Sanna's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sanna's kletshoekje

+4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lindeke
Angel
ANNA
8 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx vr jun 26, 2009 3:27 pm

Ja, ik zou het ook fijn vinden moesten we eens samen kunnen chatten of dat sanna eens op een dag afspreekt om samen wat bij de kletsen.

Believertje, jij hebt toch altijd goed ideeën hé.

Dikke x iedereen

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jun 26, 2009 5:19 pm

Hallo Sannagirls weet al tamelijk van pc af maar van chatten geen kaas geeten , dat zullen jullie als we daarmee beginnen moeten uitleggen . Of ik zal eens in mijn grote dummie book moeten kijken hoe dat in zijn werk gaat .
Daar haal ik veel uit zenne ook die plaatjes maken en zo , Maar ik durf al veelmeer te openen dan vroeger was altijd bang om iets mis te doen nu niet meer sluit het gewoon weer af .
En Hope al wat beter ????????????
Liefs Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Hope0.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx vr jun 26, 2009 5:52 pm

Hey Annalindie,

Ik voel mij goed, dank u, genezen.

Dat chatten is echt niet moeilijk hoor.

Mag ik jou eens een vraagje stellen?
Heb jij veel ervaring met kaartlegsters?

Groetjes
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jun 26, 2009 6:34 pm

Ik heb zelf kaarten maar leg ze alleen voor mezelf . Maar ik hou het boekje erbij wat de uitleg is laat het doordringen en soms komen er heel andere dingen naar voor dan dat je eerst gedacht had .
Maar ja ik ben al twee keer lang geleden bij een kaartlegster geweest , de eerst keer is zeker 25jaar geleden en ik had vragen bij het vermist zijn van een neefje .Die vaarde bij de marine is van zijn schip in volle zee vermist en nooit meer terug gekomen .
Ik had het daar moeilijk mee , en via een vriendin ben ik gegaan . Het was de vriendin haar tante en ze werkte ook samen met de politie . Ik moest alleen een foto meenemen en zijn naam zeggen.Mijn vriendin heeft alles opgeschreven wat er gezegt werd en het was een triestige bedoening .Ik heb nog alle blaadjes liggen wil dat niet weg doen . Maar het eerste wat ze zei tegen mij was hij komt nooit meer terug en dat is ook gebleken .Hij was pas 24 jaar en het zou zijn laatste vaart zijn omdat ze een gezin wilden stichten en inderdaad het was zijn laatste vaart . Zijn lichaam is nooit gevonden .
GA een ander blaadje nemen seffens ben ik alles kwijt Annalindie
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jun 26, 2009 6:39 pm

Hallo hier ben ik terug , de tweede keer was een paar jaar later maar dan niet voor mijn . EEn andere vriendin was niet gelukkig in haar huwelijk en ze wilde eens iets weten .
Ja dadde die vrouw zei dingen van mijn vriendin die zelfs ik nooit geweten had , ik zei dat ik naar buiten ging gaan maar mijn vriendin zei dat ik alles nu mocht weten . En alles wat die vrouw zei was juist en alles wat ze zei is nadien ook allemaal uitgekomen
Zo meid dat zijn mijn enige ervaringen , die van Sanna vertel ik je nog eens groetjes Annalindie
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx vr jun 26, 2009 7:08 pm

Ik ben over veertien dagen bij Zanda geweest.
Ze kwam op astrocontact, je zal ze wel kennen.
En ze is echt wel goed. Want ze zei dingen die ze gewoon niet zomaar kan weten.
Misschien ben ik wat ongeduldig.
Maar mijn vraag is. Ze heeft voorspeld dat mijn vriend als zelfstandige zou beginnen werken.Hij was daar echt mee bezig. En dat kwam toch boven in die kaarten en ook dat hij dit zou doen.
Gisteren waren we aan het praten, want hij is het echt wel beu bij zijn baas, en toen zei hij dat als zelfstandige te gaan werken gewoon te véél risico's zou inhouden en in de tijd waarin ze nu zitten niet haalbaar zou zijn.
Zou het kunnen dat hij dat nu toch niet gaat doen, ook al kwam het boven in de kaarten?
Ik heb hem niks van mijn bezoek aan Zanda verteld.
Dus ook niet wat er in de kaarten naar boven kwam.
Ik moet het waarschijnlijk allemaal wat meer van mij af zetten en gewoon zien wat er op mij afkomt zeker.

Groetjes
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA vr jun 26, 2009 8:05 pm

Meid wat er gezegt geweest is moet je nu niet zo letterlijk nemen , maaaar hou het in je achterhoofd . Het is misschien nu nog niet de tijd om dat te doen , maar je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd dus laten rusten en je zie wel wat er gebeurd .
groetjes Annalindie



Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Hopee.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx vr jun 26, 2009 8:08 pm

Ik zal dat proberen. Very Happy
xxx

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za jun 27, 2009 2:25 pm

Hallo iedereen , stillekes he . Allen wat moe door die hitte van deze week . Oef t'is leuk voor de zonnekloppers maar ik kan er niet zo goed tegen hoor . Gisteren naar revalidatie geweest heb me daar rot gezweet , voelde het langs mijn rug lopen . Airco kapot en dat is nog maar een nieuwe vleugel he .
Ben thuis gekomen alles moeten af sleuren en de douche in , er is daar ook een douche hoor maar had geen andere kleren mee .
Allee ik hoop dat al onze beetje zieke meiden er weer door zijn dus geniet maar van een leuk en hopelijk droog weekend

Lieve groetjes Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Blinkies4.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx za jun 27, 2009 2:53 pm

hallo,
snel effe goeiedag komen zeggen, het is te warm om achter pc te zitten, hihihihi, Hope genezen meid? Maandag terug aan het werk? Seg ge hebt de microob ook al te pakken lees ik? Gij komt hier dikwijlder dan ik. Very Happy
Annalindie, moet je nog lang op revalidatie en hoe dikwijls in de week moet je daar naar toe?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA za jun 27, 2009 3:12 pm

Och meid zolang als het nodig is he , veel artrose en daardoor veel pijn . ben er in mijn kanker periode vanaf geweest doordat ik zoveel cortizone binnen kreeg , maar nu komt dat in alle hevigheid weer terug .
JA en de extra kilokes die ik daarvan heb op gedaan doen er ook geen deugd aan he .
Nu ga ik elke vrijdag en dat duurt zo'n twee uren , maar in oktober beginnen ze met oncologische revalidatie en dat zou 2 maal in de week zijn en aangepast aan de staat waarin de kankerpatient zich bevind .
Maar het gaat goed zenne , het is nu ook aangepast aan mijn capaciteiten dit moment . Zou al meer aankunnen maar dan steek ik weer mezelf voorbij en ik ken mezelf he zou al gauw nog een tandje bijsteken .
Meid ik zie nergens iets staan van inloggen voor den chat zenne zie jij iets aan uwen kant ???????????
Dus zullen het Brein even moeten vragen om te activeren zeker , ja verder weet ik het ook niet sorry .

groetjes Annalindie
Als eens naar Sanna's blog geweest ook eerst lijstje invullen he dadadada


Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Cooltext426829366.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za jun 27, 2009 10:11 pm

Hallo iedereen,

Kom snel even een goedenavond wensen.

Annalindie: Wat die chatbox betreft: als je reeds ingelogd bent voor het forum, dan moet je gewoon op inloggen klikken van de chatbox. Het woordje 'inloggen' zie je staan uiterst rechts in de groene balk van de chatbox. Heb het geprobeerd en ben binnengeraakt zonder opnieuw mijn gegevens te moeten ingeven.
Ben blij te lezen dat het zo goed gaat met de revalidatie.

Believertje en Hope: hoe gaat het met jullie?

Ga nu afsluiten, neem de volgende keer wat meer tijd om jullie berichtjes te lezen en te beantwoorden.

Groetjes en tot de volgende,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel za jun 27, 2009 10:37 pm

Blijkbaar komt mijn onderschrift nog steeds niet onder mijn berichten te staan, ondanks de aanpassingen die ik heb uitgevoerd. Zal dan maar verder blijven zoeken zeker.

Groetjes,

Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Chat en kaarten

Bericht  Sanna zo jun 28, 2009 7:37 am

Ha die lieve allemaal,
Hehe, hier ben ik dan eindelijk!!!!! sorry sorry sorry...ik heb nog heel veel moeite om al mijn dingen gedaan te krijgen zeg! Drie kids, thuis werken voor telefoon en praktijk, het huishouden....amai! Maar goed, het komt ooit wel eens in een ritme hoop ik. Rolling Eyes Smile

Mochten jullie het leuk vinden, ik ben ook te vinden op facebook (sanna.jonkhart) en Hyves (SannaVT). Maar goed, ik wilde eerst even zeggen dat ik jouw idee Believertje heeeeeeeeel erg goed vind! Wat een enig idee om een chatmoment af te spreken. Ik ga hier even om de tafel zitten met mijn manneke om het zowel privé (want wanneer kan ik dat dan het beste doen) en technisch (hij is de technische man he) te regelen. denk dat het geen vaste dag en tijd per week gaat worden, maar dat ik een soort agenda kan maken, waarin dan staat welke momenten ik aanwezig ga zijn. Loggen we gezellig allemaal tegelijk in en gaan we gezellig kletsen over allerlei zaken. Toppie! Dank je wel Believertje voor je goede idee!

wie had het nu ook al weer over die kaartleggers? En of het kon dat iets niet uitkwam.... Was jij het angel? Nou ja, in ieder geval, zal ik proberen uit te leggen hoe dat zit met "toekomst voorspellen". allereerst kleine uitleg over wie wat nu eigenlijk kan wat dat betreft. (blijf even bij me, het is een hele uitleg, maar dan is het ook wel heel duidelijk hoor) Ik maak er even een nieuw stukje voor, anders wordt dit weer gewist ofzo. Stel je voor! Shocked

wordt vervolgd
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty vervolg kaarten en toekomst

Bericht  Sanna zo jun 28, 2009 8:07 am

zo...daar ben ik weer.

Nou... allereerst heb je dus verschillende "disciplines" binnen het werken met het paranormale. Het kijken naar de andere wereld, want dat is wat het paranormale is. Als je begrijpt wat ieders sterke punt daar in is, kun je ook begrijpen waarom de ene iets wel kan en de andere niet. Kijk maar:

een Medium is er in verschillende soorten. Je hebt de Healing mediums (zoals ikke), die kijken naar je energieveld en ontvangen daar allerlei informatie uit die van belang is voor jouw groei, en je welbevinden. Er komt info uit het verleden, uit het heden en soms ook uit de toekomst. Maar dit is info die wordt ingegeven vanuit jouw energieveld op dit moment. Dat kan dan ook elk moment veranderen, omdat jouw ideeen over jezelf, over je leven kunnen veranderen. Het medium pikt de tendensen op waar jouw energie naar toe aan het gaan is, gebaseerd op wat jij nu op dit moment voelt en denkt en vindt en welke acties je hebt genomen tot nu toe.
Dit geldt ook eigenlijk voor een psychic medium (die ook jouw energie oppikt) en ook vaak voor een Mental medium (die de energie oppikt van jouw gidsen en/of overleden dierbaren die een boodschap voor jou hebben). Die laatste kunnen dus vaak wel iets verder kijken, maar ook dat zijn vaak tendensen want ook in de andere wereld is het zicht soms beperkt. je hebt daar tenslotte ook te maken met mensen met hun eigen mening of wensen voor jou he? Hoewel de meeste gidsen zeer ver staan in hun ontwikkeling en dus ook open staan voor jouw eigen keuzes daarin, en dus ook geen informatie zullen doorgeven die jou zullen belemmeren om een andere weg in te slaan. Maar het is toch altijd goed bij deze informatie altijd te blijven bedenken dat je zélf een keuze hebt. Dat je het geschenk van de Vrije Wil mag gebruiken om jouw eigen toekomst te kunnen helpen creeren. Sommige dingen gaan natuurlijk buiten ons om, daar kunnen we niets aan doen. Maar we kunnen ons wel bewust worden van hoe we er mee om gaan. Of de gevolgen proberen een beetje om te buigen. Maar goed, ik dwaal een beetje af, dat komt later wel. Dat is dus even in het kort wat een medium hierin dus betekent, in het "toekomst-voorspel verhaal".

Dan hebben we de paragnosten. Een échte paragnost is iemand die al van kleins af aan contact heeft met het hogere. Dit zijn de mensen waarvan men vroeger zei: "die hebben het zicht" of "die is met de helm op geboren". zij krijgen hun informatie uit een bron waarvan ze zelf vaak niet weten waar het vandaan komt. Zie het als een soort grote bibliotheek. Dus niet van een persoon (gids bv) , maar uit een meer abstract "iets". Ze "zien" vaak dingen die in de toekomst gebeuren zo maar voor zich. De informatie komt zo maar tot ze, zou je kunnen zeggen. Dit zijn de mensen die vliegtuigongelukken zien bijvoorbeeld. Dit zijn de énige personen binnen de paranormale wereld die werkelijke toekomst-beelden zien. Dat wat zij zien, is meestal hetgeen dat echt vast ligt. iets heel anders dus dan wat ik hier voor beschreef, toen ik het had over tendensen. Maar dan nog, wil ik een slag om de arm houden, want ook die dingen die min of meer vast liggen, kunnen soms minder of anders worden omdat er in de wereld of in de omgeving van de mensen waar het over gaat van alles verandert.

En tot slot hebben we dus de kaartlezers. Dit is een heel boeiend vak, dat als je het goed doet een heleboel kan vertellen over iemand. En over iemands verleden, heden en toekomst. Maar ook hier, hebben we te maken met informatie die eigenlijk doorkomt via de energie van een persoon. Wanneer jouw kaarten gelegd worden, wordt er contact gemaakt met jouw energieveld, en daar komt de informatie uit. Het lijkt wat dat betreft op mediumschap, zou je kunnen zeggen. Dus ook hier geldt: dit zijn tendensen van waar jouw leven op dit moment naar toe aan het gaan is. Niet alles hoeft uit te komen, omdat je zélf nog een keuze hebt. je kunt zelf nog beslissen om iets anders te doen. Voorbeeldje? In de kaarten ligt een zwangerschap. Betekent dit dan voor 100 procent zeker dat je zwanger gaat worden? dit kan verschillend worden uitgelegd: enerzijds kan het gaan om een daadwerkelijke zwangerschap. Dan heb je nog altijd de keuze: ga ik daarvoor of niet. Misschien besluit iemand geen zwangerschap te willen en laat ze zich steriliseren (ik noem maar iets). Anderzijds kan het zijn dat er inderdaad een kind op je pad zal komen, maar misschien draag je dit kind helemaal niet zélf. De kaartlegger moet deze informatie dus interpreteren en aanvoelen wat er wordt bedoeld en de informatie zo puur en open mogelijk doorgeven. Het zijn tendensen, mogelijke uitkomsten. Jij mag er mee doen wat jij wilt of kunt.

Dus.....In het geval van jouw partner en datgene wat Zanda (fantástisch medium en kaartlezer!!!!!) heeft gezien over een eigen zaak beginnen: hier heeft hij een keuze in. Als hij van binnen voelt dat zelfstandig worden voor hem nu niet goed is, laat hem dat gevoel dan gewoon volgen. Dan is het niet zo dat Zanda het niet goed heeft gezien, maar dat er andere keuzes worden gemaakt. Dat is niet goed of slecht, het verandert de kaarten, om het maar zo te zeggen. Het schudt alles weer even opnieuw. Letterlijk kun je dan ook merken dat als je nu (nu hij deze keuze heeft gemaakt) weer een legging laat doen, er waarschijnlijk weer ándere zaken zullen liggen. andere tendensen, want hij heeft andere richtingen genomen. Zie het maar als kruispunten, die je elke dag tegen komt. je kunt links of rechts. het ene is niet beter dan het andere, je mag gewoon kiezen. En elke keuze die je daarin maakt, verandert iets op je pad. Wij als medium en kaartleggers zien stukjes van dat pad, en soms ook de neiging welke richting je zult kiezen, maar het is niet 100 procent zeker. Het ligt niet vast. Jij mag kiezen: is dat niet prachtig?

Ik hoop dat ik het zo ietsjes duidelijk heb kunnen maken. voor meer info over dit soort zaken kun je ook eens kijken bij www.st-enigma.nl dit is de beroepsvereniging voor ons soort beroepen. Zij leggen hier ook meer over uit. Interessante materie!

Pffff....lang verhaal he? Ik ga een babytje uit de box halen. Ze is verdrietig dat ze geen aandacht krijgt! Smile

tot later, ik houd jullie nog op de hoogte van het chat idee van Believertje.

Dikke zoenen!

Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Angel zo jun 28, 2009 9:42 am

Goedemorgen iedereen,

Sanna: dat van die kaartleggers kwam volgens mij van Hope. Maar toch bedankt om het nog 'ns allemaal uit te leggen. Ben trouwens van dezelfe mening als jij. Je moet de dingen die er verteld worden gewoon meenemen en je hebt zelf de keuze/vrije wil wat je ermee doet.
Wat betreft de moeite om dingen gedaan te krijgen: kids, huishouden ... ken dat gevoel. Heb er nog altijd moeite mee om er ritme in te krijgen. Heb mijn taken onderverdeeld in 4 categorieën en krijg altijd maar 3 van de 4 aan het draaien, ondanks dat ons klein kapoentje Hannelore nu al 3,5 jaar is.

Aan iedereen: we hebben allemaal wel al eens gehad dat we een (lange) tekst aan het typen waren en dat die nadien verdween.
Wel heb bij de FAQ het volgende gevonden dat dit fenomeen misschien kan verklaren:

Waarom word ik automatisch uitgelogd?
Als je Log mij automatisch in niet aanvinkt bij het inloggen, word je na een bepaalde tijd weer uitgelogd. Dit voorkomt misbruik van je account door iemand anders. Indien je dat vakje wel aanvinkt blijf je ingelogd, dit is echter niet aan te raden op een publieke PC op b.v. een universiteit, in een bibliotheek of Internetcafé.

Groetjes en dikke knuffel,
Angel
Angel
Angel

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 28-05-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Vlaams - Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Sanna zo jun 28, 2009 10:13 am

Aha! Da's goed om te weten, Angel. Dank je wel! Zo leren we elke dag weer iets nieuws. Onlangs gaf een oude collega van mij een goede omschrijving van waar ik me ook in herken: hij noemde het "digibeet". Ja, dat ben ik toch wel een beetje. Ondanks dat ik me best kan redden zo op die pc en op internet. Maar het moet wel allemaal werken he? Wink Razz

Sanna xxx
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo jun 28, 2009 2:43 pm

Jandorie , mag weer helemaal herbeginnen .pppppppfffffffffffffffEn heb het al zo warm .Bedank Sanna voor je uitleg die zal ons goed van pas komen hoor . Dan had ik het toch goed te zeggen tegen Hope dat ze moesten afwachten he . Ik nam vroeger ook alles zo letterlijk maar het leven zit zo vol met nuances en keuzes . Dat heb ik geleerd , maar soms gebeurd er iets en ben ik weer de andere toer op he .gelukkig ben ik veel veranderd sinds ik jou en mijn psygologe ken relativeer meer .Zeg niet dat ik af en toe nog eens pannikeer zenne of eens een dipje heb .Maar dat laat ik toe (soms) het is een deel van mijn proces die ik moet doormaken .Heb het gezegt tegen Kelly dat ik nu met het spirituele bezig ben en zij vond het goed zij is mijn psygologe, .Ik wou dat er meer samen werking was tussen het spirituele en de geneeskunde ze kunnen elkaar perfect aanvullen .
Zodat was het weer Hope, Angel en Believertje ik zal eens zien bij dat chatdingens he ,maar het gaat me wel lukken hoor anders roep ik HEEEEEEEEEEELPhahhahahahahahah.
Lieve Sanna hier nog iets voor jou bedankt lieverd Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Cooltext426829212m.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx zo jun 28, 2009 7:11 pm

Hey iedereen,

Sanne, bedankt voor de uitleg.
Het was héél duidelijk.

Ik ga proberen van het van mij af te zetten en gewoon af wachten en zien wat er nog op mijn pad komt. Zanda is een héél straffe madame en ik heb er het volle vertrouwen in.

Ik heb al zoveel mee gemaakt in mijn leven (wat ik wel achter mij heb gezet) maar het enigste wat ik er nog aan heb overgehouden zijn al mijn angsten. Maar ik ben ze één voor één, stap per stap aan het aanpakken.
Ik kom er wel. Ik moet er komen.

Groetjes,
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA zo jun 28, 2009 7:20 pm

Hoi Hope , je zal er komen meid , misschien vroeg of ietsje later maar er komen zal je . Meid blijf erin geloven roep de Engelen aan of vraag Sanna welke Engel je best aanroep .Mij helpen ze in elk geval , weet je meid laat alles op je afkomen en je zal wel zien . Zet je angsten opzij en zeg steeds mijn lukt het ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!

dag schatteke de moed er in houden he Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Banners0.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  xxx ma jun 29, 2009 9:02 am

Hallo,

Annalindie, hoe moet ik dat aan Sanna vragen welke engel ik best moet aanroepen dan?
Dank u voor de lieve woorden.

xxxjes
Hope

xxx

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 17-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 29, 2009 10:17 am

Niet moeilijk hoor via haar e mail adres info@sanna.tv of hier op een van de topic's als ze weer een beetje tijd heeft zal ze het je wel zeggen . Maar ik heb de kaarten "boodschap ven de Engelen " ik bekijk die en weet dan meteen wie ik moet aanroepen .
Soms zeg ik ook "ik aanroep alle Engelen " en zeg wat mijn wens of zelf boodschap is en soms hoor je in je hoofd het antwoordt al soms na een paar dagen dat ik zeg just da is het .
JE ziet het schatteke het is niet moeilijk hoor zijn er altijd en overal hoor .

LIefs Annalindie


Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Engel20wit.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Voor Hope

Bericht  Sanna ma jun 29, 2009 10:23 am

Lieve Hope,

Hoe je dat doet? Vragen aan Sanna? Gewoon zo!!! Smile

Ik ben even voor je gaan zitten, en heb de "helende Engelen" erbij genomen. Een prachtig kaartendeck en heb voor jou de Aartsengel Zadkiel getrokken. Er staat bij: "met uw hulp vergeef ik en maak ik vrij".

Ik weet niets van je Hope, maar ik voelde daarbij zo veel verdriet omhoog komen. Het is net of je een heel ander beeld hebvt van jezelf dan je eigenlijk bent. Je ziet je zelf als "niet goed genoeg", "niet mooi genoeg", "geen talenten genoeg" (wat kan ik nou eigenlijk, Dat kan ik niet hoor! zijn dat dingen die je vaak zegt of denkt?) Je hebt echt heel weinig zelfvertrouwen. In ieder geval van binnen. Misschien heb je in de loop der jaren naar buiten toe geleerd iets steviger over te komen, maar dan nog...Ik zie een heel zachtaardig meisje. Ik zeg bewust meisje, ook al ben je een vrouw. Maar ik zeg dat omdat ik voel dat je zo veel idealen hebt, en zo veel liefde in je. Je zou de hele wereld willen helpen. Dat hoort bij de "onbedorven" kant van het kind. Je bent daarin heel veel gekwetst, en je begrijpt niet hoe mensen zo hard kunnen zijn. Naar jou toe, maar ook naar anderen toe. Je trekt je dat allemaal heel erg aan. Is dit herkenbaar voor jou?

Deze kaart gaat niet persé alleen over het vergeven van anderen. Daar ben je zelfs heel goed in. Je vergeeft misschien zelfs een beetje te makkelijk, en vergeet voor jezelf op te komen. Deze kaart gaat vooral om het vergeven van jezelf. "Cut yourself some slack" zeggen ze in het engels. Ik vertaal het maar met: wees toch eens wat liever voor jezelf. Haal jezelf niet zo naar beneden, en begin met jezelf lief te hebben. Gun je zelf het allerbeste wat er op deze wereld te vinden is. Op alle gebieden. En dat maakt je vrij.

Als je daar hulp bij nodig hebt, om dat stukje liefde voor jezelf (en vergeving voor jezelf) te kunnen vinden, kun je de hulp vragen van de aartsengel Zadkiel. Dat doe je door een kaarsje te branden en een gebedje of gedachte naar Hierboven te sturen. Dat is genoeg! Wees dankbaar voor de hulp die je krijgt, en dat is eigenlijk al jouw gebedje. Dat zet de energie in werking. Ik heb zijn hulp al voor je in geroepen door deze korte reading. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het hier op het forum schrijf, maar ik ben niet heel diep in gegaan op de materie. Niemand weet dus waar het over gaat. Vind je het toch vervelend, zal ik dit stukje wissen. Laat het me maar weten.

heel veel licht en liefde, ook van jouw engel (die heel blij lijkt te zijn met dit antwoord...ik ben dus wel even benieuwd of het voor jou ook begrijpelijk is),

Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Sanna ma jun 29, 2009 10:24 am

is die Annalindie niet fantastisch? We schreven je allebei tegelijk!!!!! Dank je wel lieve Annalindie! Wink

Knuf, Sanna
Sanna
Sanna

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-06-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Huizen, NH

http://www.sanna.tv

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Sanna's kletshoekje

Bericht  ANNA ma jun 29, 2009 10:38 am

Ach Hope is ze goed of is ze goed .
He lieve Sanna dat is door de Engelen zo gedaan dat wij beiden op dezelfde tijd onze Hope wilden helpen .Ach meid ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en met jou mijn geloof in Engelen en alles terug heb .
Zonder ben je niets , zonder voel je niets dat is wat ik heb ervaren er is maar één iets spijtig dat er zoveel mensen zijn als je er over praat ze zo kijken van die is niet goed snik in haar koppie maar trek meer niets meer van aan zenne .
Ik weet wat ik meegemaakt hen en zonder dat geloof was ik nooit zover gekomen , roep ze elke avond aan en soms zelfs niet voor mezelf en hoop dan dat die mensen iets voelen of zien .
Dank je lieve schat die je bent Annalindie

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 15035sdofj5i428.th
ANNA
ANNA

Aantal berichten : 1352
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 74
Woonplaats : West-Vlaanderen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sanna's kletshoekje - Pagina 4 Empty Re: Sanna's kletshoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum