de winkel lol!

Dikke kus iedereen!!! flower

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA do jul 02, 2009 8:16 pm

Amai zeg wat een hitte he , ben al heel de dag ziek en al van mijne sus gevallen .Dit kan ik niet aan zenne, nog nooit geweest zelfs als kind had ik last van de warmte.
Hope heb je alle instrutie's gelezen , het zijn anders nogal gemakkelijke kaartjes hoor .Kijk zo doe ik het zoals in het boekje geschreven staat .Je schut ze dan goed en ik leg er drie onder elkaar , das het verleden , dan weer drie ernaast das het heden , en dan weer drie dat zegt het boekje de toekomst .
Ik bekijk eerst die kaarten een voor een en neem ze ook in de hand .Dan bedenk ik wat ieder kaart kan betekenen en dan pas lees ik de uit leg van het boekje
Dan laat ik dat goed bezinken , kijk ze nog eens goed aan en ik voel dan aan wat ik denk te voelen . Een rare uitleg he meid maar zo doe ik het .
Soms mag je het niet al te letterlijk nemen want een paar dagen later zeg ik dan ewel dat is het dus wat ze wilden zeggen .
Dan ben ik gelukkig te weten dat ik gevonden heb wat ik dacht te zoeken .
Als je nog eens kaartjes koopt neem dan die van ""Boodschappen ven den Engelen "" die zijn ook goed en duidelijk.
Maar niet van den ene ogenblik op het andere , langzaaaaam schatteke en je zal zien het zal naar je toekomen hoor .
Sorry Sanna wil je werk niet afnemen hoor maar dat is mijn ervaring met de kaarten .
Warme , hete groetjes Annalindie XXXXXXXXXXXXXXX

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 65863079.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel do jul 02, 2009 11:07 pm

Hallo meiden,

Warm hé! Vind het wel fijn als de zon schijnt, maar niet als het zo warm is dat je niets meer kunt doen.

Annalindie: wat betreft de warmte: kan er over meespreken, heb er ook enorm veel last van. Voel me ellendig en heb last van diaree. Probeer zoveel mogelijk te rusten en te slapen overdag en heb daarstraks een verfrissend badje genomen. Hannelore heeft ook veel last van de zon en overdag houden we ze met deze hitte binnen en dan tegen de avond dan gaan we met haar naar buiten.

Hope: wat betreft de kaartjes: kan er niet zo over meepraten, maar ik denk dat je gewoon je intuïtie moet volgen bij iedere kaart, het gewoon op je af laten komen en laten bezinken. Ik leg mijn kaartjes voorlopig online en doe het op die manier en ben blij met de resultaten die ik krijg.

Groetjes en tot de volgende,

Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx vr jul 03, 2009 8:40 am

Hey iedereen,

Hallo iedereen,

Ik ben er vroeg bij, maar ik moet om 8u30 beginnen werken en aangezien ik toch een ganse dag achter de pc zit, kan ik niet beter de dag beginnen dan hier eens langs te komen. Dat maakt mij dag weer goed en dan ben ik vol energie. Al is het hier wel héél beklemend warm.

Voelen jullie zich al wat beter?
Ik had gisteren ook wat diaree, dat is echt van de warmte.
Had een flesje koud water uit gedronken en mj maag moest er dus ook aan geloven.
Het is hier deze morgen ook weer bakken.

Ik dacht dat ik maar drie kaarten moest trekken.
Eén voor het verleden, één voor het heden en één voor de toekomst.
Eergisteren heb ik ook het volgende gedaan, zoals in het boekje staat: het pakje schudden, neer gelegd op de tafel, met mijn rechterhand er een gedeelte af genomen en naar de kaart gekeken onder aan de stapel. Dan de kaartjes weer gemengd en zo dus drie keer. Ik had drie keer na elkaar dezelfde kaart. Dat voelde zo goed. Ik moet het wat meer tijd geven (mijn ongeduldigd ik!!). De kaart die 3 keer voorkwam was: Nieuwe dageraad. Mooi hé!!!
Het komt allemaal in orde moet wat meer in mezelf vertrouwen. Very Happy

Ik ga nog een beetje wachten met andere kaartjes te kopen en mezelf eerst wat meer tijd bieden al wil ik wel héél graag de kaartjes met de boodschap van de engelen. Maar dat komt nog wel.

Ik wens jullie allemaal nog een héél fijne dag.

Draag jullie in mijn hart, I love you
liefst,
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jul 03, 2009 10:03 am

Hoi Hope je was er zeker vroeg bij . Het gaat vandaag wat beter , het is ook wat frisser .Maar durfde toch niet naar de revalidatie gaan , je weet nooit als het daar zo warm is wat er gebeurd .Zou niet weer van mijne sus willen vallen zenne , seffens plooien ze me daar in een bed .
Allee dan werk ze he meid , hopelijk wordt het bij jou ook wat frisser .
Groetjes Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Blinkies3.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zo jul 05, 2009 7:30 pm

Hallokes,
Het is hier maar stillekes, komt door het zonneke zeker? Maar nu ist hier aan het regenen, dus effe reageren.

Annalindie, nu het weer zich aan het keren is zal je je hopelijk snel terug toppie voelen. En groot gelijk dat je niet naar de revalidatie geweest bent, je moet het niet gaan zoeken met die warmte hé, hopelijk is het vrijdag wat aangenamer weer en kan je er dan weer tegenaan gaan.

Hope, ikzelf heb ondervonden dat ik niets van mijn kaartjes mag verwachten, want dan houden ze me voor de gek, ik wil altijd een bepaald antwoord en dat mag dus niet, je moet je kaarten laten spreken en je gedachten ondertussen op 0 zetten (ik hoop dat dit overkomt , zoals ik het bedoel, want ik kan er zelf niet meer aan uit, hihihihihihi)

Angel drukke weken nu je dochtertje vakantie heeft, laat de boel de boel en geniet van je dochter meid.

Heb net 2 werkende nachten achter de rug, 1ste nacht een sterfgeval gehad, en dacht vannacht dat het er weer 1 ging worden, gelukkig niet dus, hoewel dat die mevrouw op het moment het wel moeilijk heeft en ik denk dat ze veel pijn heeft al zegt ze van niet, dit zijn dan weer de mindere kanten van mijn job. Gelukkig komt dit niet zo heel frequent voor, en zijn de andere dagen meestal heel aangenaam, waar er veel liefde gegeven wordt en ik er natuurlijk ook veel liefde voor terugkrijg.
Nog 3 dagen werken en dan vakantie, vind persoonlijk dat ik het na een minder fijn jaar achter de rug te hebben wel verdient heb Very Happy en dan hopen dat het tij na de vakantie weer mag keren.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 5 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum